Djurgårdens IF - HV71, 16/9 2010 | Elitseriepremiär
Re: Djurgårdens IF - HV71, 16/9 2010 | Elitseriepremiär
Tim Eriksson har spelat center i LHC. Det känns som att de har satt ihop laget på bästa sätt efter förutsättningarna. Tyvärr saknar vi nog för många spelare för att ha en chans här tror jag. Hoppas inte att det skenar iväg resultatmässigt. det är alltid tufft med en storförlust i öppningsmatchen.
Glöm inte att gå in på DIFCHAT.tk om du ser matchen från soffan grabbar! Alltid trevligt att matchchatta.
SLUTA SNACKA NEGATIVT ALLA! DET DRAR NER STÄMMINGEN! ATT MAN SKA BEHÖVA FÅ SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER FÖR ATT FOLK SKA FÖRSTÅ!
Sluta skrik framförallt.
Ser ju av laguppställning att döma ut som att det blir 3 centrar och 4 forwardspar i afton.
Deilert - Falk tillsammans på backen ingjuter inget jätteförtroende från min sida.
Eklund - bombom känns också lite lätt märkligt kombinerat, men där kanske det löser sig i alla fall.
Känns som att det saknas defensiva backar helt klart och av det lilla jag sett av försäsongen är Deilert den av de yngre backarna som kanske imponerat minst...
Ser ju av laguppställning att döma ut som att det blir 3 centrar och 4 forwardspar i afton.
Deilert - Falk tillsammans på backen ingjuter inget jätteförtroende från min sida.
Eklund - bombom känns också lite lätt märkligt kombinerat, men där kanske det löser sig i alla fall.
Känns som att det saknas defensiva backar helt klart och av det lilla jag sett av försäsongen är Deilert den av de yngre backarna som kanske imponerat minst...
Bra öppning! Och skönt med 20sekunder långt "Fredrik Bremberg håller på Djurgårn". Nu är det ur världen, nu är Linkan bara en annan tomte i HIV-dress.
Vad tog det? 4 sekunders PP?
- Jim Morrison
Linkan försöker göra för mycket, åker på ändan efter en tackling av Printz och tar en utvisning. Sorry Linkan men, underbart att se 

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Och Fredrik Bremberg håller på Djurgården på det! Helt underbart garv som kom där.Jim Morrison skrev:Linkan försöker göra för mycket, åker på ändan efter en tackling av Printz och tar en utvisning. Sorry Linkan men, underbart att se
Suck för den där jävla HV-kedjan.
Var det förresten Deilert show när Bremberg sköt i ribban?
Var det förresten Deilert show när Bremberg sköt i ribban?
- JohanLindholm
- Medlem: Ja, ständig medlem
Pinsamt att vi sjunger "Gnagarsvin, gnagarsvin, hör ni att vi vinner guld?". Det är ju för fan säsongsstart, vänta med den "melodin" tills vi kommit längre!
Djurgårdens IF - Lite Finare, Lite Bättre!
Blir det inte 3 mot 5 i 4 minuter är något väldigt konstigt.
Åh, fyfan, vad onödigt Bom-Bom.
Edit: Mål. Kört. Tack Bom-Bom.
Edit 2: Okej, inte helt kört då.
Edit: Mål. Kört. Tack Bom-Bom.
Edit 2: Okej, inte helt kört då.

Senast redigerad av kaminor den 2010-09-16 20:16:23, redigerad totalt 1 gånger.
Var det inte 2+2 på Brodin, eller missade jag något? Kan inte hockeyregler riktigt... Kan man inte få 5 mot 3 i 4 minuter?
Jaaaaaaaaaaa!!!
Hejja norge!
En Norman!
Hejja norge!
En Norman!