Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
The_Helgon
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Biljettråden

Inlägg av The_Helgon »

.
Senast redigerad av The_Helgon den 2010-04-24 12:29:27, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Edin
Säsongskort: Ja

Inlägg av Edin »

Någon som vet när biljetterna till match 7 släpps, eller är dom redan släppta?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

Kkey nu lär jag spy lite galla

Jag bokade biljetter till 6e finalen så fort informationen om att man kunde boka i förväg kom ut (12/4) så jag lär ha varit om inte först så säkerligen bland dom första som bokade. Iom att jag fick lov att ta skymd sikt under kvarten mot Brynäs där jag inte så ett djälva dugg utan fick kolla 90% på jumbotronen så slog jag på stort här och tog övre etage långsida för 435kr/st (5 biljetter). Döm om min förvåning när man bli undanskuffad längst in vid väggen i kurvan den av oss 5 som satt längst ut kunde se hela planen övriga såg inte ena målet. Hur fan kan man ta 435kr för sådana biljetter? och hur fan kunde jag få sådana när jag säkerligen vara bland dom första som bokade?!? Dom där biljetterna ska fan också vara skymd sikt på och kraftigt rabbatterade!

Riktigt dåligt i min mening!

För övrigt så var det en grym match på många sätt...hopp..förtvivlan och totalt mörker men men nya satser nya vinster tills nästa sässe!
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

m0ng00se skrev:Kkey nu lär jag spy lite galla

Jag bokade biljetter till 6e finalen så fort informationen om att man kunde boka i förväg kom ut (12/4) så jag lär ha varit om inte först så säkerligen bland dom första som bokade. Iom att jag fick lov att ta skymd sikt under kvarten mot Brynäs där jag inte så ett djälva dugg utan fick kolla 90% på jumbotronen så slog jag på stort här och tog övre etage långsida för 435kr/st (5 biljetter). Döm om min förvåning när man bli undanskuffad längst in vid väggen i kurvan den av oss 5 som satt längst ut kunde se hela planen övriga såg inte ena målet. Hur fan kan man ta 435kr för sådana biljetter? och hur fan kunde jag få sådana när jag säkerligen vara bland dom första som bokade?!? Dom där biljetterna ska fan också vara skymd sikt på och kraftigt rabbatterade!

För övrigt så var det en grym match på många sätt...hopp..förtvivlan och totalt mörker men men nya satser nya vinster tills nästa sässe!
Jag fattar inte hur du lyckades få övre etage i Hovet? :P
DIF!
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

Så här stod det i biljettbokningen:

"Kategori Övre långsida á 435 kronor "

Sedan om det är etage eller inte!?:)
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

m0ng00se skrev:Kkey nu lär jag spy lite galla

Sånt där retar mig till vansinne. Tyvärr bryr de sig inte ett skit när man klagar. Vissa gånger har jag i Globen hamnat intill trappuppgångar och fått målburar och delar av planen skymda.

Konstigt och felaktig marknadsföring. Känns som ett jävla lotteri när man köper biljetter.
Det ser likadant ut på annat håll. När jag läste i Luleå var jag i gamla delfinen och såg några matcher. En gång hamnade jag bakom en uppgång och fick böja mig framåt halvsittandes för att se. Värdelöst.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
Sebbe G

Inlägg av Sebbe G »

Någon som vet ungefär hur mycket ett säsongskort i klacken kommer att kosta kommande säsong? :lol:
Bäst-i-stan

Inlägg av Bäst-i-stan »

Sebbe G skrev:Någon som vet ungefär hur mycket ett säsongskort i klacken kommer att kosta kommande säsong? :lol:
"Säsongskort i klacken 2010/2011 - 1450kr inklusive slutspel.

Detta pris gäller för de 750 första säsongskorten.
Försäljning startar först i augusti.
Priset är inklusive slutspel.
Prishöjningen med en femtiolapp kommer av att en extra hemmamatch spelas."

http://www.jarnkaminerna.se/artikel/jk/ ... n-20102011
Användarvisningsbild
Tessan
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Tessan »

Bäst-i-stan skrev:
Sebbe G skrev:Någon som vet ungefär hur mycket ett säsongskort i klacken kommer att kosta kommande säsong? :lol:

Hur går tilldelningen till då? Släpps de över nätet eller i butik? Vet att tidigare säsongare har förtur, men tror att det kan bli en väldig rusning i år...
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

Tessan skrev:
Bäst-i-stan skrev:

Hur går tilldelningen till då? Släpps de över nätet eller i butik? Vet att tidigare säsongare har förtur, men tror att det kan bli en väldig rusning i år...
Det är såvitt jag vet inte bestämt.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
Raevjaeveln

Inlägg av Raevjaeveln »

Har en premiärbiljett mot HV71 (16/9) till salu. Säljes till inköpspris för 160 kr.

PM vid intresse.
Användarvisningsbild
made0714
Kontakt:

Inlägg av made0714 »

Hur går man lättast tillväga för att få tag i hyfsade biljetter till derbyt 28/9?
Tar man "bästa lediga" på Ticnet så får man bara upp läktare C vilket inte är så jättekul.

Någon som har tips på hur man kan få tag i lite bättre platser?
För det är lite sent för biljett till DIFklacken eller?

//M
How do you feel mjölk?
Vertical

Inlägg av Vertical »

made0714 skrev:Hur går man lättast tillväga för att få tag i hyfsade biljetter till derbyt 28/9?
Tar man "bästa lediga" på Ticnet så får man bara upp läktare C vilket inte är så jättekul.

Någon som har tips på hur man kan få tag i lite bättre platser?
För det är lite sent för biljett till DIFklacken eller?

//M
Man kommer väl till en översiktskarta över arenan där man kan välja läktare som man vill sitta på? Är fullt på läktare A, men finns platser på läktare B. Såvitt jag vet är det kört med klackbiljetter till denna matchen.
Användarvisningsbild
Heaty

Inlägg av Heaty »

Jag hämtade upp mitt säsongskort idag (Aktiv-sittplats) och undrar varför inte AIK/Globen matcherna är med i mitt biljetthäfte? Blev det så att det bara blev fel i shopen och att jag endast fick Hovet matcherna? För inte kan det vara så att Derbyn är exkluderade i säsongskortet...
Användarvisningsbild
fern

Inlägg av fern »

Heaty skrev:Jag hämtade upp mitt säsongskort idag (Aktiv-sittplats) och undrar varför inte AIK/Globen matcherna är med i mitt biljetthäfte? Blev det så att det bara blev fel i shopen och att jag endast fick Hovet matcherna? För inte kan det vara så att Derbyn är exkluderade i säsongskortet...
Hörde någonstans att dessa biljetter skulle hämtas ut senare, dock fick jag med mina i mitt kuvert (dock klack). Tror nog att alla numrerade biljetter hämtas ut senare. Släng iväg ett mail till bengt.hogstrom@difhockey.se och kolla! :)
DIF
Skriv svar