Stocky skrev:Sir, han menar det inte. Utan att ens kunna se youtube på jobbet antar jag att han fick frågan - vad tycker du om stämningenhär idag eller något liknande!? Medans Falk Ölvestad/co tar upp det självmant. Hoppas det är någon back på gång nu!
Du är tragisk.
Typexempel på argumentationsfel.
- Linkan berömde inte fansen
- Det hände ofta
- Jag kräver granskningsvänligt bevis
- Delger konkret granskningsvänligt bevis.
- Jag har inte kontrollerat beviset, men beviset är felaktigt. Alltså har jag rätt.
Är du idealist eller nåt?
Haha spänn av för fan! Men måste ge dig plus för hur fint du stapla upp en massa punkter dära.
Nej det är jag inte är du kommunist?
Nej, det är jag inte. Gulligt hur du blandar kunskapsfilosofi med politisk ideologi, det påvisar att du inte har den minsta aning om vad jag syftar till.
16 september... Jag har för mig att det var någonting viktigt event som berör hela svenska folket då. Något alla gått och väntat otåligt på, sett alla intervjuer och läst alla artiklar om. Vad kan det vara? Ja, det är ju premiär i hockey för helvete!
android skrev:Fan vad du vässar Soldier. Det börjar dra ihop sig till premiär märker man!
Jag är nog inte ensam om ett inte kunna stå upp, inte kunna sitta ner, inte gå omkring, stå still eller ligga ned. Jag är heller inte ensam om att dö av hjärtattack vid första nedsläpp, och framförallt nästan skita på mig när HV, och speciellt Linkan, får pucken i anfallszon på torsdag...
android skrev:Fan vad du vässar Soldier. Det börjar dra ihop sig till premiär märker man!
Jag är nog inte ensam om ett inte kunna stå upp, inte kunna sitta ner, inte gå omkring, stå still eller ligga ned. Jag är heller inte ensam om att dö av hjärtattack vid första nedsläpp, och framförallt nästan skita på mig när HV, och speciellt Linkan, får pucken i anfallszon på torsdag...
Spela hårt mot Linkan är rätt, men samtidigt så vill man inte sitta och hetsa fram några "SÄNK BREMBERG FÖR FAAAAN" när han håller lekstuga med Deilert heller.
Enbom skrev:Spela hårt mot Linkan är rätt, men samtidigt så vill man inte sitta och hetsa fram några "SÄNK BREMBERG FÖR FAAAAN" när han håller lekstuga med Deilert heller.
Bremberg ska sänkas om han ugör ett hot mot Djurgården.
Enbom skrev:Spela hårt mot Linkan är rätt, men samtidigt så vill man inte sitta och hetsa fram några "SÄNK BREMBERG FÖR FAAAAN" när han håller lekstuga med Deilert heller.
Du vet att ishockey är en sport va...?
På liv och död för helvete.
Med sänka menar jag inte "krossa revben", utan som Printz' open ice-tackling på Laatikainen.
Känns som att detta är den ultimata lineupen, som KANSKE till och med är uppnåbar, om alla biter faller på rätt plats. Men då ska MYCKET gå rätt. Nilson ska floppa på Devils campet, Kronwall lånas ut från Calgary och sedan visar Owuya hur bra tränad och hungrig han är och stjäl förstaspaden. Dock är man ju realistisk men fan, vore det inte trevligt om vi såg detta lite senare i säsongen?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Känns som att detta är den ultimata lineupen, som KANSKE till och med är uppnåbar, om alla biter faller på rätt plats. Men då ska MYCKET gå rätt. Nilson ska floppa på Devils campet, Kronwall lånas ut från Calgary och sedan visar Owuya hur bra tränad och hungrig han är och stjäl förstaspaden. Dock är man ju realistisk men fan, vore det inte trevligt om vi såg detta lite senare i säsongen?
Ska man vara en drömmare så kan man ju fortsätta med:
Jim Morrison skrev:
Ölvestad-Ottosson-Nilson
Ekman-Krüger-Widing
Eriksson-Josefson-Kempe
Tjärnqvist-Norman-Cehlin
Brodin, Falk(center och back), Eklund
Det är alltså tre spelare till. Störst chans är nog 0. Jag tror helt enkelt att det inte finns stålar. Även om spelarna är Djurgårdare i hjärtat så kommer dom kräva pröjs, må vara under marknadsvärde.