Biljettråden - Bortamatcher!
Biljettråden - Bortamatcher!
Tja
vi är några som ska iväg till Karlstad för att se Färjestad-Djurgården den 9/10, men går inte att köpa biljetten för att stå i bortaklacken på ticknet, någon som vet vart man kan få tag på detta?
tackar på förhand.
Ändrade topic // MOD
vi är några som ska iväg till Karlstad för att se Färjestad-Djurgården den 9/10, men går inte att köpa biljetten för att stå i bortaklacken på ticknet, någon som vet vart man kan få tag på detta?
tackar på förhand.
Ändrade topic // MOD
Re: Biljetter ang borta match 9/10 i Karlstad
Kan inte se att det finns någon borta stå, men ta reda på vilken sektion borta brukar vara på och boka biljett till den sektionen så borde det ju kanske lösa sig
http://www.ticnet.se/checkout/event.php?eventId=LLA1009
Annars kan jag nästan garantera att någon annan har ett bättre svar, kolla även på JK´s forum
http://www.ticnet.se/checkout/event.php?eventId=LLA1009
Annars kan jag nästan garantera att någon annan har ett bättre svar, kolla även på JK´s forum
"Whatever you want"
Re: Biljettråden - Bortamatcher!
någon som vet fall de finns plåtar kvar till derbyt ?
och var köper man dessa då ?
De säljs i shopen i Globen.4sure skrev:någon som vet fall de finns plåtar kvar till derbyt ?
Om du ska ha någon biljett får du nog åka dit på direkten, jag var där i morse och köpte min, men jag vet inte hur många dom hade kvar.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Tänkte bara kolla intresset för den arrangerade resan till Timrå för oss med säsongskort på sittplats/aktiv sittplats. Tror det kan bli riktikt skoj. Jag plus 1 är iaf uppskrivna.
"Vi älskar er, vi lever med er glädje och sorg! Vi sjunger och vi blöder på gator o på torg!"
Djurgårdens IF - Stockholms stolthet
Vore skoj om vi kunde bli många i timrå, lördagsmatch sen om man sover kvar kan man kolla fotbollen i gävle på vägen hem.
En polare ringde till timrå och frågade om biljetter till bortasektionen men han visste inte hur det skulle bli. Dock så sa han att "det skulle komma 100 st DIF till sittplats". Hoppas det stämmer.
Vi är iaf 4 man som åker upp, dock så ansluter vi inte er på tjocka feta sittplats utan tänker göra vårat från ståplats.
En polare ringde till timrå och frågade om biljetter till bortasektionen men han visste inte hur det skulle bli. Dock så sa han att "det skulle komma 100 st DIF till sittplats". Hoppas det stämmer.
Vi är iaf 4 man som åker upp, dock så ansluter vi inte er på tjocka feta sittplats utan tänker göra vårat från ståplats.
Alltid oavsett
Ja vi har fått 100 biljetter till sittplats. Krävs 40 anmäldaför att resan ska bli av.
"Vi älskar er, vi lever med er glädje och sorg! Vi sjunger och vi blöder på gator o på torg!"
Vilken sektion har ni fått dem plåtarna på? Sprid ordet så bussarna fylls, vi har varit allt för dåligt med folk på bortamatcherna.
Sorry för chatt.
Sorry för chatt.
Alltid oavsett
Platserna är på sektion J.
Info om resan:
Åk med Djurgården Hockey till Timrå den 30/10, 500 kronor för buss ToR, sittplatsbiljett på sektion J samt middag (Typ Pytt i panna) och en öl.
Vi har fått till ett mycket attraktivt pris på en bortaresa för er som har säsongskort sittplats. Målet är att flytta Aktiv Sittplats till Timrå den 30/10 och visa Medelpadingarna hur man skapar bra stämning utan bråk och stök. Målet är att vi ska bli 100 personer, men resan blir av om vi når 40 pers. Reseledare på den ena bussen blir undertecknad och blir det två bussar bemannas den också. Vi har reserverat 100 biljetter och det är först till kvarn som gäller. Bokning sker på www.difhockey.se/sittplatsontour senast tisdag 18/10. Säsongskort sittplats är obligatorisk för att kunna boka, och man har möjlighet att ta med en gäst. Observera att vi har fått bra platser och bemötande från Timrå och de är viktigt att de gäster som hänger med passar in på aktiv sittplats.
Info om resan:
Åk med Djurgården Hockey till Timrå den 30/10, 500 kronor för buss ToR, sittplatsbiljett på sektion J samt middag (Typ Pytt i panna) och en öl.
Vi har fått till ett mycket attraktivt pris på en bortaresa för er som har säsongskort sittplats. Målet är att flytta Aktiv Sittplats till Timrå den 30/10 och visa Medelpadingarna hur man skapar bra stämning utan bråk och stök. Målet är att vi ska bli 100 personer, men resan blir av om vi når 40 pers. Reseledare på den ena bussen blir undertecknad och blir det två bussar bemannas den också. Vi har reserverat 100 biljetter och det är först till kvarn som gäller. Bokning sker på www.difhockey.se/sittplatsontour senast tisdag 18/10. Säsongskort sittplats är obligatorisk för att kunna boka, och man har möjlighet att ta med en gäst. Observera att vi har fått bra platser och bemötande från Timrå och de är viktigt att de gäster som hänger med passar in på aktiv sittplats.
Fick DIF Hockey ihop någon buss eller två till Timrå? 

Grymt initiativ. Hoppas man får iväg ett par bussar.Oulf skrev:Platserna är på sektion J.
Info om resan:
Vi har fått till ett mycket attraktivt pris på en bortaresa för er som har säsongskort sittplats. Målet är att flytta Aktiv Sittplats till Timrå den 30/10 och visa Medelpadingarna hur man skapar bra stämning utan bråk och stök. Målet är att vi ska bli 100 personer, men resan blir av om vi når 40 pers. Reseledare på den ena bussen blir undertecknad och blir det två bussar bemannas den också. Vi har reserverat 100 biljetter och det är först till kvarn som gäller. Bokning sker på http://www.difhockey.se/sittplatsontour senast tisdag 18/10. Säsongskort sittplats är obligatorisk för att kunna boka, och man har möjlighet att ta med en gäst. Observera att vi har fått bra platser och bemötande från Timrå och de är viktigt att de gäster som hänger med passar in på aktiv sittplats.
Men varför Sektion J? Det är ju mitt emot Djurgårdsklacken? Hade ju varit bättre om man fått plats bredvid (Vet att det förmodligen finns en förklaring till detta, bara intresserad av att veta varför).
Haha är det inte lite puckat att ställa bortaklacken brevid hemmaklacken? Alla kommer vara så nöja med sin klack men så ser dom att det är vi som står och sjunger
Vore fint med en buss upp till Timrå, och som någon sa, sova över och se Gefle matchen påväg hem.

Vore fint med en buss upp till Timrå, och som någon sa, sova över och se Gefle matchen påväg hem.
Kom igen och boka nu. Fler anmälningar måste in snarast!!!
Ett fantastiskt initiativ av Aktiv. Sjukt roligt att se.
Järnkaminerna fortsätter dock att strunta helt i hockeyns bortamatcher och har ännu inte anordnat nån resa. Tycker inte att man kan anordna en fet bortaresa varje säsong och sedan hävda att man är asbra... Det är heller inget bra argument att säga att ''Vi bara får 150 biljetter'', bättre med det än inga alls!
Järnkaminerna fortsätter dock att strunta helt i hockeyns bortamatcher och har ännu inte anordnat nån resa. Tycker inte att man kan anordna en fet bortaresa varje säsong och sedan hävda att man är asbra... Det är heller inget bra argument att säga att ''Vi bara får 150 biljetter'', bättre med det än inga alls!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Nu låter jag mig själv låta idiotisk kanske men, efter att ha läst inläggen samt nyheten så har jag inte hajjat ännu. Jag börjar fundera när det står i nyheten ''Observera att erbjudandet bara gäller säsongare på sittplats!'' gäller erbjudandet aktivsittplats?