Djurgårdens IF - Brynäs IF, 8/9 2010 | Träningsmatch
Re: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 8/9 2010 | Träningsmatch
Har suttit och grämt mig hela dagen över att jag missade kvällens match, men nu så känner jag ingen större sorg.
Bara att glömma bort snarast.
Bara att glömma bort snarast.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
- Säsongskort: Ja
Känns inte bra... En snabb titt på förra årets matcher(träningsmatcher inkluderade). I ES förlorade vi ingen match med mer än 3 måls marginal. Det var bara 3 matcher oxå iaf vad jag lite snabbt kan räkna till. En förlust med 0-4 i en träningsmatch mot Frölunda.
Känner mig mer orolig än någonsin angående Ridderwall. Han har ofta en "förmåga" att bli småskadad under matcherna oxå..
Känner mig mer orolig än någonsin angående Ridderwall. Han har ofta en "förmåga" att bli småskadad under matcherna oxå..
Djurgårdens IF
In med en ny målvakt nu. Över till Finland och köp loss någon andra keeper där. Finländska målvakter är bra som fan.
Född till sportchef.
Ja tjohej, det vi behöver mest nu är en målvakt, eftersom våra backar är så jävla usla!android skrev:In med en ny målvakt nu. Över till Finland och köp loss någon andra keeper där. Finländska målvakter är bra som fan.

Stackars Printz som lirade med Lennhammer.. Kan inte vara kul.
Kom precis hem. Är så besviken. Ser riktigt illa ut. Fast då kan det väl bara bli bättre. Elleh?
Déjà vú ifrån början av säsongen 2009/2010 någon?android skrev:In med en ny målvakt nu.
Det blir inga fler målvakter, bara att gilla läget och hoppas på det bästa.

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Värdelös match där båda lagen är lika värdelösa i två perioder. DIF säckar i hop tio minuter i tredje. Ridderwall tar inte en puck.
Ekman får ta och kamma flinten inför premiären för hans försäsong är inget att skriva hem om. Å andra sidan delas det inte ut några medaljer på försäsongen.
Brodin och Printz ensamma om att få godkänt.
Ekman får ta och kamma flinten inför premiären för hans försäsong är inget att skriva hem om. Å andra sidan delas det inte ut några medaljer på försäsongen.
Brodin och Printz ensamma om att få godkänt.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
android skrev:In med en ny målvakt nu. Över till Finland och köp loss någon andra keeper där. Finländska målvakter är bra som fan.

Väntar bara på att någon skall skriva "Vad var det ja sa angående Riddarn? Har faktiskt hört av min brorsars morsas kusin att han var ute och drack pilsner i somras!!!".
En seg match som inte gav något positivt för fem öre. Ingen var bra idag och vi saknade helt och hållet allt vad kreativitet innebär.
Bara att ladda om och vinna i premiären.
Ekman får gärna visa att han förtjänar sin lön snart. Bättrar han sig inte så hoppas jag att Hardy flyttar ner honom till fjärdekedjan, för att Ekman har inte bidragit med mycket än så länge. Blekare än någonsin förr... Han ser oerhört mätt och slö ut på isen.
Bara att ladda om och vinna i premiären.
Ekman får gärna visa att han förtjänar sin lön snart. Bättrar han sig inte så hoppas jag att Hardy flyttar ner honom till fjärdekedjan, för att Ekman har inte bidragit med mycket än så länge. Blekare än någonsin förr... Han ser oerhört mätt och slö ut på isen.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Lätt att överreagera en sådan här kväll efter en usel träningsmatch.
Men en sak är säker. Vår backsida är för klen. Timmy och Kyle har bara ersatts av en likvärdig, nämligen Josef B.
När så Ragge är skadad blir jag inte förvånad av resultatet. Dåliga backar gör situationen svår för både målvakt och forwards.
Forwardssidan är inget större fel på, men just nu har de tråkiga förutsättningar.
Men en sak är säker. Vår backsida är för klen. Timmy och Kyle har bara ersatts av en likvärdig, nämligen Josef B.
När så Ragge är skadad blir jag inte förvånad av resultatet. Dåliga backar gör situationen svår för både målvakt och forwards.
Forwardssidan är inget större fel på, men just nu har de tråkiga förutsättningar.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Bra talat! Skulle vara kul o höra med Järlan vad han tänker om backsidan. Det verkar som att han litar liite för mycket på att Ragge blir fit for fight.BOMBOM BOUCHARD skrev:Lätt att överreagera en sådan här kväll efter en usel träningsmatch.
- -daniel-
Härligt att se & höra Jimmie i intervjun efter matchen. "En riktigt, riktigt, riktigt bedrövlig match från vår sida". Kommer vara tokladdat mot HV nästa vecka. Jag är inte ett dugg orolig över det.
Nästan skönt att de åkte på stryk. Ingen risk för att de slappnar av nästa vecka när det verkligen gäller.
i
Nisse Ekman är Nisse Ekman, det får man acceptera. Han bryr sig inte om träningsmatcher och kommer aldrig att göra. Han är dessutom väldigt ojämn som spelare och kommer inte att vara samma ledare som Mackan var under förra säsongen. Det Nisse är bra på är att avgöra matcher där han annars varit osynlig, han är ingen som dominerar totalt under flera månader, glöm det.
Med det inte sagt att han inte är en klasspelare dock.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- DIF_Soldier
Det är dock rimligt att kräva typ 40 pinnar från Nisse.Mäklaren skrev:Nisse Ekman är Nisse Ekman, det får man acceptera. Han bryr sig inte om träningsmatcher och kommer aldrig att göra. Han är dessutom väldigt ojämn som spelare och kommer inte att vara samma ledare som Mackan var under förra säsongen. Det Nisse är bra på är att avgöra matcher där han annars varit osynlig, han är ingen som dominerar totalt under flera månader, glöm det.
Säg den glädje som varar