Okej, ytterligare en långtidsskada.jensa85 skrev:
För det har vi ju inte redan fått eller? En viss number ten är ju inte sådär vrålsäker på spel under 10/11.
Silly Season 2010/2011 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2010/2011 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Helt säker på att familjen ska med dit han kommer spela då?sthlm_dif skrev:Inte en chans. Mackan vill inte tillbaka till Ryssland med familjen.Edin skrev:Mitt tips är att han hamnar i KHL...
Han har väl ändå sagt att det sista han tänker spela i är Ryssland? Tror inte turbulensen tillsammans med relativt kass levnadsstandard (?) är det han söker. Men jag tvivlar på att tomten väljer Djurgården, och vill hellre se externa finansiärer gå in för att få hem Kronwall istället.Crashmash skrev:Helt säker på att familjen ska med dit han kommer spela då?sthlm_dif skrev:Inte en chans. Mackan vill inte tillbaka till Ryssland med familjen.Edin skrev:Mitt tips är att han hamnar i KHL...
För någon månad sen skrev jag att jag inte trodde Oscar Eklund håller för elitserien och inget jag såg idag fick mig att ändra mig tvärtom.
En back MÅSTE in sen blir detta bra.
Han blev ju småbarnsförälder i våras så har svårt att se att han bara skulle överge fru och barn.Crashmash skrev:Helt säker på att familjen ska med dit han kommer spela då?sthlm_dif skrev:Inte en chans. Mackan vill inte tillbaka till Ryssland med familjen.Edin skrev:Mitt tips är att han hamnar i KHL...
Håller inte med dig. Oscar fick sköta två roller i sitt backpar idag. I alla fall två perioder då han spelade med Kim Lennhammer. Han är inte redo för a-lagsspel. Oscar fick täcka upp för honom då han gick bort sig eller slog bort passningar. Tycker att han gjorde ett hästjobb.Joas skrev:För någon månad sen skrev jag att jag inte trodde Oscar Eklund håller för elitserien och inget jag såg idag fick mig att ändra mig tvärtom.
Så i sak är vi överens, det behövs en ny back. Men det för att täcka upp Kims plats, inte Oscars.
Född till sportchef.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
För övrigt hatar jag Martin Thörnberg över allt annat.
Hardy:
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... nu-nilsson
Norman är tredjecenter. Krüger kan nå Zetterberg klass.
Nu är Bremberg HV-spelare - men hade du sagt: "jag vill ha Linkan" - då hade han spelat i Djurgården?
- Det fanns absolut ingen anledning för mig att säga så med tanke på de resultat vi gjorde utan honom i fjol. Bremberg är en underbar spelare, men han har negativa sidor också, det finns ingen spelare som tar så lång tid på sig att åka och byta till exempel.
Nu är Bremberg HV-spelare - men hade du sagt: "jag vill ha Linkan" - då hade han spelat i Djurgården?
- Det fanns absolut ingen anledning för mig att säga så med tanke på de resultat vi gjorde utan honom i fjol. Bremberg är en underbar spelare, men han har negativa sidor också, det finns ingen spelare som tar så lång tid på sig att åka och byta till exempel.
Snacka om att slå huvudet på spiken...Caveman skrev:Hardy:
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Caveman skrev:Hardy:
hehe många kingcitat av "smarte hardy" i den intervjun:)
-
Vi har inte bara Elitseriens bästa tränare. Vi har den absolut coolaste också
Journalisternas mardröm har slagit till igen.

100% DJURGÅRDSJ***L
Nu när det är klart att Ragge blir frisk så ser våran backuppsättning inte så tokig ut, förutsett att vi inte får några långtidsskador.
Ragge - Honken
Bombom - Lassen
Eklund - Printz
Claesson/Lennhammer
Ragge - Honken
Bombom - Lassen
Eklund - Printz
Claesson/Lennhammer
-
Med tanke på hur försäsongen sett ut så skulle jag lira Claesson istället för Eklund. Den sistnämda har varit ett skämt alla matcher jag sett medan Claesson spelar enkelt och moget för sin ålder. Lennhammer känns dock inte redo än.Enbom skrev:Nu när det är klart att Ragge blir frisk så ser våran backuppsättning inte så tokig ut, förutsett att vi inte får några långtidsskador.
Ragge - Honken
Bombom - Lassen
Eklund - Printz
Claesson/Lennhammer
100% DJURGÅRDSJ***L
Nu tar du väl fan i så du spricker, Eklund hade ett jävla jobb i de senaste matcherna när han lirade med Lennhammer och täckte upp hemåt osv när Kim inte hann med riktigt.Jockmaniac skrev:Med tanke på hur försäsongen sett ut så skulle jag lira Claesson istället för Eklund. Den sistnämda har varit ett skämt alla matcher jag sett medan Claesson spelar enkelt och moget för sin ålder. Lennhammer känns dock inte redo än.Enbom skrev:Nu när det är klart att Ragge blir frisk så ser våran backuppsättning inte så tokig ut, förutsett att vi inte får några långtidsskador.
Ragge - Honken
Bombom - Lassen
Eklund - Printz
Claesson/Lennhammer
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Helt riktigt, den är inte så tokig, men tyvärr ser den inte stark ut heller.Enbom skrev:Nu när det är klart att Ragge blir frisk så ser våran backuppsättning inte så tokig ut, förutsett att vi inte får några långtidsskador.
Ragge - Honken
Bombom - Lassen
Eklund - Printz
Claesson/Lennhammer
Nu har jag sett Lassen alldeles för lite för att kunna bedöma honom. Håller han nästan Timmy nivå får man vara rätt nöjd ändå.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm