HC Sparta Prag - Djurgårdens IF, 20/8 2010 | EP Trophy
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: HC Sparta Prag - Djurgårdens IF, 20/8 2010 | EP Trophy
Hoppas nu få se Färjestad åka på DÄNG igen med sitt uppskrivna lag. Hoppas de tröttar ut Berlin ordentligt. Kan vi ta poäng i morgon oxå så blir det tre jävla härliga fighter i Stockholm...
Senast redigerad av Doyle den 2010-08-20 20:33:09, redigerad totalt 1 gånger.
Känns lite tråkigt just nu Kall-EL torskade sin tia 

Härligt med vinst!
Nu är det bara isbjörnan från Berlin som ska få stryk!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Framåt är det väl lite si sådär... Men bakåt känns det ju helt klart stabilt ändå.
5 mål insläppta på 4 matcher, varav 2 hållna nollor. Viktigt att Owuya fick lite självförtroende också.
Imorgon blir det nog dock något mål, det är jag rätt säker på. Härligt med en seger hur som helst.
5 mål insläppta på 4 matcher, varav 2 hållna nollor. Viktigt att Owuya fick lite självförtroende också.
Imorgon blir det nog dock något mål, det är jag rätt säker på. Härligt med en seger hur som helst.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Tyckte det såg bra ut till skillnad mot matchen mot Mannheim! Det syntes att dom hade fått en uppsträckning angående defensiven efter Tyskmatchen för idag låg större delen av fokus på det! Lite på bekostnad av OFFensiven kanske,men det gick ju vägen ändå! 

BÄTTRE KLACK ÄN BAJEN, DE HAR EN BÄTTRE KLACK ÄN BAJEN!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- alskar_dif
- Medlem: Ja, ständig medlem
Norman bör vara given tredje-fjärde center denna säsong och Kempe borde få lira i tre kronor. Fantastiska lirare.
Instämmer förövrigt i sthlm_dif senaste inlägg. Pinsama Bajen.
Instämmer förövrigt i sthlm_dif senaste inlägg. Pinsama Bajen.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Blir riktigt spännande att se om det finns nå krut kvar till att jaga isbjörn imorgon. De får ju iaf lika lite vila som DIF... Antar att man kan köpa matchen på ViasatOnDemand. Ser så ut iaf:
http://viasatondemand.se/Sports/Ice-Hoc ... en.product
Verkar inte finnas på CDON.
http://viasatondemand.se/Sports/Ice-Hoc ... en.product
Verkar inte finnas på CDON.
Nu har jag också sett matchen. Tycker vi klarar oss bra i försvarszon med dom backar vi har ändå. Deilert överaskar på mig. Är ju dock försäsong.
Framåt har vi grym bredd måste jag säga. Strömberg och Söder kommer hålla när dom får spela. Norman är precis så smart som jag trodde.
Om ett par matcher kommer sista passningen sitta på bladet också. Då kommer målen komma.
Angående Mark så ställs han ju inte på några svårare prov. Men en nolla är alltid en nolla. Hans koncentration är bra matchen igenom. Det är positivt.
Framåt har vi grym bredd måste jag säga. Strömberg och Söder kommer hålla när dom får spela. Norman är precis så smart som jag trodde.
Om ett par matcher kommer sista passningen sitta på bladet också. Då kommer målen komma.
Angående Mark så ställs han ju inte på några svårare prov. Men en nolla är alltid en nolla. Hans koncentration är bra matchen igenom. Det är positivt.
Född till sportchef.
Vet du eller någon annan var man kan se straffarna från matchen?android skrev:Nu har jag också sett matchen. Tycker vi klarar oss bra i försvarszon med dom backar vi har ändå. Deilert överaskar på mig. Är ju dock försäsong.