Inget fel alls på det jag skrivit. Jag gjorde mig bara lite lustig över det som Kenny skrivit eftersom det var helt obegripligt. Så bespara mig dina tips. Lee Harvey Oswald fattade uppenbarligen. Läs andra meningen av Kennys inlägg så kanske du också förstår.V-sign skrev:Hm ett tips kaminor...
Läs vad du skrivit innan du skickar...
Tror ingen fattar ett skvatt av det du just skrev...
Silly Season 2010/2011 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2010/2011 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Inget problem tycker jag. Kanske OffTopic, men det var ganska kul.kaminor skrev:Inget fel alls på det jag skrivit. Jag gjorde mig bara lite lustig över det som Kenny skrivit eftersom det var helt obegripligt. Så bespara mig dina tips. Lee Harvey Oswald fattade uppenbarligen. Läs andra meningen av Kennys inlägg så kanske du också förstår.V-sign skrev:Hm ett tips kaminor...
Född till sportchef.
- season
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag fattade. Sjukt kul juh! Ännu roligare med tips från någon som verkligen inte greppade grejen. Har ni redan börjat talla på fredagsölen innan match?kaminor skrev:Inget fel alls på det jag skrivit. Jag gjorde mig bara lite lustig över det som Kenny skrivit eftersom det var helt obegripligt. Så bespara mig dina tips. Lee Harvey Oswald fattade uppenbarligen. Läs andra meningen av Kennys inlägg så kanske du också förstår.V-sign skrev:Hm ett tips kaminor...

ALLTID, OAVSETT, FÖR EVIGT.
Liten tanke bara!
Tänk om Ragge spelar, vi får hem Staffan, samt att Mackan och Jacob kommer tillbaka!
Har vi deg till det???
Tänk om Ragge spelar, vi får hem Staffan, samt att Mackan och Jacob kommer tillbaka!
Har vi deg till det???
Alltid, Oavsett
kaminor: Ah sorry. Måste erkänna att jag inte läst det inlägget som du syftar på 
Jag avgår!

Jag avgår!
Nej, men externa finansiärer kanske har.Stanowski skrev:Liten tanke bara!
Tänk om ragge spelar, vi får hem Staffan, samt att mackan å jacob kommer tillbaka!
Har vi deg till det???
Född till sportchef.
Kan nämna att Djurgården inte använt den finansieringsmetoden förut och vill heller inte göra det. Detta enligt Mats Larsson på årsmötet igår.android skrev:Nej, men externa finansiärer kanske har.Stanowski skrev:Liten tanke bara!
Tänk om ragge spelar, vi får hem Staffan, samt att mackan å jacob kommer tillbaka!
Har vi deg till det???
"Min princip är att ge igen. Om nån ger mej falska sedlar ska han ha tillbaka dem. Enda sättet att klara sig i ishockey är att ge igen så att den som klippt till aldrig gör om det." - Lasse Björn
Mm, hörde det. Håller väl egentligen med.
Kanske får man köra som med A.Holmqvist. Ett litet kontrakt första året och ett saftigare kommande år.
Kanske får man köra som med A.Holmqvist. Ett litet kontrakt första året och ett saftigare kommande år.
Född till sportchef.
Du menar göra en "Kovalchuk" ??android skrev:Mm, hörde det. Håller väl egentligen med.
Alltid, Oavsett
Nej, det var snarare tvärtom.Stanowski skrev:Du menar göra en "Kovalchuk" ??android skrev:Mm, hörde det. Håller väl egentligen med.
Ok glöm mitt förra inlägg
det jag menar var har vi pengar till dom alla spelarna?

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 7615731.ab
den dag Hardy inte tränar oss vill jag ha han på länken!
Jag förstår inte alls... och vad har artikeln med det hela att göra?Robinhansen skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 7615731.ab
Han ville väl ha Tommy Albelin på bänken eller nåtHeaty skrev:Jag förstår inte alls... och vad har artikeln med det hela att göra?Robinhansen skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 7615731.ab
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Han ville väl ha Tommy Albelin på bänken eller nåt[/quote]
exakt! tog bara en artikel som är aktuell med han. han vill jag ha när hardy slutar.
exakt! tog bara en artikel som är aktuell med han. han vill jag ha när hardy slutar.