Djurgårdens IF - Linköpings HC, 13/8 2010 | EP Trophy!
Re: Djurgårdens IF - Linköpings HC, 13/8 2010 - EP Trophy!
Ansluter mig till de som undrar om det serveras alkohol på fredagens match, då vi kommer att köra ett afterwork-liknande event osv. Ingen chablis = ingen match, dessvärre.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Skippa DIF för att det inte finns alkohol?sensei skrev:Ansluter mig till de som undrar om det serveras alkohol på fredagens match, då vi kommer att köra ett afterwork-liknande event osv. Ingen chablis = ingen match, dessvärre.
DIF!
Ganska rimligt skäl, om man ska ha ett afterwork liknande event . . .Daniel942 skrev:Skippa DIF för att det inte finns alkohol?
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
- Daniel942
Äh, DIF är bättre än alkoholmelker skrev:Ganska rimligt skäl, om man ska ha ett afterwork liknande event . . .Daniel942 skrev:Skippa DIF för att det inte finns alkohol?

DIF!
En fråga bara..
Har bokat att jag har säsongsplåt.. Men har ju inget direkt bevis för att jag har någon plåt.
Löser man det genom att legga sig elleR?
Har bokat att jag har säsongsplåt.. Men har ju inget direkt bevis för att jag har någon plåt.
Född till sportchef.
Ja, det ska räcka med att visa leg i butiken när du hämtar ut biljetten på matchdagen.android skrev:En fråga bara..
You and I are gonna live forever!
Biljetter fixade till denna match! Ska bli väldigt kul och se Ekman, Widing Booooooom Bom och dom gamla hjältarna så klart.
Verkligen! Men jag är mest intresserad av att se vad junisarna och Lassen har att ge, det är dom jag vet minst om!Stocky skrev:Biljetter fixade till denna match! Ska bli väldigt kul och se Ekman, Widing Booooooom Bom och dom gamla hjältarna så klart.
Men samtidigt, tänker mig "Ekman" och "Widing" stå på ryggen av världens snyggaste matchställ, blir glad bara jag tänker på det...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Daniel942
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 7604347.ab
Kanske händer igen?...

DIF!
Linköping fredag visas inte, däremot visas en tre andra matcher på Viasat Hockey och PPV: http://viasatondemand.se/Sports/Ice-Hoc ... -Live.liststarvin_marwin skrev:Är inte i stan för denna match (förbannat!), är det någon som vet om ET matcherna sänds i någon form av PPV (antingen på webben eller på tv), är inte så sugen att teckna Viasat hockey bara för att se ET.
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
ansluter mig också i samma skara. (ska dock på matchen i vilket fall).sensei skrev:Ansluter mig till de som undrar om det serveras alkohol på fredagens match, då vi kommer att köra ett afterwork-liknande event osv. Ingen chablis = ingen match, dessvärre.
en annan fråga. Man måste kunna köpa biljetter i shoppen på plats imorgon va? (vill bara fråga för att vara helt säker, då jag glömde min internetdosa på jobbet)
Blue Brigade A11
Internetbokningen har stängt nu hursomhelst. Men följande står på biljettbokningssidan:mannge skrev:ansluter mig också i samma skara. (ska dock på matchen i vilket fall).sensei skrev:Ansluter mig till de som undrar om det serveras alkohol på fredagens match, då vi kommer att köra ett afterwork-liknande event osv. Ingen chablis = ingen match, dessvärre.
en annan fråga. Man måste kunna köpa biljetter i shoppen på plats imorgon va? (vill bara fråga för att vara helt säker, då jag glömde min internetdosa på jobbet)
"Pris i butiken på fredag
Vuxen utan säsongskort: 150 kronor
Vuxen med säsongskort: 100 kronor
Ungdom (under 18 år) utan målsmans sällskap: 50 kronor
Ungdom (under 18 år) i målsmans sällskap: 0 kronor"
Så som svar på din fråga: Ja, det går att köpa biljetter i shoppen imorgon.

Är det verkligen ingen som vet om det går att se matchen via ppv eller liknande? Vill så gärna se matchen men har inte möjlighet att se den live...
- DIF_Soldier
Den match man kan se är den mot fbk via Viasat On Demand.luncano skrev:Är det verkligen ingen som vet om det går att se matchen via ppv eller liknande? Vill så gärna se matchen men har inte möjlighet att se den live...
Säg den glädje som varar
Jag säjer det själv .... Jag är nog inte riktigt klok !
Nu har jag haft abstinensbesvär sedan slutet av April.
Men just nu infinner sig ett slags rus likt de en missbrukare kan känna.
Men det jag är helt säker på är att detta är längtan och en LYCKA inför
det som börjar imorgon och som kommer att vara till förhoppningsvis April nästa år.
Och även om det bara är träningsmatcher inför den verkliga starten så är jag LYCKLIG.
Fy Fan Va Kul Det Ska Bli
Nu har jag haft abstinensbesvär sedan slutet av April.
Men just nu infinner sig ett slags rus likt de en missbrukare kan känna.
Men det jag är helt säker på är att detta är längtan och en LYCKA inför
det som börjar imorgon och som kommer att vara till förhoppningsvis April nästa år.
Och även om det bara är träningsmatcher inför den verkliga starten så är jag LYCKLIG.
Fy Fan Va Kul Det Ska Bli