Thoresen tackar supportrar!
- Ritterwand
En hel del kanske? Men du kanske skulle börja hålla på AIK o hoppas att de går upp i ES igen...!Jojje skrev:
Vem bryr sig...
Vissa kanske uppskattar det han har gjort istället för att såga det han har sagt hela tiden. Det kanske är du som har legat under en sten för han har hela tiden sagt att han sticker om han får bra erbjudande.
Jojje, det där var väl ändå lite väl patetiskt?
Det finns säkert många bönder (Icke Djurgårdare) som inte bryr sig men vi Djurgårdare borde väl ändå bry oss?
Någonting jag inte tog med i det avsnittet med Niklas Wikegård i intervjun var att han tyckte att Thore var Djurgårdens bästa spelare efter Linkan. Niklas Wikegård vet vad han snackar om, så att Thore sticker är jävligt synd men som sagt, inte oväntat.
Jojje, om du visste hur många som läst artikeln så tror jag du skulle ta tillbaka din lilla kommentar.
Ha det bra!
Det finns säkert många bönder (Icke Djurgårdare) som inte bryr sig men vi Djurgårdare borde väl ändå bry oss?
Någonting jag inte tog med i det avsnittet med Niklas Wikegård i intervjun var att han tyckte att Thore var Djurgårdens bästa spelare efter Linkan. Niklas Wikegård vet vad han snackar om, så att Thore sticker är jävligt synd men som sagt, inte oväntat.
Jojje, om du visste hur många som läst artikeln så tror jag du skulle ta tillbaka din lilla kommentar.
Ha det bra!
- Blåränderna går aldrig ur
Näe du e ingen bonde...;)när det gäller dom som håller på Djurgården så finns de inga bönder;)...enligt mig:PBoråsaren skrev:Enligt er är väl jag bonde så....?Micke Nylander skrev: Det finns säkert många bönder (Icke Djurgårdare) som inte bryr sig men vi Djurgårdare borde väl ändå bry oss?
En råtta svart och gul fy fan va han e ful
Jag är Djurgårdare, varför skulle jag vilja läsa något om en kille som lirar i nhl? Eller ska vi följa alla spelare som någonsin spelat i DIF?Boråsaren skrev:En hel del kanske? Men du kanske skulle börja hålla på AIK o hoppas att de går upp i ES igen...!
Tyckte sättet han lämnade på var falskt. Är inte ett dugg intresserad av att läsa något om honom... Skaffa en intervju med någon som spelar i DIF istället.
Så du bryr dig inte om hur det går för Mats Sundin i Toronto? Du blir nog inte heller lite extra glad när Niklas Kronwall storspelar i VM.Jojje skrev:Jag är Djurgårdare, varför skulle jag vilja läsa något om en kille som lirar i nhl? Eller ska vi följa alla spelare som någonsin spelat i DIF?
Bryr du dig bara om dom som idag har DIF tröjan på? Om det är så. Så betyder att det den dagen då Challe kliver ut ur båset så är han ingenting värd för dig.
Det är klart att ens hjärta klappar lite extra för dom som har spelat i våran fina tröja och att man vill veta hur det går för dom.
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Challe är en riktig Djurgårdare, sundin har väl bara ett tiotal matcher i DIF och han svek DIF för två säsonger sen, så honom håller jag inte speciellt högt.
Thoresen har två säsonger i DIF och lämnade på ett rätt falsk sätt. Sen säger han klart och tydligt att det DIF inte alls ligger bäst till om han ska flytta tillbaks över atlanten men att man "är i en ok sits men vi får se".
Så nej, honom kommer jag inte bry mig ett skit om.
Thoresen har två säsonger i DIF och lämnade på ett rätt falsk sätt. Sen säger han klart och tydligt att det DIF inte alls ligger bäst till om han ska flytta tillbaks över atlanten men att man "är i en ok sits men vi får se".
Så nej, honom kommer jag inte bry mig ett skit om.
Det finns inte en enda orsak till att Thoresen skulle stannat. I NHL får han den utveckling han behöver samt pengar. Vad skulle talat för att han skulle stannat, att Jojje vill? Han har inga som helst förpliktelser mot Djurgården. Ska du verkligen tro att han väljer att stanna i Djurgården när han har fått ett kontrakt av en NHL-klubb som innebär både bra utveckling och pengar?