Film- och bildtråden
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Film- och bildtråden
Lasse Björn var med i veteran-TV. Jag laddade upp det på Youtube för några månader sedan för er som inte hade sett det.
http://www.youtube.com/watch?v=ds0ghtuRVQU
http://www.youtube.com/watch?v=ds0ghtuRVQU
Expert.
DIF i Nordamerika. Förväntningarna av i alla fall en supporter är lagom också, "Goodbye Mason, Hello Wesslau!".

- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag ska aldrig, aldrig, adrig yttra ett enda ont ord om dig igen, bara du kommer hem Wesslan!
Säg den glädje som varar
- Daniel942
Ja, och inte skriver på för packet eller nåt. Vilken mardröm.DIF_Soldier skrev:Jag ska aldrig, aldrig, adrig yttra ett enda ont ord om dig igen, bara du kommer hem Wesslan!

DIF!
Vore ju coolt om han lirade i den hjälmen han har nu, göra lite reklam för DIF 

- DIF_Soldier
Har svårt att tro att han vill spela i den klubb han knappt utvecklades alls i och dessutom fick lite förtroende. Då fruktar jag typ fbk mer.Daniel942 skrev:Ja, och inte skriver på för packet eller nåt. Vilken mardröm.DIF_Soldier skrev:Jag ska aldrig, aldrig, adrig yttra ett enda ont ord om dig igen, bara du kommer hem Wesslan!
Säg den glädje som varar
- Daniel942
DIF Hockey 2009/10 - Tidernas Final (Final 1 på Hovet)
Fick för mig att klippa lite film, hoppas det smakar.
DIF!
- starvin_marwin
Vilka minnen... tack för ett mycket bra klipp!Daniel942 skrev:DIF Hockey 2009/10 - Tidernas Final (Final 1 på Hovet)
Mycket mycket bra gjort! Blir lite tårögd faktiskt.Daniel942 skrev:DIF Hockey 2009/10 - Tidernas Final (Final 1 på Hovet)

Jag trodde jag skulle gilla klippet, och det är inget snack om att det är ett mycket bra sådant.
Men när jag tittar på dessa videos så får jag bara en olustig känsla av att 09/10 var vårat år, känns som vi kommer få vänta 9 år till på nästa final.
Men när jag tittar på dessa videos så får jag bara en olustig känsla av att 09/10 var vårat år, känns som vi kommer få vänta 9 år till på nästa final.
- Daniel942
Varför 9 år?Heaty skrev:Jag trodde jag skulle gilla klippet, och det är inget snack om att det är ett mycket bra sådant.
"Förbannelsen" säger ju att vi ska spela final i år igen

90, 91, 00, 01, 10, 11
DIF!
-
Hela slutspelet börjar kännas mer och mer som en riktigt avlägsen dröm, som att det aldrig har hänt på riktigt. Förvånar mig inte alls ifall vi får uppleva samma sak i vår igen, denna gången med oss som segrare dock.
Hej alla.
Jag har en fråga angående filmer med matcher på.
Är det någon där ute som har, antingen VHS- eller DVD-filmer med matcher på ?
Jag är mest intresserad över matcher runt 00 ( Guldåren ) och när Mikael Magnusson spelade.
// 29an
Jag har en fråga angående filmer med matcher på.
Är det någon där ute som har, antingen VHS- eller DVD-filmer med matcher på ?
Jag är mest intresserad över matcher runt 00 ( Guldåren ) och när Mikael Magnusson spelade.
// 29an
- starvin_marwin
Är det någon som har klipp eller hel inspelning av tv-sändningen från final 4 (21/4 i kinnarps arena) när vi spöade bondläpparna i sudden?
Vi var tre Djurgårdare som satt precis ovanför DIFs bås och förekom frekvent i tv-sändningarna då det var ont om DIF-supportrar på plats (pga. barnsligheterna med att DIF-klacken inte släpptes in).
Jag kan säga att våra Djurgårdsvisor ekade (betydligt högre än hela jönköpinglångsidans kollektiva försök att höras) ner i både DIF och hv:s bås
.
Vore förbannat kul att få tag på video från den matchen.
Vi var tre Djurgårdare som satt precis ovanför DIFs bås och förekom frekvent i tv-sändningarna då det var ont om DIF-supportrar på plats (pga. barnsligheterna med att DIF-klacken inte släpptes in).
Jag kan säga att våra Djurgårdsvisor ekade (betydligt högre än hela jönköpinglångsidans kollektiva försök att höras) ner i både DIF och hv:s bås

- Daniel942
Jag har den, vet inte hur jag ska skicka den till dig dock. Ska väl klippa till nåt när jag kommer hem och lägga upp på tuben =)starvin_marwin skrev:Är det någon som har klipp eller hel inspelning av tv-sändningen från final 4 (21/4 i kinnarps arena) när vi spöade bondläpparna i sudden?
Jag kan säga att våra Djurgårdsvisor ekade (betydligt högre än hela jönköpinglångsidans kollektiva försök att höras) ner i både DIF och hv:s bås.
Var det du som hade "Hej Bönder" tröjan på dig? Du var ju dagens hjälte helt klart isf!
DIF!