Måste fråga, vart hörde du det?Doyle skrev:Har hört att Daniel "mitt i klacken" Fernholm är på ingång

Måste fråga, vart hörde du det?Doyle skrev:Har hört att Daniel "mitt i klacken" Fernholm är på ingång
Daniel Fernholm.. En Hora, En Hora.Doyle skrev:Har hört att Daniel "mitt i klacken" Fernholm är på ingång
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6893728.abCaveman skrev:Daniel Fernholm.. En Hora, En Hora.Doyle skrev:Har hört att Daniel "mitt i klacken" Fernholm är på ingång
Fernholm är patetisk.pieceofcrap skrev:Patetsikt att gå på Fernholm på det sättet tycker jag. Han har uppenbarligen inget DIF-hjärta och valde att gå till en annan klubb med bättre lön. So what.
Ämnet hör inte till tråden och det är ju fan pinsamt hur folk uppträder på läktaren ibland. Hans mormor gjorde rätt som "sopade till" dif-supportern=)
Visst bryr vi oss men är väl inte inne på forumet hela dagarna nu när det är sommar;)isolerad skrev:Men seriöst... eftersom ingen moderator verkar bry sig: Har ni inget vettigt att skriva så ge FAN i att skriva i silly-tråden!
alskar_dif skrev:Robban och Staffan hade smakat mumma.
För det första så behöver du inte dela upp "allt det där" i två inlägg. Staffan Kronwall är inte aktuell. Vi söker en back så Robert Nilsson är inte aktuell.alskar_dif skrev:Nils Ekman - Marcus Nilson - Robert Nilsson
Omg.
Robert Nilsson är "uttalad Djurgårdare", det om något är säkert. Hans enda säsong i DIF hittills var Lockout-säsongen. Inte helt lätt för en 19-åring att ta plats i det laget...SirDIFalot skrev: Angående Robert Nilsson så finns det nog många aspekter som gör att han inte är aktuell. Han har suttit på ganska hög lön i NHL, en lön som vi inte är i närheten av att matcha. Sen är alla forwardsplater fyllda. För det tredje så har ju inte Robert visat något större DIF-intresse tidigare. När han var här var han inte särskilt lyckad heller. Han är ingen direkt uttalad Djurgårdare. Har bara gjort 23 matcher under en säsong i klubben. Så tror inte han skulle vilja komma för att "det är hemma" på något sätt.
Lägg också till varför han lämnade Leksand och gick till Djurgården.AMMC skrev:Robert Nilsson är "uttalad Djurgårdare", det om något är säkert. Hans enda säsong i DIF hittills var Lockout-säsongen. Inte helt lätt för en 19-åring att ta plats i det laget...SirDIFalot skrev: Angående Robert Nilsson så finns det nog många aspekter som gör att han inte är aktuell. Han har suttit på ganska hög lön i NHL, en lön som vi inte är i närheten av att matcha. Sen är alla forwardsplater fyllda. För det tredje så har ju inte Robert visat något större DIF-intresse tidigare. När han var här var han inte särskilt lyckad heller. Han är ingen direkt uttalad Djurgårdare. Har bara gjort 23 matcher under en säsong i klubben. Så tror inte han skulle vilja komma för att "det är hemma" på något sätt.
Om han vill spela i Sverige skulle DIF nog ligga väldigt nära tillhands, men det är ju ett stort om såklart.