Kristoffersson
Kristoffersson
Många skriver om Marcus Kristoffersson här på forumert och vill ha han kvar men ärligt vad gjorde han förra säsongen förutom att kämpa?
Producerade välldigt lite och tog massor av onödiga utvisningar.
35 matcher 2 mål 4 ass 6p och 94 utvisnings minuter talar sitt tydliga språk.
Har svårt att bedöma tex Morten Ask , Fredrik Eriksson , Dennis Persson men vi får väll ge dom ett år innan vi sågar alla.
Kristoffersson tog många utvisningar och satte laget i problem allt för ofta så jag sörjer inte att han försvinner.
Älska DIF!
Producerade välldigt lite och tog massor av onödiga utvisningar.
35 matcher 2 mål 4 ass 6p och 94 utvisnings minuter talar sitt tydliga språk.
Har svårt att bedöma tex Morten Ask , Fredrik Eriksson , Dennis Persson men vi får väll ge dom ett år innan vi sågar alla.
Kristoffersson tog många utvisningar och satte laget i problem allt för ofta så jag sörjer inte att han försvinner.
Älska DIF!
Kristoffersson var en härlig krigare som alltid gjorde sitt bästa för laget. Sådana spelare kan man aldrig ha för få av. Han var inte i klubben för att göra poäng utan för att breda väg för andra spelare. En lojal spelartyp som antagligen inte var direkt dyr heller.
Slutsats japps vi borde behållt honom.
Du tänker inte på hur ofta han vara skadad? I mina ögon är han lite av en glaslirare. Hans plats är lätt att ersätta, svårare blir det med "lirarna"........Kall-El skrev:Kristoffersson var en härlig krigare som alltid gjorde sitt bästa för laget. Sådana spelare kan man aldrig ha för få av. Han var inte i klubben för att göra poäng utan för att breda väg för andra spelare. En lojal spelartyp som antagligen inte var direkt dyr heller.
För en gångs skull så håller jag med dig!Kall-El skrev:Kristoffersson var en härlig krigare som alltid gjorde sitt bästa för laget. Sådana spelare kan man aldrig ha för få av. Han var inte i klubben för att göra poäng utan för att breda väg för andra spelare. En lojal spelartyp som antagligen inte var direkt dyr heller.
Ingen seger utan offer
-
Adam Blomster
-
fd skuggan
Man måste spela efter det spelarmatrial man har.
Har man spelare som Ölvestad så fungerar en jätteoffensiv som spelstil, då måste man anpassa spelet efter spelarnas spelstil.
Har man spelare som Ölvestad så fungerar en jätteoffensiv som spelstil, då måste man anpassa spelet efter spelarnas spelstil.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson