Thoresen tackar supportrar!
Thoresen tackar supportrar!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Re: Thoresen tackar supportrar!
"Thoresen tackar supportrar!" Med att krita på för Oilers 20 minuter senare!
Ja han kunde ha motiverat lite - alltså sagt något - nu blir det lite dumstrut av det hela. "Tack det betyder jättemycket att ni vill att jag ska stanna!" Följt av Vrooooooooooooooom och där åkte han.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
/Friedrich Nietzsche
Intervjun gjordes klockan 18.30 coh då var inget klart.
Han var dock hoppfull om att komma till NHL.
Visst kan man tycka att det är småsint av honom, men vi visste läget.
Han var uppriktigt rörd över supportrarnas kärlek till honom.
Intervju och bilder kommer i helgen på www.svenskafans.com/hockeyzon/dif
Alla ska vara helt klara med att Patrick Thoresen har kört med öppna kort mot oss supportrar, DIF Hockey (spelare, ledare och styrelse)! All heder till honom!
Han var dock hoppfull om att komma till NHL.
Visst kan man tycka att det är småsint av honom, men vi visste läget.
Han var uppriktigt rörd över supportrarnas kärlek till honom.
Intervju och bilder kommer i helgen på www.svenskafans.com/hockeyzon/dif
Alla ska vara helt klara med att Patrick Thoresen har kört med öppna kort mot oss supportrar, DIF Hockey (spelare, ledare och styrelse)! All heder till honom!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Jag ber om ursäkt så mycket för att jag länkade till fel artikel...!Jojje skrev: Jaha? Dröm på, han säger det alla skulle säga. Precis som han sa att han brydde sig om namninsamligen. Jag är 100% övertygad om att han inte tvekade en sekund längre pga den.
Hela artikeln på: http://www.aftenposten.no/nyheter/sport ... 330003.ecehttp://www.aftenposten.no/ skrev:Samtidig som Thoresen vurderer NHL, pågår det en underskriftskampanje i Djurgården for å få ham til å bli.
- Det er stort! Kjempebra! Fansen viser stor kjærlighet til meg, og jeg skal derfor ikke se bort fra at jeg vender tilbake til Djurgården igjen etter et eventuelt NHL-opphold, sier Thoresen
Om mr Jojje inte läst detta.....det är från det jag har en eventuell aning om att han kan välja DIF igen! Men han kanske ljuger...
Tror inte ett skit på det han säger, om han inte platsar i NHL och tänker komma hem till Europa, tror du på fullt allvar att han väljer bort ett fett kontrakt från alperna bara för att några som han aldrig träffat skrev sitt namn på en hemsida? I så fall är du väldigt godtrogen.http://www.aftenposten.no/nyheter/sport ... 330003.ece
Om mr Jojje inte läst detta.....det är från det jag har en eventuell aning om att han kan välja DIF igen! Men han kanske ljuger...
Jag TROR på Thore. Han är inte en känslolös kall sten! Klart att han blev både rörd och glad över att vi visade honom vår kärlek. Och handen på hjärtat Jojje ser du inte hur rörd han ser ut på kortet på 08Hockey. Om Thore säger att han kan tänka sig att komma tillbaka till DIF så litar jag på honom.
Så till dig Thore vill jag bara önska dig LYCKA TILL i NHL.
Vi ses!
Så till dig Thore vill jag bara önska dig LYCKA TILL i NHL.
Vi ses!
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Jag tror säkert Thore kan tänka sig att komma tillbaka till DIF, men samtidigt är jag smart nog att inse att pengarna styr rätt mycket också. Om vi kan lämat ett någorlunda hyfsat förslag till honom dyker han säkert upp här, men öppnar Percy eller någon anan den större plånboken vete gudarna vad han väljer...
Det vore verkligen naivt att tro att en norrman med två säsonger i DIF skulle välja DIF före alla andra klubbar när denne avslutar sin NHL-karriär.
Lyckas han så bra att han blir snudd på ekonomiskt oberoende är det klart att det finns stora möjligheter att han väljer att ta någon säsong i DIF då han, som jag förstått det, trivdes väldigt bra i Djurgården och Stockholm.
Lyckas han så bra att han blir snudd på ekonomiskt oberoende är det klart att det finns stora möjligheter att han väljer att ta någon säsong i DIF då han, som jag förstått det, trivdes väldigt bra i Djurgården och Stockholm.
Djuuuuuuuuuu