Lugn och fin nu, han kan fortfarande lånas ut till DIF precis som Montreal gjorde med Engqvist så det vore dumt att säga att han är körd när han inte är det till 100%.
Lugn och fin nu, han kan fortfarande lånas ut till DIF precis som Montreal gjorde med Engqvist så det vore dumt att säga att han är körd när han inte är det till 100%.
Vore underligt att Chicago att signa honom och låna ut honom när de äger hans rättigheter flera år framöver fortfarande. Det är ju slöseri med pengar. Engqvist var ju odraftad och vem som helst kunde sno honom.
Ja, hela det här fallet kändes ganska väntat... det kändes så uppenbart när Kempe-ryktena började florera. Att samma vecka låta Linkan gå till HV och när vårt största spelgeni sticker ifrån oss känns ju "sådär" för att sammanfatta. Ersätta Krüger med Kempe känns också som ett skämt....
Tror inte heller Krüger blir utlånad. Finns ingen logik i det. Utan det lär bli det vanliga; "åka över i september för att försöka slå sig in i laget men kan komma att återvända till ES-klubben om det inte går som väntat". Måste kännas hopplöst för ES-klubbarna att fostra spelare som växer ut till blivande storstjärnor och sen får man behålla dem högst en säsong innan de sticker. Kompensationen i form av lite kaffepengar är skrattretande i sammanhanget.
Så jävla trött på den här skiten just nu så det finns inte.
Tihi jag visste redan om det där. Nu ska jag ut och lira boll!
Förresten, håller du hemligheter för mig en gång till ska jag skvallra till Lagrell! Fingerpekare...
EDIT: Men den där artikeln är feettttt med gammal.
Senast redigerad av Snazzi den 2010-06-16 09:16:37, redigerad totalt 1 gånger.
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Tihi jag visste redan om det där. Nu ska jag ut och lira boll!
Förresten, håller du hemligheter för mig en gång till ska jag skvallra till Lagrell! Fingerpekare...
FUCK! Det var den gamla nyheten från april, f*tt-polaren länkade. Men jag tror han stannar, en GANSKA trovärdig källa har bekräftat det. Förstår dock inte varför Chicago vill göra det? de äger ju hans rättigheter för flera år. Det kostar dom ju bara en lönecheck extra?
Senast redigerad av SirDIFalot den 2010-06-16 09:18:04, redigerad totalt 1 gånger.