Martin Lindman

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Scofield

Inlägg av Scofield »

Lindman torde bli siste back in. Han kan säkert bli hyfsad men jag hade hoppats på en något bättre backuppsättning denna säsong. Dock är den helt klart klasser bättre än fjolårets dito.

Med Lindman in förutsätter jag att Dennis Persson lånas ut. Känns inte optimalt att betala lön till nio backar, speciellt inte med våran ekonomi. From-Björck, eller vilken annan junis som helst för den delen, kan gott och väl vara 8:e back. Dessutom får Dennis kontinuerlig matchträning vid en utlåning, vilket gynnar honom.
Djuuuuuuuuuu
fd skuggan

Inlägg av fd skuggan »

[quote="Kall-El"]Om Lindman varit bra borde han väl rimligtvis fått rätt mycket speltid i MIF eller?

Om Linkan varit bra i MIF borde han väl rimligtvis fått rätt mycket speltid i MIF eller?

Jag tror t ex att både Lindman och Bäcker är grymma spelare i rätt omgivning. Hoppas dom hamnar rätt hos oss.
Markus Näslund är ett exempel på det motsatta. Urusel och osynlig i Elitserien. Kung i NHL. Märkligt...
Användarvisningsbild
Johaan
Kontakt:

Inlägg av Johaan »

Välkommen, Martin!
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Don_T skrev:Martin Lindman är en bra värvning! Precis en sådan back DIF saknar. Han behövdes inte i Färjestad och hamnade snabbt i frysboxen!
Behövdes han inte i MIF då?
rated_x

Inlägg av rated_x »

Kall-El skrev:
Don_T skrev:Martin Lindman är en bra värvning! Precis en sådan back DIF saknar. Han behövdes inte i Färjestad och hamnade snabbt i frysboxen!
Behövdes han inte i MIF då?
han ville nog inte spela i allsvenskan..
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

MIF var inte direkt nöjda med honom om man säger så.
robin_dif

Inlägg av robin_dif »

jag tror att lindman kan tillföra DIF en del med hans offensiva spel.
lindman gjorde 2 poäng mer än pierre hedin förra året i samma liga och han lirade 5 mindre än hedin!
Användarvisningsbild
slagskott

Inlägg av slagskott »

robin_dif skrev:jag tror att lindman kan tillföra DIF en del med hans offensiva spel.
lindman gjorde 2 poäng mer än pierre hedin förra året i samma liga och han lirade 5 mindre än hedin!
MIF valde att spela den forne landslagsbacken som toppforward, kanske fick han samma uppgift hos pantrarna?
Sports dont build character, it reveals it
Skriv svar