Lindman torde bli siste back in. Han kan säkert bli hyfsad men jag hade hoppats på en något bättre backuppsättning denna säsong. Dock är den helt klart klasser bättre än fjolårets dito.
Med Lindman in förutsätter jag att Dennis Persson lånas ut. Känns inte optimalt att betala lön till nio backar, speciellt inte med våran ekonomi. From-Björck, eller vilken annan junis som helst för den delen, kan gott och väl vara 8:e back. Dessutom får Dennis kontinuerlig matchträning vid en utlåning, vilket gynnar honom.
Martin Lindman
-
[quote="Kall-El"]Om Lindman varit bra borde han väl rimligtvis fått rätt mycket speltid i MIF eller?
Om Linkan varit bra i MIF borde han väl rimligtvis fått rätt mycket speltid i MIF eller?
Jag tror t ex att både Lindman och Bäcker är grymma spelare i rätt omgivning. Hoppas dom hamnar rätt hos oss.
Markus Näslund är ett exempel på det motsatta. Urusel och osynlig i Elitserien. Kung i NHL. Märkligt...
Om Linkan varit bra i MIF borde han väl rimligtvis fått rätt mycket speltid i MIF eller?
Jag tror t ex att både Lindman och Bäcker är grymma spelare i rätt omgivning. Hoppas dom hamnar rätt hos oss.
Markus Näslund är ett exempel på det motsatta. Urusel och osynlig i Elitserien. Kung i NHL. Märkligt...
MIF valde att spela den forne landslagsbacken som toppforward, kanske fick han samma uppgift hos pantrarna?robin_dif skrev:jag tror att lindman kan tillföra DIF en del med hans offensiva spel.
lindman gjorde 2 poäng mer än pierre hedin förra året i samma liga och han lirade 5 mindre än hedin!
Sports dont build character, it reveals it