Namnlista: Fredrik Bremberg ska tillbaks till Djurgården!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Namnlista: Fredrik Bremberg ska tillbaks till Djurgården!
– Modo var det väl relativt nära med och SSK också men inte lika nära som här med HV71. AIK hade jag inte kunnat gå till på grund av min respekt för Djurgårdsfansen och ja, det hade inte känts okej helt enkelt, säger Fredrik Bremberg till DN.se.
---
Han förtjänar all respekt i världen, man kan väl inte kräva att han ska välja det som passar DIF-fansen allra bäst. Klart han får gå till HV före SSK, bara förståeligt. Att han tokdissa packet räcker för mig.
---
Han förtjänar all respekt i världen, man kan väl inte kräva att han ska välja det som passar DIF-fansen allra bäst. Klart han får gå till HV före SSK, bara förståeligt. Att han tokdissa packet räcker för mig.
Expert.
-
Det kommer att vara absolut fruktansvärt att se Linkan åka in på Hovets is iklädd fel tröja.
Jag har vacklat väldigt mycket fram och tillbaka huruvida jag ville se honom i DIF igen. Det är en legend och han är briljant, men vi måste lita på ledningen och Hardy.
Linkan är en av de största som någonsin spelat hockey i Djurgården och han ska hyllas.
Att han tackade nej till Solna gör honom dessutom ännu större i mina ögon.
Fredrik Brembergs Järnkaminer!
Jag har vacklat väldigt mycket fram och tillbaka huruvida jag ville se honom i DIF igen. Det är en legend och han är briljant, men vi måste lita på ledningen och Hardy.
Linkan är en av de största som någonsin spelat hockey i Djurgården och han ska hyllas.
Att han tackade nej till Solna gör honom dessutom ännu större i mina ögon.
Fredrik Brembergs Järnkaminer!
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
-
Han gör som han vill, och resten står stiiiiill!
Ja, jag kommer fortfarande bränna ner Jönköping, vänta bara.
Ja, jag kommer fortfarande bränna ner Jönköping, vänta bara.
jag hjälper till med att bränna ner hålan!
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
En svart dag för Djurgårn Hockey och ett förbannat tråkigt slut på sagan Fredrik Lindquist.
Som jag ser det den första stora missen av Järlan. Har dock viss förståelse för att Linkans prislapp inte matchade Järlans budget. Men att få Mario Kempe när man hoppats på Linkan... Ja fy fan.
Som jag ser det den första stora missen av Järlan. Har dock viss förståelse för att Linkans prislapp inte matchade Järlans budget. Men att få Mario Kempe när man hoppats på Linkan... Ja fy fan.
Hejsan mina Djurgårds vänner.
Jag är helt nöjd med att Linkan i hög person gott till HV71 å spelar.
Bättre det än att han gott till Modo el Tälje som vi konkurerar med.
Vi har inte dom pengarna heller.
Jag avgudar Linkan, men nu är det som det är.
Hoppas och tror att vi kan göra det lika bra som förra säsongen.
Linkan vill vinna något, å det är han förtjänt av, ( eller ? ).
Jag hoppas att han suger en jävla massa stålar från dom, för det är han oxå värd.
Nu hoppas jag att vi får ett par nya och bra spelare, som åker skiten av dom andra.
Kempe är en fullgjord spelare för oss, åker skidskor som en jude, är en jävla bra hockeyspelare.
Mvh zpy64.
Jag är helt nöjd med att Linkan i hög person gott till HV71 å spelar.
Vi har inte dom pengarna heller.
Jag avgudar Linkan, men nu är det som det är.
Hoppas och tror att vi kan göra det lika bra som förra säsongen.
Linkan vill vinna något, å det är han förtjänt av, ( eller ? ).
Jag hoppas att han suger en jävla massa stålar från dom, för det är han oxå värd.
Nu hoppas jag att vi får ett par nya och bra spelare, som åker skiten av dom andra.
Kempe är en fullgjord spelare för oss, åker skidskor som en jude, är en jävla bra hockeyspelare.
Mvh zpy64.
Det finns bara ett DJURGÅRDEN.
Ja vad ska man säga, ser han hellre i hv än i gniet. Och hans kommentar angående råttorna får mig att le. Att Bremberg vår Bremberg inte avslutar sin karriär i DIF är sorligt, men jag förstår samtidigt och står bakom vår ledning i detta beslut. Om något så bevisade de förra säsongen att de vet vad de gör, hoppas det fortsätter.
hv som lag har jag absolut inga som helst känslor för, deras "fans" och ledning är något helt annat, och utav det och endast det känns det lite stört att Linkan valde hv. Men pengarna var nog större där än i ssk eller modo så jag förstår hans val.
hv som lag har jag absolut inga som helst känslor för, deras "fans" och ledning är något helt annat, och utav det och endast det känns det lite stört att Linkan valde hv. Men pengarna var nog större där än i ssk eller modo så jag förstår hans val.
2014-04-07, vad hände?
Va?zpy64 skrev:Jag är helt nöjd med att Linkan i hög person gott till HV71 å spelar.
Hur länge har du legat i ide?
Har du helt missat att vi spelade 6 finalmatcher mot hv71 och att vi kom tvåa i grundserien bakom just hv71?
SSK å andra sidan kom näst sist, medan Modo missade slutspel.
No offence, men det där uttalandet var bland det mest märkliga jag läst på länge i och med att du inte verkade oseriös i ditt inlägg heller.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Ja vet faktiskt inte vad man ska säga om Linkans val.
Visst fan va det bättre än aik. Men gå till en klubb som just jag hatar nästan lika mycket som lhc. Visst DIF nobbade han. Men varför???
Förstår verkligen inte hur fan DIF tänkte då man tackar nej till Linkan, eller ens struntar i attt kontakta han. Spelar ingen roll om tränaren heter Hardy Nilsson. Han får träna de spelare han har tillgång till. Spelar ingen roll om han har taskig defensiv. kolla hans stats under senaste säsongen i DIF.
Vill verkligen höra DIF`s förklaring varför man tackar nej till en sådan stjärna.
Ser egentligen inget som stoppar hv nu från ett guld denna säsong, iallafall enl pappret.
Kan se framför mig hur Linkan lurar vårt försvar upp på läktaren vid varje byte...
Att han valde hv före ssk förstår man ju, han vill ju bli sm mästare...iallafall ha chans till det.
Visst fan va det bättre än aik. Men gå till en klubb som just jag hatar nästan lika mycket som lhc. Visst DIF nobbade han. Men varför???
Förstår verkligen inte hur fan DIF tänkte då man tackar nej till Linkan, eller ens struntar i attt kontakta han. Spelar ingen roll om tränaren heter Hardy Nilsson. Han får träna de spelare han har tillgång till. Spelar ingen roll om han har taskig defensiv. kolla hans stats under senaste säsongen i DIF.
Vill verkligen höra DIF`s förklaring varför man tackar nej till en sådan stjärna.
Ser egentligen inget som stoppar hv nu från ett guld denna säsong, iallafall enl pappret.
Kan se framför mig hur Linkan lurar vårt försvar upp på läktaren vid varje byte...
Att han valde hv före ssk förstår man ju, han vill ju bli sm mästare...iallafall ha chans till det.
There is no I in TEAM!!!!
- SirDIFalot
Du svarar på din egen fråga.Bigge skrev:Ja vet faktiskt inte vad man ska säga om Linkans val.
Expert.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Dessutom så är Färjestad någonting som kan stoppa HV, enligt pappret.SirDIFalot skrev:Du svarar på din egen fråga.Bigge skrev:Ja vet faktiskt inte vad man ska säga om Linkans val.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hur vet du att Hardy har något med beslutet att göra. Jag litar på Fredriks ord när han själv säger att det INTE var Hardy som valde bort honom förra säsongen, utan att dom båda vill spela hockey på ett liknande sätt.Torpedo Novgorod skrev:Ett fåtal supportrar skrev väldigt många inlägg, dom flesta inklusive mig litar på Hardy Nilsson (2 guld & 1 silver på 3 säsonger, samtliga utan Bremberg) och ledningen.Christopher J skrev: Vi supportrar försökte, men ni gjorde ingenting. .
- alskar_dif
- Medlem: Ja, ständig medlem
Säga vad man vill om Lindqvist men en Judas det ÄR han.
Alltid ett nöje att läsa din väl genomtänkta inlägg!alskar_dif skrev:Säga vad man vill om Lindqvist men en Judas det ÄR han.
ELHÅCE é dom bästa, eller?
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Jag tycker tvärt om att det hade varit bättre om han valt ajk före HIV-köping, av den enkla anledningen att HIV-köping är en av guldfavoriterna den kommande säsongen också, medans gnaget inte är det, och troligen kommer att få jobba för att hänga kvar i elitserien... Dessutom hatar jag HIV-köping mest av alla lag i elitserien, tom. mer än ajk...Bigge skrev:Ja vet faktiskt inte vad man ska säga om Linkans val.
Visst fan va det bättre än aik. Men gå till en klubb som just jag hatar nästan lika mycket som lhc.
Förövrigt så anser jag att barnungar och pöbel kan dra åt helvete...