Edin skrev:Jag hoppas innerligt att tutorna endast kommer förekomma på Sydafrikas matcher, skulle så vara fallet så önskar jag dem all olycka i detta VM.
Såg du inte på för-VM? De springer ju till och med runt på gatorna och blåser i dom. Spelar ingen roll om Sydafrika spelar eller inte.
Edin skrev:Jag hoppas innerligt att tutorna endast kommer förekomma på Sydafrikas matcher, skulle så vara fallet så önskar jag dem all olycka i detta VM.
Såg du inte på för-VM? De springer ju till och med runt på gatorna och blåser i dom. Spelar ingen roll om Sydafrika spelar eller inte.
Det kommer vara exakt likadant i varenda jävla match.
England och Tyskland, släng er i väggen....
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Det kommer vara exakt likadant i varenda jävla match.
England och Tyskland, släng er i väggen....
På Englands matcher kommer det ju iaf vara 30 000 engelska supportrar som inte lär köra med vuvuzelorna så då borde det vara lite lägre iaf!
Soulsic skrev:
På Englands matcher kommer det ju iaf vara 30 000 engelska supportrar som inte lär köra med vuvuzelorna så då borde det vara lite lägre iaf!
Om så är fallet så kommer det vara första gången i mitt liv jag önskar att England tar sig långt i ett mästerskap.
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!