Säsongskort 2010/2011 - betala kontant

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
BIBO
Säsongskort: Ja

Säsongskort 2010/2011 - betala kontant

Inlägg av BIBO »

http://www.difhockey.se/klackkort

ovan kan man beställa klackkort inför nästa säsong om man hade föra säsongen, min fråga är:

om jag inte kan betala via internet kan inte jag heller förboka då?

mvh
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."

Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Användarvisningsbild
Daniel942
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Säsongskort 2010/2011 - betala kontant

Inlägg av Daniel942 »

BIBO skrev:http://www.difhockey.se/klackkort

ovan kan man beställa klackkort inför nästa säsong om man hade föra säsongen, min fråga är:

om jag inte kan betala via internet kan inte jag heller förboka då?

mvh
Jag fick en faktura för mitt aktiv sittplats-kort.
DIF!
Användarvisningsbild
Heaty

Inlägg av Heaty »

Daniel942 skrev: Jag fick en faktura för mitt aktiv sittplats-kort.
Även jag fick hem en faktura för mitt aktiv-sittplatskort. Kanske att det är annorlunda när det gäller klacken, har ingen aning.
BIBO

Inlägg av BIBO »

skillnaden är väl att de finns för alla att köpa? klackkortet finns bara för oss som hade det förra säsongen men jag vill/måste betala i kassa och inte via internet..

eller missförstod jag ditt inlägg Daniel942?
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."

Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

BIBO skrev:skillnaden är väl att de finns för alla att köpa? klackkortet finns bara för oss som hade det förra säsongen men jag vill/måste betala i kassa och inte via internet..

eller missförstod jag ditt inlägg Daniel942?
Jag sa bara hur jag fick betala mitt kort :P Skulle gissa att det är samma för klack.
DIF!
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

Fick bekräftelse-mail efter min betalning. Bokningen/betalningen för förturklack verkar inte vara densamma som för aktiv, för kreditkort verkade vara det enda som fungerade att betala med(försökte i och för sig inte med något annat sätt).

BIBO, har du ingen målsman med kreditkort?
Annars råder jag dig till att skicka ett mail till ansvarig.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
BIBO

Inlägg av BIBO »

Snazzi skrev:Fick bekräftelse-mail efter min betalning. Bokningen/betalningen för förturklack verkar inte vara densamma som för aktiv, för kreditkort verkade vara det enda som fungerade att betala med(försökte i och för sig inte med något annat sätt).

BIBO, har du ingen målsman med kreditkort?
Annars råder jag dig till att skicka ett mail till ansvarig.
njae grejjen är den att jag egentligen inte får stå i klacken.. hehe :oops: :oops: :oops:

är det jan ednertz då eller vem syftar du på?

Användarvisningsbild
sthlm_dif

Inlägg av sthlm_dif »

BIBO skrev:njae grejjen är den att jag egentligen inte får stå i klacken.. hehe :oops: :oops: :oops:
Hur gjorde du med säsongskortet förra året då?
Du måste ju ha köpt det på något sätt, och jag antar att dina föräldrar inte har börjat förbjuda dig i år när du fick gå ifjol, eller?

Men hur som helst;
Har du vänner som är över 18 år?
Har du syskon som är 18 år fyllda eller mer?

Om svaret är ja på någon av frågorna så är ju problemet lättlöst. Allt du behöver göra är ju då att plocka ut kontanter, ge det till personen i fråga och så har du ditt säsongskort beställt.

Jag tror faktiskt inte att det går att betala säsongskortet med kontanter till DIF. När du beställer på nätet så lagras ju all data på deras hemsida, och att hålla på med kontanter innebär en massa extra arbete. Möjligtvis att någon i shopen skulle kunna beställa åt dig via sitt kreditkort, men det känns väl inte allt för troligt.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
BIBO

Inlägg av BIBO »

sthlm_dif :

förra året köpte jag i concept store och betalde med kort men då jag har undgomskort så kan jag inte betala via internet..
Jag får snacka med en kompis men kastade iväg ett mejl till Bengt Högström, får se vad han svarar..

mvh

Användarvisningsbild
sthlm_dif

Inlägg av sthlm_dif »

BIBO skrev:sthlm_dif :

förra året köpte jag i concept store och betalde med kort men då jag har undgomskort så kan jag inte betala via internet..
Jag får snacka med en kompis men kastade iväg ett mejl till Bengt Högström, får se vad han svarar..

mvh
Så pass... Då tycker jag att du ska ta en sväng förbi DIF Concept Store och höra med dom i kassan. Om du kunde betala där ifjol så är det nog inte helt omöjligt att du även kan förnya ditt säsongskort där. Att maila runt hit och dit är nog rätt så betydelselöst i och med att all form av inköp med kontanter sker i DIF Cocept Store. Så som sagt, hör med dom i kassan så får du nog ett snabbt och tydligt svar med vad som gäller.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

sthlm_dif skrev:
BIBO skrev:sthlm_dif :

mvh
Så pass... Då tycker jag att du ska ta en sväng förbi DIF Concept Store och höra med dom i kassan. Om du kunde betala där ifjol så är det nog inte helt omöjligt att du även kan förnya ditt säsongskort där. Att maila runt hit och dit är nog rätt så betydelselöst i och med att all form av inköp med kontanter sker i DIF Cocept Store. Så som sagt, hör med dom i kassan så får du nog ett snabbt och tydligt svar med vad som gäller.
Å andra sidan kanske det inte är flickorna i kassan som bestämmer. Jag skulle i alla fall slänga iväg ett mail först för att se hur det ska lösas, innan jag försökte med kassan. Fast det kanske har att göra med min lathet. :wink:
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vertical

Inlägg av Vertical »

Har ett liknande problem, då jag inte har ett kort som man kan betala med över Internet. Mailade och fick detta svar:
Hej

Du kan gå förbi DIF butiken i Globens Köpcentrum o betala

Mvh
Bengt
BIBO

Inlägg av BIBO »

Vertical skrev:Har ett liknande problem, då jag inte har ett kort som man kan betala med över Internet. Mailade och fick detta svar:
Hej

Du kan gå förbi DIF butiken i Globens Köpcentrum o betala

Mvh
Bengt
gick just in här för att skriva att jag har fått samma svar.. problemet löst med andra ord :)

Skriv svar