Utveckla?alskar_dif skrev:Det mesta jag har sett av LHC är nästan skrattretande eller nära på gränsen till efterblivet.
Elitserien 2010/2011
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Elitserien 2010/2011
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- alskar_dif
- Medlem: Ja, ständig medlem
Snazzi skrev:Utveckla?alskar_dif skrev:Det mesta jag har sett av LHC är nästan skrattretande eller nära på gränsen till efterblivet.
Gissa tre gånger.
-
1. De tacklas inte?
2. De tacklas inte?
3. De tacklas inte?
2. De tacklas inte?
3. De tacklas inte?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
De spelar inte med 23st bråkstakar?alskar_dif skrev:Gissa tre gånger.Snazzi skrev:Utveckla?alskar_dif skrev:Det mesta jag har sett av LHC är nästan skrattretande eller nära på gränsen till efterblivet.
De spelar inte med 22st bråkstakar?
De spelar inte med 21st bråkstakar?
Bonusgissning: Ovanstående text skriven av dig, stämmer in på just dig.
- SirDIFalot
Du försöker ju bara göra dig populär på forumet genom att dissa LHC litealskar_dif skrev:Snazzi skrev:Utveckla?alskar_dif skrev:Det mesta jag har sett av LHC är nästan skrattretande eller nära på gränsen till efterblivet.
Gissa tre gånger.
Expert.
- alskar_dif
- Medlem: Ja, ständig medlem
Nej, nu lämnar jag detta forum.
Tack och hej.
Tack och hej.
- SirDIFalot
Åh nej!!alskar_dif skrev:Nej, nu lämnar jag detta forum.
Tack och hej.
Expert.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Jag hann ju inte ens få ett hotfullt PM som de andra barnen.SirDIFalot skrev:Åh nej!!alskar_dif skrev:Nej, nu lämnar jag detta forum.
Tack och hej.

Skärp er nu.
- DIF_Soldier
Hade varit tryggare i sinnet om det var vi som signat Tollefsen - nu blir det Modo. Helt klart en grymt bra värvning men som vanligt vill Modo, Sveriges största plantskola, signa nyförvärv från hockeyvärldens alla hörn.
Jag är inte säker på att vi slåss i en final (gör vi det blir det mot HV), men hur det än blir så har vi Elitseriens bästa lagsammanhållning, och det var det som till stor del bidrog till vår succé förra säsongen.
Åren innan det var det problem när psykfallet Axelsson kärringpratade om Ryno osv. Nu är det borta, så även de absoluta storstjärnorna som får göra vad de vill i defensiv zon för att de är så fantastiska framåt.
DIF 10/11 kommer ånyo att jobba stenhårt kors och tvärs över isen. Hur långt det räcker beror till stor del på Riddarn och Mark.
Är det bara jag som lite spontant känner att Riddarn "stått ivägen" för bland annat Tellqvist? Jag känner nog fan lite så. Bäst för Riddarn att han är en guldkeeper, annars jävlar.
Jag är inte säker på att vi slåss i en final (gör vi det blir det mot HV), men hur det än blir så har vi Elitseriens bästa lagsammanhållning, och det var det som till stor del bidrog till vår succé förra säsongen.
Åren innan det var det problem när psykfallet Axelsson kärringpratade om Ryno osv. Nu är det borta, så även de absoluta storstjärnorna som får göra vad de vill i defensiv zon för att de är så fantastiska framåt.
DIF 10/11 kommer ånyo att jobba stenhårt kors och tvärs över isen. Hur långt det räcker beror till stor del på Riddarn och Mark.
Är det bara jag som lite spontant känner att Riddarn "stått ivägen" för bland annat Tellqvist? Jag känner nog fan lite så. Bäst för Riddarn att han är en guldkeeper, annars jävlar.
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
http://www.hockeykanalen.se/1.1699760/2 ... _med_timra
Undra om vi var en av klubbarna som var intresserade av Sonnenberg?
Undra om vi var en av klubbarna som var intresserade av Sonnenberg?
Expert.
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Förjävligt. En personlig tragedi, det är vad det är..
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Försöker man fuska sig fram i livet får man stå sitt kast när verkligheten kommer ifatt.
I vissa fall borde det vara fängelsestraff för bedrägeri.
Dopinklassade ämnen hör inte hemma i hockeyn. Man tar dom för att ta en genväg.
Ett exempel.
X och Y är 19 är. Dom har samma potential och är lika bra och spelar på samma position.
Dom slåss båda om ett kontrakt i världens finaste klubb.
X tänker "Jag knaprar lite anabola innan seriestarten"
X Går upp 2 kg muskler under sommaren. Y är förtvivlad då han inte hänger med X på första ispassen.
X Får ett kontrakt som ger 35 000 i månaden samt andra förmåner. Han blir hyllad av tidningar och fans.
Y får spela juniorhockey
Jag tycker att det kan ses som ett ekonomisk bedrägeri..
En annan sak är ju vem det är som har hjälpt grabben. Äldre spelare i laget? Någon kontakt måste han ha haft.
I vissa fall borde det vara fängelsestraff för bedrägeri.
Dopinklassade ämnen hör inte hemma i hockeyn. Man tar dom för att ta en genväg.
Ett exempel.
X och Y är 19 är. Dom har samma potential och är lika bra och spelar på samma position.
Dom slåss båda om ett kontrakt i världens finaste klubb.
X tänker "Jag knaprar lite anabola innan seriestarten"
X Går upp 2 kg muskler under sommaren. Y är förtvivlad då han inte hänger med X på första ispassen.
X Får ett kontrakt som ger 35 000 i månaden samt andra förmåner. Han blir hyllad av tidningar och fans.
Y får spela juniorhockey
Jag tycker att det kan ses som ett ekonomisk bedrägeri..
En annan sak är ju vem det är som har hjälpt grabben. Äldre spelare i laget? Någon kontakt måste han ha haft.
Född till sportchef.
- DIF_Soldier
Rickard Wallin och en skitsur Reinhard Divis.android skrev: En annan sak är ju vem det är som har hjälpt grabben. Äldre spelare i laget? Någon kontakt måste han ha haft.
Säg den glädje som varar