Någon här som lirar Poker?

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.
Mr.babo
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Någon här som lirar Poker?

Inlägg av Mr.babo »

diffarn1 skrev:Intresset för tråden dog lite där. Har endast fått ett pm om intresse för en privat forum turnering men vi får väl se hur det blir med det.
annars är det fulltilt som faller mig bäst i smaken just nu
Hur går det för dig då?
Jag har precis börjat lira Rush poker $0.02 - $0.05 och det går rätt bra, verkar inte vara jätte tufft motstånd där. Det kan jag rekommendera. :)
Jadu, har lirat det jag med.. Men vet inte riktigt vad jag tycker om det.. Antingen försvinner pengarna på 5 min, eller så dubblar man sig på 5, men gillar mest turneringar, men cashgame är kul det med ;)
diffarn1

Inlägg av diffarn1 »

Vi behöver 6 personer till för att kunna fixa en privat turnering på Full tilt.

Jag har även börjat lira lite på svenska spel som om nån kan fixa en turnering där så skulle nog det förenkla allting för de flesta, det verkar inte vara så många som spelar på Full tilt.

Nån som spelar mycket på SvS?
Mr.babo

Inlägg av Mr.babo »

diffarn1 skrev:Vi behöver 6 personer till för att kunna fixa en privat turnering på Full tilt.

Jag har även börjat lira lite på svenska spel som om nån kan fixa en turnering där så skulle nog det förenkla allting för de flesta, det verkar inte vara så många som spelar på Full tilt.

Har lirat mycket där, men har precis spärrat mig själv i 3 månader där, sidan är riggad så ingen idé att slösa pengar där... Staten har monopol och dom gör allt för att tjäna pengar!
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Mr.babo skrev:
diffarn1 skrev:Vi behöver 6 personer till för att kunna fixa en privat turnering på Full tilt.

Har lirat mycket där, men har precis spärrat mig själv i 3 månader där, sidan är riggad så ingen idé att slösa pengar där... Staten har monopol och dom gör allt för att tjäna pengar!
Hur menar du med riggad?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
diffarn1

Inlägg av diffarn1 »

Mäklaren skrev:
Mr.babo skrev:

Hur menar du med riggad?
Folk som det går dåligt för i online poker menar att vissa sidor är "riggade", alltså att det inte är slumpen som avgör hur korten kommer. Jag tror inte att online poker är riggat utan grejen är att man ser många fler händer online än vad man gör live. Det finns ett uttryck, "thats poker" för en anledning.
Mr.babo

Inlägg av Mr.babo »

Nån som spelar mycket på SvS?[/quote]

Har lirat mycket där, men har precis spärrat mig själv i 3 månader där, sidan är riggad så ingen idé att slösa pengar där... Staten har monopol och dom gör allt för att tjäna pengar![/quote]
Hur menar du med riggad?[/quote]

Folk som det går dåligt för i online poker menar att vissa sidor är "riggade", alltså att det inte är slumpen som avgör hur korten kommer. Jag tror inte att online poker är riggat utan grejen är att man ser många fler händer online än vad man gör live. Det finns ett uttryck, "thats poker" för en anledning.[/quote]

Haha, som det går dåligt för... Märkligt att det finns sid-vis med texter om SvS.. Dessutom händer det saker där som inte händer någon annan stans.. Märkligt att man förlorat streight flush mot royal.. Har inte ens träffar streight på någon annan sida.. Torskar kåkar mot streight flush... Sånt händer dagligen på SvS.. 3st sitter mer kåk samma runda.. Somsagt, det är bara där det händer så sjuka grejer.. Märkligt att jag ALDRIG varit med om det på någon annan sida men typ 10-20 gånger på SvS. Dessutom spelar många från SvS själva på sidan, och dom vinner 5/10 tuneringar/händer... Staten som sagt!
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Har varit helt såld på poker. Intresset har svalnat rejält men spelar fortfarande en och annan turnering och lite cashgame.

Spelar mest på expekt eller svs.
Är med på en turre ifall det blir på svs eftersom jag inte har något konto på Fulltilt.

Har gått helt ok utan att för den skull kunna leva på det. Men jag satte in 500 kr på svs och 100 dollar på expekt och har aldrig behövt sätta in en enda krona efter det. Däremot har man väl lyckats plocka ut ett par laxar därifrån under åren.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10
Säsongskort: Ja

Inlägg av Snazzi »

BOMBOM BOUCHARD skrev:Däremot har man väl lyckats plocka ut ett par laxar därifrån under åren.
Inga torskar än så länge alltså? Hahaha
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
diffarn1

Inlägg av diffarn1 »

Snazzi skrev:
BOMBOM BOUCHARD skrev:Däremot har man väl lyckats plocka ut ett par laxar därifrån under åren.
Inga torskar än så länge alltså? Hahaha
Ok?! :shock:

:wink:
Skriv svar