Någon här som lirar Poker?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Någon här som lirar Poker?
Vad snackar vi om för insats isåfall? 

Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Jag är lätt på!
Och för övrigt är Rounders en grym film, kanske inte i utbildningsyfte dock, som redan nämnts.
Och medan jag skriver detta händer det här, det gillas!
Full Tilt Poker $3 + $0.30 Knockout No Limit Hold'em Tournament - t50/t100 Blinds - 9 players - View hand 677753
The Official DeucesCracked.com Hand History Converter
UTG+2: t8185 M = 54.57
MP1: t2615 M = 17.43
Hero (MP2): t6000 M = 40
CO: t2340 M = 15.60
BTN: t2795 M = 18.63
SB: t2160 M = 14.40
BB: t1830 M = 12.20
UTG: t4060 M = 27.07
UTG+1: t1245 M = 8.30
Pre Flop: (t150) Hero is MP2 with A
A
2 folds, UTG+2 raises to t200, MP1 raises to t500, Hero raises to t6000 all in, 5 folds, MP1 calls t2115 all in
Flop: (t5580) 9
8
3
Turn: (t5580) 7
River: (t5580) 4
Final Pot: t5580
MP1 shows K
K
(a pair of Kings)
Hero shows A
A
(a pair of Aces)
Hero wins t5580
Och för övrigt är Rounders en grym film, kanske inte i utbildningsyfte dock, som redan nämnts.
Och medan jag skriver detta händer det här, det gillas!

Full Tilt Poker $3 + $0.30 Knockout No Limit Hold'em Tournament - t50/t100 Blinds - 9 players - View hand 677753
The Official DeucesCracked.com Hand History Converter
UTG+2: t8185 M = 54.57
MP1: t2615 M = 17.43
Hero (MP2): t6000 M = 40
CO: t2340 M = 15.60
BTN: t2795 M = 18.63
SB: t2160 M = 14.40
BB: t1830 M = 12.20
UTG: t4060 M = 27.07
UTG+1: t1245 M = 8.30
Pre Flop: (t150) Hero is MP2 with A

2 folds, UTG+2 raises to t200, MP1 raises to t500, Hero raises to t6000 all in, 5 folds, MP1 calls t2115 all in
Flop: (t5580) 9

Turn: (t5580) 7

River: (t5580) 4

Final Pot: t5580
MP1 shows K

Hero shows A

Hero wins t5580
Btw: Rounders 2 ska även komma ut
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Jag skulle vilja ha ca: 0,25 0,50 $ istället för större summor bättre att lägga dom pengarna på DIFSnazzi skrev:Vad snackar vi om för insats isåfall?

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Absolut behöver inte vara några stora summor, kanske man kan få DIF att sponsra med en halsduk eller liknande i pottenBjurre skrev:Jag skulle vilja ha ca: 0,25 0,50 $ istället för större summor bättre att lägga dom pengarna på DIFSnazzi skrev:Vad snackar vi om för insats isåfall?

Denna skulle i så fall vara endast för medlemmar där pm för password till turneringen krävs.
2014-04-07, vad hände?
Yes 2012 http://www.imdb.com/title/tt1483018/Bjurre skrev:Btw: Rounders 2 ska även komma ut
hoppas man får se Teddy KGB i högform och att hela filmen handlar om honom

2014-04-07, vad hände?
Låter bra men vem ska man fråga?Jepe skrev:Absolut behöver inte vara några stora summor, kanske man kan få DIF att sponsra med en halsduk eller liknande i pottenBjurre skrev:Jag skulle vilja ha ca: 0,25 0,50 $ istället för större summor bättre att lägga dom pengarna på DIFSnazzi skrev:Vad snackar vi om för insats isåfall?(har inga stora förhoppningar om detta)
Denna skulle i så fall vara endast för medlemmar där pm för password till turneringen krävs.
Har mina förväntningar på Matt "Kungen" Damon medJepe skrev:Yes 2012 http://www.imdb.com/title/tt1483018/Bjurre skrev:Btw: Rounders 2 ska även komma ut
hoppas man får se Teddy KGB i högform och att hela filmen handlar om honom

Håller med om att det inte behöver vara om mer än $1. Men vem skulle kunna hålla i det och vilken site?
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag går redan nu ALL IN och toppar det hela med Wesslans NHL-kontrakt...
Angående internetsida är det bara att välja och vraka. Finns ju inte en enda sida som INTE har med poker att göra nuförtiden.
Angående internetsida är det bara att välja och vraka. Finns ju inte en enda sida som INTE har med poker att göra nuförtiden.
Säg den glädje som varar
Om jag är inte helt fel ute så kan man ha privat turneringar på svenskspeldiffarn1 skrev:Håller med om att det inte behöver vara om mer än $1. Men vem skulle kunna hålla i det och vilken site?
Jag har kollat runt lite på Full Tilt. Jag kan skapa en turnering men då måste vi vara minst 9 personer och komma överens om ett datum. Jag måste maila FT support och be dem sätta upp turneringen och då behöver all information. Jag kan tänka mig ett inköp på typ $1.10 (De kräver 10% i rake). Men då är väl problemet att alla inte spelar på full tilt och måste sätta in pengar.
Skicka iväg ett pm till mig om det finns nåt intresse i alla fall.
Skicka iväg ett pm till mig om det finns nåt intresse i alla fall.

vart tog intresset vägen? 

Japp.. Lirat massor.. SvS, som är helt riggat, men ändå lyckas Betsson vara sämre. Det är fan en gåta för mig.. Pokerstars lirar jag ytterslite, annars är det fulltilt som faller mig bäst i smaken just nu.. Men brukar lira någon liten peng på SvS ibland, men då endast speciella turneringar.
Intresset för tråden dog lite där. Har endast fått ett pm om intresse för en privat forum turnering men vi får väl se hur det blir med det.
Jag har precis börjat lira Rush poker $0.02 - $0.05 och det går rätt bra, verkar inte vara jätte tufft motstånd där. Det kan jag rekommendera.
Hur går det för dig då?annars är det fulltilt som faller mig bäst i smaken just nu
Jag har precis börjat lira Rush poker $0.02 - $0.05 och det går rätt bra, verkar inte vara jätte tufft motstånd där. Det kan jag rekommendera.