warrant skrev:
Tänk dig den dag då vi får se Douglas Murray i Djurgårds tröjan.
Tänk er när Marcus Krüger och Jacob Josefsson kommer tillbaka.
Det har jag tänkt mycket på.
Satsningen vi gjort är inte bara positiv på så sätt att vi får spelare som verkligen kämpar för klubben, och inte för lönekuvertet. Den är också positiv på så sätt att grabbar som verkligen håller på Djurgårn knyter ett ännu starkare band till klubben, vilket öppnar för hemvändning.
Är det några fler i NHL som kan tänkas komma tillbaka till Djurgården?
Hörnqvist, Kronwallarna och Murray är dom enda jag kommer på.
warrant skrev:
Tänk dig den dag då vi får se Douglas Murray i Djurgårds tröjan.
Tänk er när Marcus Krüger och Jacob Josefsson kommer tillbaka.
Det har jag tänkt mycket på.
Satsningen vi gjort är inte bara positiv på så sätt att vi får spelare som verkligen kämpar för klubben, och inte för lönekuvertet. Den är också positiv på så sätt att grabbar som verkligen håller på Djurgårn knyter ett ännu starkare band till klubben, vilket öppnar för hemvändning.
Är det några fler i NHL som kan tänkas komma tillbaka till Djurgården?
Edin skrev:Är det några fler i NHL som kan tänkas komma tillbaka till Djurgården?
Om man ska drömma lite så får man väl säga Dan Boyle. Han trivdes oerhört bra, och vem vet vad som händer när han börjar komma till åldern? Kanske går det att övertala honom om en comeback. Jag tror dock inte ens själv på det, men det vore en riktigt dröm som jag hade gjort allt för att få den att bli sann.
Det laget tar jag alla dagar i veckan, men har du glömt eller bänkat fimpen? Jag skulle troligen sätta fimpen med Falken och Tjärnqvist. 1:a och 2:a femman ser riktigt vassa ut...hoppas hoppas att rätt spelare skriver på!
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Ser hellre en förlängning av Ziggy än att vi tar in Nordgren. Ziggy skulle bli en bra tillgång isåfall till nästa säsong, då han vuxit in i kostymen lite mer.
Men det är vad jag tycker.
Falken har vi tyvärr inte heller råd med om Tjärnqvist kommer in på backplats. Vi kommer egentligen inte ha råd med Mackan heller och lönebudgeten är därför högre än de 37 Mkr som ledningen har angett.
Visst ett bra lag. Men känns fel att ha Matte Tjärnqvist i fjärdelinan. Tänker mest på att han antagligen lyfter en lön som inte ligger i paritet med kedjepositionen.
Flytta upp falken med Tim och Cehlin och placera Fimpen i fjärde. Ungtupparna får en rutinerad center som kan defensiven som sin egen ficka.