Skämt åsido. Ännu en solid insats från hans sida, även om han inte syntes lika mycket idag.
Mike Zigomanis
- Remy Lebeau
Re: Mike Zigomanis
Måste säga att Mike's slutspelsskägg är helt grymt. Ser nästan ut som en taliban därute 
Skämt åsido. Ännu en solid insats från hans sida, även om han inte syntes lika mycket idag.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Tycker han hade lite problem med tempot idag. Hoppas på bättrning imorgon!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Hade tråkigt i skolan... Resultatet: http://data.fuskbugg.se/skalman01/zigoleo.jpgRemy Lebeau skrev:Måste säga att Mike's slutspelsskägg är helt grymt. Ser nästan ut som en taliban därute
- Silverminken
- Medlem: Ja, vanlig medlem
HAHA! rätt likt måste jag säga. både i utseende och humöreaser90 skrev:Hade tråkigt i skolan... Resultatet: http://data.fuskbugg.se/skalman01/zigoleo.jpg
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Nytt kontrakt med mike plzz 
Senast redigerad av mackan123 den 2010-04-25 17:44:57, redigerad totalt 2 gång.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Säsongskort: Ja
Dumpa msn/internet/sms förkortningar när du skriver ett inlägg. Skriv även namn med stor bokstav.mackan123 skrev:Nytt kontrakt med Mike plzz
Välkommen till forumet.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Jag och skrev Mike med stor bokstav....Snazzi skrev:Dumpa msn/internet/sms förkortningar när du skriver ett inlägg. Skriv även namn med stor bokstav.mackan123 skrev:Nytt kontrakt med Mike plzz
Sen ska jag tänka på det där med förkortningar.
Tack så mycketSnazzi skrev:Välkommen till forumet.
mackan123 skrev:Jag och skrev Mike med stor bokstav....
Njaa...mackan123 skrev:Nytt kontrakt med mike plzz
Janzoo skrev:mackan123 skrev:Jag och skrev Mike med stor bokstav....Njaa...mackan123 skrev:Nytt kontrakt med mike plzz
Oj då...
Kunde ha svurit på att när jag tittade så var det ett stort M..
Tror inte Ziggy är nära DIF nästa säsong, tror inte Hardy vill ha han kvar. Och står det mellan Nisse Ekman som verkar vara nära så är det bye bye Ziggy tack för den här tiden!
- DIF_Soldier
Bara jag som var blind eller spelade inte Ziggy sista matchen?
Säg den glädje som varar
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Säsongskort: Ja
Shoulder.......DIF_Soldier skrev:Bara jag som var blind eller spelade inte Ziggy sista matchen?
Lycka är att vara Djurgårdare.
Han spelad inte, skadad.DIF_Soldier skrev:Bara jag som var blind eller spelade inte Ziggy sista matchen?
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
- Remy Lebeau
Såg det jag med. Inte illa för en spelare som många här tyckte var fullständigt usel och en av dom sämsta som spelat i DIF. Gillar Zigomanis, hade han fått varit skadefri här så kunde allting varit annorlunda.
Gillade dessutom skarpt hur han valde att spela för oss trots betydligt bättre bud från KHL och andra elitserieklubbar.
Önskar honom all lycka i Toronto.
Gillade dessutom skarpt hur han valde att spela för oss trots betydligt bättre bud från KHL och andra elitserieklubbar.
Önskar honom all lycka i Toronto.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore