JAAA...De flesta toppelit klubbarna har sådana tröjor med sitt namn snett över bröstet o en snörning är ju ett måste....Fattar ni hur snyggt det hade varit och så kanske ev. skölden på axlarna lr nått?...
"Well, I got this guitar and I learned how to make it talk"- The boss 1975 Thunder road
Adam Blomster skrev:JAAA...De flesta toppelit klubbarna har sådana tröjor med sitt namn snett över bröstet o en snörning är ju ett måste....Fattar ni hur snyggt det hade varit och så kanske ev. skölden på axlarna lr nått?...
Bara för att de flesta klubbarna har sådana tröjor, betyder det att vi också måste ha det? Näe, jag är mycket nöjd över förra säsongens tröjor... gå tillbaka till de gula enkla siffrorna så är de ännu snyggare.
Nej vi ska inte ha nån snörnig, det är KATASTROF......
En kul ide är att vända på tröjan namnet på bröstet och skölden på ryggen. Den borde kunna göras snyggt. Asså man kan ju inte bara vända på dom nuvarande tröjerna, men nån desigener skulle säkert hitta på nått snittsigt....
Jag tycker det vore otroligt ballt med röda tröjor igen, i samma retrostuk som de vi har nu. Och med samma typ av siffror vi hade under lock-out-säsongen. Snörning är lite tufft men jag gillar inte idén att ta efter Luleås tredjetröja med lutande text. Visst, tröjan var snygg men lutande text är inte DIF! Det ska vara våran vackra sköld fram på våran tröja, inget annat!
Måste förresten säga att det är förbannat skönt att vi inte har textblaffan runt loggan på tröjorna längre. Det var inte snyggt! Synd bara att fotbollen har det på sina matchtröjor.