Biljettråden
Re: Biljettråden
söker biljett, hör av er 0700371629,
-
- Säsongskort: Ja
Crashmash skrev:Har en biljett över tills imorgon, skymd sikt 220 :-. Säljes för inköpspriset till någon som skrivit fler än 30 inlägg på forumet samt varit medlem innan 2009-01-01.
Skicka PM!
Crash - Med din inställning hoppas jag att du blir sjuk och missar matchen.
Är det en merit att sitta på ett forum och skriva ?
Är det en merit att vara medlem på ett forum ?
Är det dessa kriterier du anser vara stödjande och hållbara för att anses vara en Äkta DIFare ?
Jag har sett hockey sedan 81, blev medlem för några veckor sedan på detta forum för att jag hade biljetter att sälja, till samma pris för att jag ville låta andra DIF få se matchen.
Du menar att jag och likande inte ska få köpa din biljett ?
Hur tänker du då ?
Jävla mupp, det är inte flest inlägg som avgör utan vad man själv anser sig vara.
Om jag ska dra det till ända så såg jag DIF spela utomlands innan du ens var torr i arslet.
Hoppas du får feber!!!

- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
clawfinger skrev:Crashmash skrev:Har en biljett över tills imorgon, skymd sikt 220 :-. Säljes för inköpspriset till någon som skrivit fler än 30 inlägg på forumet samt varit medlem innan 2009-01-01.
Skicka PM!
Är det dessa kriterier du anser vara stödjande och hållbara för att anses vara en Äkta DIFare ?
Jag har sett hockey sedan 81, blev medlem för några veckor sedan på detta forum för att jag hade biljetter att sälja, till samma pris för att jag ville låta andra DIF få se matchen.
Hur tänker du då ?
Jävla mupp, det är inte flest inlägg som avgör utan vad man själv anser sig vara.
Om jag ska dra det till ända så såg jag DIF spela utomlands innan du ens var torr i arslet.
Hoppas du får feber!!!
Senast redigerad av Daniel942 den 2010-04-23 23:24:41, redigerad totalt 1 gånger.
DIF!
- Lee Harvey Oswald
Men du har ju feber, som du yrar.clawfinger skrev:Crashmash skrev:Har en biljett över tills imorgon, skymd sikt 220 :-. Säljes för inköpspriset till någon som skrivit fler än 30 inlägg på forumet samt varit medlem innan 2009-01-01.
Skicka PM!
Hur tänker du då ?
Hoppas du får feber!!!
Du ska nog vila i hemmet imorgon......helst utan Tv-tittande då
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Gör som så många andra gjort, vet att det ej är omtyckt att be om biljetter när man ej varit aktiv på forumet, har full förståelse för det.
I alla fall så är jag i behov utav en biljett, helst klack och jag är villig att gå en bit över inköpspris ifall det krävs.
Kommer komma dit i Totaltaggad med full djurgårdsmundering halsduk m.m.
Skicka ett PM eller hör av er till 0765852142 ifall någon hjälte kan rädda min helg!
I alla fall så är jag i behov utav en biljett, helst klack och jag är villig att gå en bit över inköpspris ifall det krävs.
Kommer komma dit i Totaltaggad med full djurgårdsmundering halsduk m.m.
Skicka ett PM eller hör av er till 0765852142 ifall någon hjälte kan rädda min helg!
-
Ha ha ha humor.
Klart han får sälja på egna villkor men hur resonerar han och ni ?
Muppar hela högen, som tror ni e balla för att ni varit medlemmar på forumet i 3-4 år ?
Jag undrar hur det kommer sig att blocket är fullt med 17-20 åringar som helt plötsligt ska sälja massa biljetter till final 6 ?
Svar . För att de är medlemmar i DIF hockey.
Hur kommer det sig att bara för att medlemmar fick köpa så såg alla sig en chans att tjäna pengar på andra DIF supporters ?
Svar: För att de tänker på den egna plånboken före andar DIF.
Tycker ni det är ok ?
Nu säljer han till FV vilket är skitbra men jag ifrågasätter hans villkor.
Jag sålde 15 biljetter till kvart, 10 till semi och 10 till finaler. På detta forum och 114 för att andra DIF skulle se matchen utan några som helst villkor.
Jag sålde nästa uteslutande till folk på detta forum när ni gnällde som mest att ni blev utan finalbiletter efter sista semin ?
Då var det höga klagomål på att ni inte hann hem och bokade biljetter.
Jag sålde till er utan villkor och därför blir jag lack när han ska diktera en massa fjant.
Men ärligt talat, så har riktiga DIF sett till så att flertalet blocket horungar nu inte vågar sälja.
Ni som fortsättningsvis vill klaga på min inställning, gör det via PM så låter vi denna tråd handla om biljetter.
Klart han får sälja på egna villkor men hur resonerar han och ni ?
Muppar hela högen, som tror ni e balla för att ni varit medlemmar på forumet i 3-4 år ?
Jag undrar hur det kommer sig att blocket är fullt med 17-20 åringar som helt plötsligt ska sälja massa biljetter till final 6 ?
Svar . För att de är medlemmar i DIF hockey.
Hur kommer det sig att bara för att medlemmar fick köpa så såg alla sig en chans att tjäna pengar på andra DIF supporters ?
Svar: För att de tänker på den egna plånboken före andar DIF.
Tycker ni det är ok ?
Nu säljer han till FV vilket är skitbra men jag ifrågasätter hans villkor.
Jag sålde 15 biljetter till kvart, 10 till semi och 10 till finaler. På detta forum och 114 för att andra DIF skulle se matchen utan några som helst villkor.
Jag sålde nästa uteslutande till folk på detta forum när ni gnällde som mest att ni blev utan finalbiletter efter sista semin ?
Då var det höga klagomål på att ni inte hann hem och bokade biljetter.
Jag sålde till er utan villkor och därför blir jag lack när han ska diktera en massa fjant.
Men ärligt talat, så har riktiga DIF sett till så att flertalet blocket horungar nu inte vågar sälja.
Ni som fortsättningsvis vill klaga på min inställning, gör det via PM så låter vi denna tråd handla om biljetter.
Har nu läst på detta forum en längre tid utan att skriva något men nu är det dax.
Jag blev medlem i DIF hockey när jag såg att man kunde köpa biljetter till ev 6 match.
varför jag inte varit det innan har jag ingen aning om. Men nu när man läser vad alla skriver om den sjätte matchen så undrar man om man ska ha dåligt samvete att man ska gå på den.
Har varit på typ 10 matcher i år och typ minst 5varje år dom senaste 15 åren. har ett jobb som gör att det blir svårt att gå på matcher i veckan. jobbar mellan 21.00-08.00 6 dagar i veckan. men jag ska gå idag och sjunga och ha roligt med hela djurgårdsfamiljen. Hoppas på vinst idag och att jag inte ses som någon turist på läktaren.
Jag blev medlem i DIF hockey när jag såg att man kunde köpa biljetter till ev 6 match.
varför jag inte varit det innan har jag ingen aning om. Men nu när man läser vad alla skriver om den sjätte matchen så undrar man om man ska ha dåligt samvete att man ska gå på den.
Har varit på typ 10 matcher i år och typ minst 5varje år dom senaste 15 åren. har ett jobb som gör att det blir svårt att gå på matcher i veckan. jobbar mellan 21.00-08.00 6 dagar i veckan. men jag ska gå idag och sjunga och ha roligt med hela djurgårdsfamiljen. Hoppas på vinst idag och att jag inte ses som någon turist på läktaren.
Har man ingen biljett får man skylla sig själv. Folk hade flera dagar på sig att köpa, och de flesta väntade antagligen för att det inte var någon återbetalning om det inte skulle bli någon match.Gnesta skrev:Har nu läst på detta forum en längre tid utan att skriva något men nu är det dax.
Många av de som vill ha biljett har förmodligen inte följt säsongen alls eller inte gått på någon match tidigare - nu vill de ha biljett för att det är final och "för att det går bra för laget".
Nu generaliserar jag inte, förstår att folk kanske inte har haft möjlighet till att köpa biljett, men de flesta har förmodligen inte haft något större hinder.
Till alla er som svarar med era patetiska inlägg, va lika coola på matchen när våra huliganer ställer till med elände. Ryt till, nej just det då "äggas" ni till att slänga in saker. Är så förbannat trött på allt negativt som skrivs härinne. Ibland förstår man verkligen varför alla gnäller på DIF-fans.
Hoppas Djurgården får den avhyllning de ska ha inför final 7 ikväll. Även om de förlorar. Men någonting säger mig att de kommer att bli en skandal i tidningen imorrn, varav flera som svarat härinne har deltagit.

Hoppas Djurgården får den avhyllning de ska ha inför final 7 ikväll. Även om de förlorar. Men någonting säger mig att de kommer att bli en skandal i tidningen imorrn, varav flera som svarat härinne har deltagit.

-
Du är ingen turist och ska inte ha dåligt samvete. Gå på matchen och njut oavsett om du sett 5, 10 eller alla matcher.Gnesta skrev:Har nu läst på detta forum en längre tid utan att skriva något men nu är det dax.
Du vet om du stödjer DIF eller inte.

Har en fråga, har haft mycket att göra i veckan och har därmed inte haft tid att hämta ut mina biljetter, Går det bra att hämta ut dem idag på matchdagen?
Som jag förstått det: Ja det går, men kom i tid!easer90 skrev:Har en fråga, har haft mycket att göra i veckan och har därmed inte haft tid att hämta ut mina biljetter, Går det bra att hämta ut dem idag på matchdagen?
Trött som jag är missade jag att läsa det första gången, såg nu på DIFhockey att det gick! Tack för snabbt svar.tomten skrev:Som jag förstått det: Ja det går, men kom i tid!easer90 skrev:Har en fråga, har haft mycket att göra i veckan och har därmed inte haft tid att hämta ut mina biljetter, Går det bra att hämta ut dem idag på matchdagen?

Kom i tid!
Det är otroligt viktigt att komma i tid imorgon, eftersom det är många biljetter som ska delas ut på matchdagen. Entréerna öppnar klockan 14:00.
.
Här har du en länk: http://difhockey.se/nyhet.php?news=7055easer90 skrev:Har en fråga, har haft mycket att göra i veckan och har därmed inte haft tid att hämta ut mina biljetter, Går det bra att hämta ut dem idag på matchdagen?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Men alltså, jag känner på mig att ett ölglas kommer gå sönder på Scandic nere i Jönköping. Hoppas de blir avstängda från alla barer i Sverige. De kan ju uppenbarligen inte sköta sig.henka83 skrev:Men någonting säger mig att de kommer att bli en skandal i tidningen imorrn, varav flera som svarat härinne har deltagit.![]()
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!