SHL omgång 33: Rögle - Djurgårdens IF Mesta Mästarna 7/1 17
SHL omgång 33: Rögle - Djurgårdens IF Mesta Mästarna 7/1 17
16:00
Det finns bara att sätt att ta tre poäng. Kriga. Ge allt. Ge allt tillsammans som ett lag!
Kom i stämning här!
Det finns bara att sätt att ta tre poäng. Kriga. Ge allt. Ge allt tillsammans som ett lag!
Kom i stämning här!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL omgång 33: Rögle - Djurgårdens IF Mesta Mästarna 7/1
"Jag är besviken. Jag tycker att vi borde ha vunnit den här matchen..."
Himla osugen på hockey efter JK-fadäsen... hade det inte varit för att det är en galen 6p-match, så hade jag nog avstått idag. Vinst och vi är kvar i fighten om att slippa åka ner, förlust och vi går in i en jävulskt tung period framöver...
Idag är det vinst eller HA som gäller! Kör så ni blöder!
Idag är det vinst eller HA som gäller! Kör så ni blöder!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Dagens match är en i raden av viktiga matcher vi har framför oss innan allt ska summeras den 9e mars.
Vi har haft en sjukt skev höst/vinter så här långt och laget behöver all stöttning det någonsin kan få.
* Se till att vara på plats på hemma-matcherna
* Se till att sprida positivism på sociala medier
* Stötta och var där för det gamla talesättet "Älska mig som mest när jag förtjänar det som minst" gäller.
Även om laget inte vinner lika mycket so du önskar så måste vi stå bakom killarna. Om vi inte står bakom vårt lag och vår förening, då är vi inte med på resan.
Se filmen om Återkomsten och lyssna till Vice VD KG Stoppels avslutningsord, allra sist i filmen, så fattar du hur viktig DU är och hur viktigt DITT stöd är!
/Mange
Vi har haft en sjukt skev höst/vinter så här långt och laget behöver all stöttning det någonsin kan få.
* Se till att vara på plats på hemma-matcherna
* Se till att sprida positivism på sociala medier
* Stötta och var där för det gamla talesättet "Älska mig som mest när jag förtjänar det som minst" gäller.
Även om laget inte vinner lika mycket so du önskar så måste vi stå bakom killarna. Om vi inte står bakom vårt lag och vår förening, då är vi inte med på resan.
Se filmen om Återkomsten och lyssna till Vice VD KG Stoppels avslutningsord, allra sist i filmen, så fattar du hur viktig DU är och hur viktigt DITT stöd är!
/Mange
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Måstematchernas måstematch.
Och vi vet ju alla hur det såg ut när vi blev förnedrade av Rögle förra gången...
Och vi vet ju alla hur det såg ut när vi blev förnedrade av Rögle förra gången...
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
En fruktansvärt viktig 6 poängsmatch. Vi har de senaste åren varit väldigt bra mot just Rögle så jag hoppas att senaste förlusten var ett undantag.
Ur vägen bönder!
Ur vägen bönder!
Avskaffa tre mot tre.
-
Härligt med match igen
kom igen KÄMPA !

är inte äns orolig rögle är sämre på alla plan, 1-4 vinst.
-
Sjukt träligt att slutspelståget har gått. Nu gäller det bara att undvika kval resten av säsongen... Poäng är verkligen sjukt viktigt ikväll! (Captain Obvious to the rescue)
2-6
2-6
Torsk efter att de fått pp efter pp medans vi får ett med 30 sekunder kvar på andra som naturligtvis bara resulterar i ett bortdömt mål för oss. För att vi sköt för hårt på mål...
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Omgångens säkraste 1:a. Kanske får man se ett mål.promannen skrev:är inte äns orolig rögle är sämre på alla plan, 1-4 vinst.
Samma trötta kedjor som vanligt. Vad är det dom inte förstår?
Dif leter efter en sniper men inte hittat nån för rätt pris ännu.
-
Med 12 matchers avstängning på Hultan pga "risk för skada på målvakt då pucken är hård"sauron skrev:Torsk efter att de fått pp efter pp medans vi får ett med 30 sekunder kvar på andra som naturligtvis bara resulterar i ett bortdömt mål för oss. För att vi sköt för hårt på mål...
Är ju inte busenkelt när vi letar efter typ Laine för 45k i månaden för han får ju BO I STAN!1!1!Espan86 skrev:Dif leter efter en sniper men inte hittat nån för rätt pris ännu.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).