Djurgårdens IF - Kärpät, 21/8 2008
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
Djurgårdens IF - Kärpät, 21/8 2008
Hur får man tag i biljetter till matchen? läste någonstans att man köper på plats men man vill vara säker 

Senast redigerad av blårandigt den 2008-08-17 18:00:08, redigerad totalt 2 gång.
Hur svårt ska det vara att få till rubriken, klarar man inte detta så kan man väl låta någon annan starta matchtrådarna, eller?! 
Edit: Nu har rubriken kommit ett steg närmare, men fortfarande inte rätt. Snälla, ta en titt på hur de andra rubrikerna ser ut, de har en gemensam nämnare!!

Edit: Nu har rubriken kommit ett steg närmare, men fortfarande inte rätt. Snälla, ta en titt på hur de andra rubrikerna ser ut, de har en gemensam nämnare!!
Senast redigerad av KRNI den 2008-08-17 21:20:08, redigerad totalt 1 gånger.
"-Man får rysningar av publiken” (Marcus Ragnarsson)
- Linkan Junior
Svar!
Japp, jag ska gå på Djurgården - Jokerit och man köper de i globen dan innan för halva priset! Annars köper di i Hovet! 

- blårandigt
- Säsongskort: Ja
Såg inga förändringar senast (måndags) jag var på Hovet, iaf inte inne på läktaren. Har iofs inte gått runt utanför läktaren men AEG tar väl över i oktober någon gång och jag tvivlar på att Globe Arena gjort något.Rocker skrev:Nu är det nära! Är, förutom matchen, riktigt sugen på att se de förändringar av Hovet som utlovats till kommande säsong...
Fast Hammarbymärket är, äntligen, borta från isen!
Mats Sundin - Jävla Svin!
Hammarby finns inte längre!
24 år sen - gnagarsvin!
Försvinn från DIF, AEG!!
Dulee, Bergh, Huokko och Rådbjer. Allmänna IK – Kvinnomisshandlarnas klubb.
Hammarby finns inte längre!
24 år sen - gnagarsvin!
Försvinn från DIF, AEG!!
Dulee, Bergh, Huokko och Rådbjer. Allmänna IK – Kvinnomisshandlarnas klubb.
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag vill minnas att jumbotronen byttes ut för ett tag sen. Är jag ute och cyklar?Hr1 skrev:Såg inga förändringar senast (måndags) jag var på Hovet, iaf inte inne på läktaren. Har iofs inte gått runt utanför läktaren men AEG tar väl över i oktober någon gång och jag tvivlar på att Globe Arena gjort något.Rocker skrev:Nu är det nära! Är, förutom matchen, riktigt sugen på att se de förändringar av Hovet som utlovats till kommande säsong...
Fast Hammarbymärket är, äntligen, borta från isen!
Sjunger avgå Johnny...
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
För att undvika att denna sida blir som en chat så kan ni istället gå in på http://www.difchat.tk. Bara kul med mera folk!