Speakern

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
kenny
Inlägg: 152
Blev medlem: 2009-02-15
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Speakern

Inlägg av kenny »

Man kan inte få allt vi har ju världens finaste klubb :D
Huvudsaken vi har en speaker alls.
Användarvisningsbild
Christopher J
Inlägg: 478
Blev medlem: 2005-06-09

Re: Speakern

Inlägg av Christopher J »

kenny skrev:Man kan inte få allt vi har ju världens finaste klubb :D
Huvudsaken vi har en speaker alls.
Ja, men vi som konsumenter har rätt att säga vad vi tycker. Hon har suttit i snart 3 säsonger och det tycker jag räcker. Säkert jätte hockey intresserad, men totalt värdelös som speaker. Hoppas på Magnus tills nästa säsong eller någon annan.
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Speakern

Inlägg av -daniel- »

"Djurgårdens nummer 20....." - leta frenetiskt, bläddra i papprena, hosta lite diskret "ursäkta mig, Christian Eklund utvisas 2 minuter för hooking".
Bild
Användarvisningsbild
Edin
Inlägg: 4285
Blev medlem: 2008-11-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Speakern

Inlägg av Edin »

-daniel- skrev:"Djurgårdens nummer 20....." - leta frenetiskt, bläddra i papprena, hosta lite diskret "ursäkta mig, Christian Eklund utvisas 2 minuter för hooking".
Det var direkt pinsamt.

Tänkte på speakern häromdagen när ämnet kom upp i en annan tråd. Minns ni hennes debut? Det gör jag i alla fall.

Det var matchen mot LHC(?) där något fyllo hade borrat sönder ett kylaggregat under isen i Globen så att matchen fick flyttas till dagen därpå, där hon satt som speaker istället.

Minns att hon sa "puck out" i mikrofonen varje gång pucken åkte över sargen, hon slutade dock med det efter ett tag.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Speakern

Inlägg av Magnutz »

Edin skrev:
-daniel- skrev:"Djurgårdens nummer 20....." - leta frenetiskt, bläddra i papprena, hosta lite diskret "ursäkta mig, Christian Eklund utvisas 2 minuter för hooking".
Det var direkt pinsamt.

Tänkte på speakern häromdagen när ämnet kom upp i en annan tråd. Minns ni hennes debut? Det gör jag i alla fall.

Det var matchen mot LHC(?) där något fyllo hade borrat sönder ett kylaggregat under isen i Globen så att matchen fick flyttas till dagen därpå, där hon satt som speaker istället.

Minns att hon sa "puck out" i mikrofonen varje gång pucken åkte över sargen, hon slutade dock med det efter ett tag.
:lol: :lol: :lol:
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Speakern

Inlägg av -daniel- »

Edin skrev:
-daniel- skrev:"Djurgårdens nummer 20....." - leta frenetiskt, bläddra i papprena, hosta lite diskret "ursäkta mig, Christian Eklund utvisas 2 minuter för hooking".
Det var direkt pinsamt.
Ja, det var riktigt riktigt jävla pinsamt. Skämdes faktiskt rätt duktigt när speaker-skatan inte ens kan namnet / numret på våra egna spelare. Sen att hon rent allmänt har uttal som en stum påfågel gör inte saken bättre.

Inte för att jag vill va petig men det var mot Brynäs matchen du tänker på med aggregat-situationen..... ;)
Bild
Mäklaren
Inlägg: 3846
Blev medlem: 2009-06-25
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Speakern

Inlägg av Mäklaren »

Det jag stör mig mest på med denna kvinna är hennes uttal av Djurgården.

''Djurrrgårdeeeen'' Med en hemsk betoning som om det vore två ord.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Steef
Inlägg: 361
Blev medlem: 2008-03-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Gävle

Re: Speakern

Inlägg av Steef »

Edin skrev:
-daniel- skrev:"Djurgårdens nummer 20....." - leta frenetiskt, bläddra i papprena, hosta lite diskret "ursäkta mig, Christian Eklund utvisas 2 minuter för hooking".
Det var direkt pinsamt.

Tänkte på speakern häromdagen när ämnet kom upp i en annan tråd. Minns ni hennes debut? Det gör jag i alla fall.

Det var matchen mot LHC(?) där något fyllo hade borrat sönder ett kylaggregat under isen i Globen så att matchen fick flyttas till dagen därpå, där hon satt som speaker istället.

Minns att hon sa "puck out" i mikrofonen varje gång pucken åkte över sargen, hon slutade dock med det efter ett tag.
Det var mot brynäs, och jag hade åkt hela vägen från gävle för att se mitt älskade Djurgårn krossa brynäs, så att jag kunde vara allmänt dryg mot alla brynäsare i skolan dagen efter, och så borrar nån sänder isen :'(.
*skriv signatur här*
sensei
Inlägg: 5535
Blev medlem: 2009-02-01
Ort: florida
Kontakt:

Re: Speakern

Inlägg av sensei »

Jag vill inte framstå som onödigt stereotyp men nog bör det vara en man som är speaker.

Det är en sport som spelas av män och primärt tittas på av män. Sen uttalas det luleÅ och inte Lule här i Stockholm. När hon säger Lule hit och dit känns det som vi har bortamatch.

Med det sagt så gör hon ett i övrigt bra jobb med tanke på hennes förutsättningar.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald
Inlägg: 11879
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Dallas, Elm Street 411, 6th floor

Re: Speakern

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Mäklaren skrev: Det jag stör mig mest på med denna kvinna är hennes uttal av Djurgården.
''Djurrrgårdeeeen'' Med en hemsk betoning som om det vore två ord.
Aah, skönt.
Då är vi 2... :wink:

Näh, bort med kvinnan till nästa säsong.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: Speakern

Inlägg av DIF_Soldier »

sensei skrev:Jag vill inte framstå som onödigt stereotyp men nog bör det vara en man som är speaker.

Det är en sport som spelas av män och primärt tittas på av män. Sen uttalas det luleÅ och inte Lule här i Stockholm. När hon säger Lule hit och dit känns det som vi har bortamatch.

Med det sagt så gör hon ett i övrigt bra jobb med tanke på hennes förutsättningar.
Äh, håll käften din inskränkta gris.

Att hon är kass har inget att göra med att hon är kvinna. Hon är bara kass.
"Hennes förutsättningar", jösses. Var du en av dem som rasade när det var en kvinnlig linjedomare i PL också?
Säg den glädje som varar
jensa öhling
Inlägg: 1339
Blev medlem: 2005-06-09

Re: Speakern

Inlägg av jensa öhling »

Herregud. Är inget fel alls med speakern. Hon är helt ok. Däremot är hon ju inte alls i klass med sin föregångare, han var jävligt bra.
Användarvisningsbild
starvin_marwin
Inlägg: 471
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermalm

Re: Speakern

Inlägg av starvin_marwin »

DIF_Soldier skrev: Äh, håll käften din inskränkta gris.

Att hon är kass har inget att göra med att hon är kvinna. Hon är bara kass.
"Hennes förutsättningar", jösses. Var du en av dem som rasade när det var en kvinnlig linjedomare i PL också?
+1
kenny
Inlägg: 152
Blev medlem: 2009-02-15
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Speakern

Inlägg av kenny »

Om man ska ha en manlig speaker så tänker jag på ett namn Lasse grankvist.
Användarvisningsbild
Pompe
Inlägg: 64
Blev medlem: 2005-11-30
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: 44km från Globen

Re: Speakern

Inlägg av Pompe »

Lasse Grankvist är väl gnagare.....
Skriv svar