Absolut inte!Edin skrev:Behöver vi ens ha en omröstning på vem som ska bli årets Järnkamin i år?
Modo Hockey - Djurgårdens IF, 7/1 2010
- Stolt-Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Modo Hockey - Djurgårdens IF, 7/1 2010
Djurgårdare för livet
Oscar Eklund?Edin skrev:Behöver vi ens ha en omröstning på vem som ska bli årets Järnkamin i år?

- Stolt-Djurgårdare
Djurgårdare för livet
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Säsongskort: Ja
Det han gjorde var mer oväntat än att Jimmie sklle göra 5. ;DPNY skrev:Oscar Eklund?Edin skrev:Behöver vi ens ha en omröstning på vem som ska bli årets Järnkamin i år?
Men jag skulle nog lägga min röst på Jimmie... XD
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
5, jag säger 5!!!! Mål av Jimmie i en match!!!
Modo är ingenting utan Foppa och Näslund. Svartvadet. Timander och Sundström är slut. Föredettingar.
Vi har en superkedja i Mackan-Otto-Jimmie.
Modo är ingenting utan Foppa och Näslund. Svartvadet. Timander och Sundström är slut. Föredettingar.
Vi har en superkedja i Mackan-Otto-Jimmie.
Vi har tagit 24 poäng de senaste 10 matcherna nu!
Senast redigerad av 1891 den 2010-01-07 21:39:56, redigerad totalt 1 gånger.
Jimmie Ölvestad "Jag lämnar inte Djurgården för något annat lag i Sverige"
- -daniel-
Haha, började ju hyfsat när Otto nätade med assist på Jimmie, Hannula nätade med assist av Engqvist. Fast hoppades verkligen på att Jimmie skulle spräcka tipset i sista. Helt jävla sjuk tillställning.-daniel- skrev:
Tippar en storseger:
2-6
0-1 Otto (Mackan, Jimmie)
0-2 Hannula (Engqvist)
0-3 M. Holmqvist (Engqvist)
1-3 Näslund
2-3 Zucarello-aasen
2-4 C.Eklund
2-5 Mackan (Otto)
2-6 Ragge (A.Holmqvist) PP
Hoppas på världens fetaste Ölvestad hyllning på lördag.
-
Tror att Jimmies pånyttfödelse har med 2 saker att göra. 1. Hardy Nilsson. Han är tillbax med samma tränare som han slog igenom. De förstår varandra och Hardy ger Jimmie en fri roll. 2. Mackan. Han spelar i samma kedja som Mackan. Mackan tar en stor del av uppmärksamheten och är lugn och cool. Det passar Jimmie.
- -daniel-
Men allvarligt, tänker man lite mer nyktert på matchen så är ju Modos försvarsspel (eller snarare försök till detsamma) bland det mest pinsamma jag någonsin sett i svensk hockey. Det höll KANSKE division 2 klass ikväll. Man kan ju lugnt konstatera att de har fruktansvärda problem framöver.
Annars (förutom den uppenbara "nr.19") var Hardys timeout bäst idag; satt och vrålade framför teven FÖR HELVETE HARDY TA TIMEOUT och då gör karln precis det. Rutinerat.
Annars (förutom den uppenbara "nr.19") var Hardys timeout bäst idag; satt och vrålade framför teven FÖR HELVETE HARDY TA TIMEOUT och då gör karln precis det. Rutinerat.
Ölvestad kan inte hyllas nog. Helt sanslöst.
Men det finns mycket kvar att jobba på. Vi gör bara mål på 37% av våra skott, jag tycker att man åtminstonne borde kunna begära en 50% utdelning.
Eftersom Wesslau alltid dissas här så ska jag passa på att ge honom ett plus för matchen.
31 skott och 93.55 i SVS% är helt ok.
Men det finns mycket kvar att jobba på. Vi gör bara mål på 37% av våra skott, jag tycker att man åtminstonne borde kunna begära en 50% utdelning.

Eftersom Wesslau alltid dissas här så ska jag passa på att ge honom ett plus för matchen.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
- season
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag hoppas för hela hockeysverige att ditt inlägg dryper av ironi eller så kommer någon statistiker från teknis att vilja ritualmörda dig. Bara mål i 37% av skotten och 93% räddning "helt ok".Honken skrev:Ölvestad kan inte hyllas nog. Helt sanslöst.
Men det finns mycket kvar att jobba på. Vi gör bara mål på 37% av våra skott, jag tycker att man åtminstonne borde kunna begära en 50% utdelning.![]()

ALLTID, OAVSETT, FÖR EVIGT.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Ironi?season skrev:Jag hoppas för hela hockeysverige att ditt inlägg dryper av ironi eller så kommer någon statistiker från teknis att vilja ritualmörda dig. Bara mål i 37% av skotten och 93% räddning "helt ok".Honken skrev:Ölvestad kan inte hyllas nog. Helt sanslöst.
Men det finns mycket kvar att jobba på. Vi gör bara mål på 37% av våra skott, jag tycker att man åtminstonne borde kunna begära en 50% utdelning.![]()
37% är katastrofalt, tänk att ha det varje match... ;D
Lycka är att vara Djurgårdare.
- Jack Daniel
5 mål - shit vad grymt av Ölvestad! Fan vad nice att pulvrisera MoDo på bortaplan. Känns bra det här. 

- JJohansson
"BRA"?!?! Känns fantastisktJack Daniel skrev:5 mål - shit vad grymt av Ölvestad! Fan vad nice att pulvrisera MoDo på bortaplan. Känns bra det här.