Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/9 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
sportfåne
Inlägg: 447
Blev medlem: 2008-04-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: stockholm

Inlägg av sportfåne »

oj nu är vi svenska lärare på det här forumet också eller ? lilleman värkar iaf fatta vad jag menade eftersom han skrev exakt som jag menade fast mycket längre. okej ja erkänner jag stavar dåligt men jag orkar inte sitta å tänka som om att det skulle vara någon jävla uppsatts. Så snälla sluta leka forums poliser nu, det finns för mycket hat mellan alla här! vi är DIF fans vi, vi har minnst en sak gemensamt å det är att vi älskar DJURGÅRDENS IF <3 och där med ingår vi i Djurgårds familjen och vi borde hålla ihop inte vända oss mot varandra ! och nej jag e inte någon Jä*** corrado smurf eller nått sånt
DIF <3
Användarvisningsbild
136_Djurgårdare
Inlägg: 829
Blev medlem: 2007-10-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av 136_Djurgårdare »

sportfåne skrev:oj nu är vi svenska lärare på det här forumet också eller ? lilleman värkar iaf fatta vad jag menade eftersom han skrev exakt som jag menade fast mycket längre. okej ja erkänner jag stavar dåligt men jag orkar inte sitta å tänka som om att det skulle vara någon jävla uppsatts. Så snälla sluta leka forums poliser nu, det finns för mycket hat mellan alla här! vi är DIF fans vi, vi har minnst en sak gemensamt å det är att vi älskar DJURGÅRDENS IF <3 och där med ingår vi i Djurgårds familjen och vi borde hålla ihop inte vända oss mot varandra ! och nej jag e inte någon Jä*** corrado smurf eller nått sånt
Klart att du inte behöver skriva dina inlägg som en uppsats. Dock skulle dina inlägg se klart mer trevliga ut om du t.ex. kunde använda dig utav stor bokstav när du ska. På vissa ställe har det gått bra i denna text, andra ställen har det inte. Det är inte så svårt att trycka ner shift knappen. Dina inlägg skulle tas mer seriöst om du bara snyggade till dem lite.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
stolpskott
Inlägg: 1140
Blev medlem: 2007-03-18

Inlägg av stolpskott »

sportfåne skrev:oj nu är vi svenska lärare på det här forumet också eller ? lilleman värkar iaf fatta vad jag menade eftersom han skrev exakt som jag menade fast mycket längre. okej ja erkänner jag stavar dåligt men jag orkar inte sitta å tänka som om att det skulle vara någon jävla uppsatts. Så snälla sluta leka forums poliser nu, det finns för mycket hat mellan alla här! vi är DIF fans vi, vi har minnst en sak gemensamt å det är att vi älskar DJURGÅRDENS IF <3 och där med ingår vi i Djurgårds familjen och vi borde hålla ihop inte vända oss mot varandra ! och nej jag e inte någon Jä*** corrado smurf eller nått sånt
Som 136_Djurgårdare säger så stämmer det.

Och om du kunde sluta reflektera dina tankar hela tiden, dina tankar passar allt som oftast inte in till den tråd du skriver. Börjar bli förjävla jobbigt att hålla på och se bara ren jävla gojja hela tiden.

Ryck upp dig, nu vet du! 8)
sportfåne
Inlägg: 447
Blev medlem: 2008-04-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: stockholm

Inlägg av sportfåne »

okej förlåt
DIF <3
Användarvisningsbild
odburt
Inlägg: 849
Blev medlem: 2006-10-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nacka

Inlägg av odburt »

sportfåne skrev:oj nu är vi svenska lärare på det här forumet också eller ? lilleman värkar iaf fatta vad jag menade eftersom han skrev exakt som jag menade fast mycket längre. okej ja erkänner jag stavar dåligt men jag orkar inte sitta å tänka som om att det skulle vara någon jävla uppsatts. Så snälla sluta leka forums poliser nu, det finns för mycket hat mellan alla här! vi är DIF fans vi, vi har minnst en sak gemensamt å det är att vi älskar DJURGÅRDENS IF <3 och där med ingår vi i Djurgårds familjen och vi borde hålla ihop inte vända oss mot varandra ! och nej jag e inte någon Jä*** corrado smurf eller nått sånt
Om du nu inte ens orkar tänka efter, ge fan i att svamla på forumet - det är s.k. SPAM!
sportfåne
Inlägg: 447
Blev medlem: 2008-04-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: stockholm

Inlägg av sportfåne »

Kan inte säga att jag tycker du har så mycke tanke i ditt inlägg heller. Bara gnäll
DIF <3
Sidney Crosby
Inlägg: 880
Blev medlem: 2007-01-04
Ort: Dystopin

Inlägg av Sidney Crosby »

sportfåne skrev:Kan inte säga att jag tycker du har så mycke tanke i ditt inlägg heller. Bara gnäll
Hahaha, menar du Odburt? Odburt är en av dom bästa skribenterna härinne, utan tvekan.
stolpskott
Inlägg: 1140
Blev medlem: 2007-03-18

Inlägg av stolpskott »

Sidney Crosby skrev:
sportfåne skrev:Kan inte säga att jag tycker du har så mycke tanke i ditt inlägg heller. Bara gnäll
Hahaha, menar du Odburt? Odburt är en av dom bästa skribenterna härinne, utan tvekan.
Är väl bara och hålla med.

Nu lägger vi det där åt sidan.

Ställer en fråga till er alla Djurgårdare där ute, var befinner ni er den 18:e September klockan 19.00?

Själv befinner jag mig i ett fullsatt Hovet! 8)

Ses vi där?
sportfåne
Inlägg: 447
Blev medlem: 2008-04-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: stockholm

Inlägg av sportfåne »

Jag säger inte att jag tycker han är dålig, Absolut inte. Men han kritiserar mitt inlägg genom att själv skriva ett s.k spamm inlägg
DIF <3
Användarvisningsbild
odburt
Inlägg: 849
Blev medlem: 2006-10-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nacka

Inlägg av odburt »

Nu blir det trams på lågstadienivå.

Mitt inlägg hade en mening, det var att få dig att tänka före du skriver ditt nästa inlägg, vilket var raka motsatsen till vad du gjorde.
Därför känns det lönlöst med fler uppmaningar till dig, jag säger bara "Tänk först - skriv sedan".

(OT:
Tack för de fina kommentarerna efteråt.)
Användarvisningsbild
dif rules
Inlägg: 512
Blev medlem: 2006-09-21
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av dif rules »

Härmed fortsätter vi med matchtråden igen!

...Och inget skitsnack som man kan pm:a om.
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT

/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
Användarvisningsbild
X3M
Inlägg: 366
Blev medlem: 2006-08-10
Ort: Gotland

Inlägg av X3M »

Jag finns på plats när vi krossar bönderna. Hoppas bara man får någon parkeringsplats bland alla renar och scootrar. Tror vi vinner med 5-2
DIFStockholm
Inlägg: 9
Blev medlem: 2008-08-30

Inlägg av DIFStockholm »

Nu är det ishockey på G. Så jäkla skönt att få se Gul-Röd-Blå (Djurgårdshjältarna) på isen.
Nu ser vi till att fylla Hovet, och stämningen skall vara på topp!
Användarvisningsbild
odburt
Inlägg: 849
Blev medlem: 2006-10-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nacka

Inlägg av odburt »

DIFStockholm skrev:Nu är det ishockey på G. Så jäkla skönt att få se Gul-Röd-Blå (Djurgårdshjältarna) på isen.
Nu ser vi till att fylla Hovet, och stämningen skall vara på topp!
... och jag som trodde att Atlanta Thrashers var gul-röd-blå. :lol:
DIFStockholm
Inlägg: 9
Blev medlem: 2008-08-30

Inlägg av DIFStockholm »

Man kan alltid hoppas på en 1000-man klack i premiären.
13dagar kvar!
Skriv svar