Tack Thomas Johansson

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Rix
Inlägg: 2666
Blev medlem: 2008-01-12

Inlägg av Rix »

Tack :)
Sebastian
Inlägg: 25
Blev medlem: 2007-09-29

Inlägg av Sebastian »

Jag stämmer in! Tack för allt du gjort i Djurgården, Thomas! Mindre kul när du gjorde en sejour i AIK där efter Finland men om jag inte missminner mig så var det lite strul som ledde till det.

...Thomas Johansson är nummer 5
Användarvisningsbild
Caveman
Inlägg: 2480
Blev medlem: 2006-10-20
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Caveman »

Har lite svårt att förstå när du valde att spela i ajk, tyvärr är det detta jag kommer att minnas.
Användarvisningsbild
Andy
Inlägg: 1514
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Numera norra förorterna

Inlägg av Andy »

Caveman skrev:Har lite svårt att förstå när du valde att spela i ajk, tyvärr är det detta jag kommer att minnas.
Han VALDE inte att lämna DIF - det var Hardy/Waltin som inte tyckte att han passade in.

Hade han själv fått välja hade det nog aldrig blivit några utflykter till Finland/AIK samt till LHC....
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
_Skogis
Inlägg: 261
Blev medlem: 2006-03-17
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: 08-land

Inlägg av _Skogis »

Caveman skrev:Har lite svårt att förstå när du valde att spela i ajk, tyvärr är det detta jag kommer att minnas.
Han fick knappt spela under Hardy och Waltin, valde spel i Finland... När hans fru sedan blev väldigt sjuk borta i Finland och ville flytta hem så gick han till AIK som då hade samma ägare som det finska laget han hade kontrakt med.
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
Fräddan
Inlägg: 1
Blev medlem: 2008-04-01

Tack Thomas!

Inlägg av Fräddan »

Skulle också vilja tacka Thomas för många trevliga minnen!
Användarvisningsbild
Boråsaren
Inlägg: 619
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Boråsaren »

Djurgårdens mest medievänliga spelare, tack Thomas!!
Saknar Kung Wikegård!
John älskar DIF!
Inlägg: 100
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Älta

Inlägg av John älskar DIF! »

Tack Thomas!

Du har gjort oerhört mycket för DIF och förtjänar hyllningar!
Användarvisningsbild
Royen
Inlägg: 123
Blev medlem: 2006-07-04
Ort: Bergen, Norge

Thomas Johansson

Inlägg av Royen »

Det er ingen grunn til å rangere sine helter. Men vi kan vel alle være enige i at Thomas Johansson er en av de store, en som har gjort oss stolt!

Tusen takk, Thomas Johansson!!!
Det er langt fra
Bergen til Hovet
Användarvisningsbild
Mike Blueberry
Inlägg: 4
Blev medlem: 2007-11-16

Inlägg av Mike Blueberry »

Jeg tykker slett sam allehope andre! Tusen takk Thomas för ein dryfteige og kempego og flett kampeglöde!
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Inlägg av lilleman »

Mike Blueberry skrev:Jeg tykker slett sam allehope andre! Tusen takk Thomas för ein dryfteige og kempego og flett kampeglöde!
Oj, vi har många Djurgårdare från Norge :lol:
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
Caveman
Inlägg: 2480
Blev medlem: 2006-10-20
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Caveman »

Andy skrev:
Caveman skrev:Har lite svårt att förstå när du valde att spela i ajk, tyvärr är det detta jag kommer att minnas.
Han VALDE inte att lämna DIF - det var Hardy/Waltin som inte tyckte att han passade in.

Hade han själv fått välja hade det nog aldrig blivit några utflykter till Finland/AIK samt till LHC....
Det vet jag väl för fan...

Jag tycker det är lika sjukt som att Frasse skrev på för DIF.

Du har väl alltid ett val, jag vet att hans fru var sjuk, men att bara dra på sig en ajk-tröja....
m0ng00se
Inlägg: 1479
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av m0ng00se »

thx Tompa J...may the force be with U in whatever U do in the future!:)
espen21
Inlägg: 232
Blev medlem: 2006-11-07
Ort: Linköping

Inlägg av espen21 »

Tack Thomas! Att Thomas valde att spela i lhc och AIK betyder inte alls att han inte ville spela i DIF. Jag vet att han inte hade nåt kontraktsförslag från DIF då han gick till de klubbarna. Han är en stor Djurgårdare, faktiskt an av de största genom tiderna.

Hoppas han ingår i Djurgårdsledningen i framtiden!
Användarvisningsbild
Caveman
Inlägg: 2480
Blev medlem: 2006-10-20
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Caveman »

espen21 skrev:Tack Thomas! Att Thomas valde att spela i lhc och AIK betyder inte alls att han inte ville spela i DIF. Jag vet att han inte hade nåt kontraktsförslag från DIF då han gick till de klubbarna. Han är en stor Djurgårdare, faktiskt an av de största genom tiderna.

Hoppas han ingår i Djurgårdsledningen i framtiden!

Ja du, någon som skriver ajk med versaler tycker/lever iaf inte med DIF. Skrämmande...
Skriv svar