FBKs nya dräkt

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Användarvisningsbild
Crashmash
Inlägg: 2030
Blev medlem: 2006-09-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

Och ja, vet man inte vad det handlar om, som inte jag visste när jag postade den så är det roligt.
Användarvisningsbild
Diffe89
Inlägg: 1130
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Trallkrogen
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Crashmash skrev:Och ja, vet man inte vad det handlar om, som inte jag visste när jag postade den så är det roligt.
Bilden är förjävla rolig ändå, även om kampanjen den tagits för i allra högsta grad är seriös.
degen
Inlägg: 275
Blev medlem: 2007-02-19

Inlägg av degen »

Crashmash skrev:Och ja, vet man inte vad det handlar om, som inte jag visste när jag postade den så är det roligt.
Vad att det är Jörgen,
eller?
Djurgården
Användarvisningsbild
blocco
Inlägg: 1199
Blev medlem: 2006-09-24

Inlägg av blocco »

degen skrev:
Crashmash skrev:Och ja, vet man inte vad det handlar om, som inte jag visste när jag postade den så är det roligt.
Vad att det är Jörgen,
eller?
Finns artikel på Aftonbladet.

Länk:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 1253142.ab
Användarvisningsbild
slagskott
Inlägg: 93
Blev medlem: 2005-06-25

Inlägg av slagskott »

Jag tycker att Färjestad ska spela i gröna dräkter, snarlika ställ som de hade på jubileumsmatchen.

Ang. bilden på Jörgen så var den bilden inte alls bra arrangerad, vet inte vad fotografen ville få ut av den men de andra bilderna som tagits höll faktiskt riktigt bra klass, min favorit var annars bilden på Anja.
Sports dont build character, it reveals it
GRUMS
Inlägg: 1
Blev medlem: 2007-11-23

Re: ....

Inlägg av GRUMS »

blocco skrev:hahhah dom lila-gula tröjorna var grymt fula men nu blir ju fbk aik/bajen också så fult i vilket fall!!

(spelarna i fbk är ändå så fula så vad dom än drar på sig som blir som inte snygga)
HAHA, och ni tycker fbk's spelare är fula?! Kolla bara på Grumsäcklet bäcker..!! har aldrig sett nått värre! :'D
Användarvisningsbild
blocco
Inlägg: 1199
Blev medlem: 2006-09-24

Re: ....

Inlägg av blocco »

GRUMS skrev:
blocco skrev:hahhah dom lila-gula tröjorna var grymt fula men nu blir ju fbk aik/bajen också så fult i vilket fall!!

(spelarna i fbk är ändå så fula så vad dom än drar på sig som blir som inte snygga)
HAHA, och ni tycker fbk's spelare är fula?! Kolla bara på Grumsäcklet bäcker..!! har aldrig sett nått värre! :'D
Låter som att någon är lite besviken för att ni tappade Bäcker till oss. Sen kan du sticka härifrån. Jag umgås inte med löjliga färjestadsnollor som har ett lag fullt av gamla gubbar.

För att inte tala om hur ni kan ha en spelare som heter Mikael Johansson. Han borde byta namn för det han har nu kommer han aldrig klara att fylla upp.

Och vill du ha ett exempel på en ful färjestadsspelare så kan jag enkelt komma på ett par. brasan jörgen och skolflickan kåberg är bara två i mängden.

Sen att du går hit in dagen efter att vi lekt ut er på eran hemmaplan är över mitt förstånd. Jag kommer snabbt på ett ord som beskriver dig: PATETISK.
Användarvisningsbild
Mans91
Inlägg: 661
Blev medlem: 2006-11-26
Ort: Eskilstuna

Re: ....

Inlägg av Mans91 »

blocco skrev:
GRUMS skrev:
blocco skrev:hahhah dom lila-gula tröjorna var grymt fula men nu blir ju fbk aik/bajen också så fult i vilket fall!!

(spelarna i fbk är ändå så fula så vad dom än drar på sig som blir som inte snygga)
HAHA, och ni tycker fbk's spelare är fula?! Kolla bara på Grumsäcklet bäcker..!! har aldrig sett nått värre! :'D
Låter som att någon är lite besviken för att ni tappade Bäcker till oss. Sen kan du sticka härifrån. Jag umgås inte med löjliga färjestadsnollor som har ett lag fullt av gamla gubbar.

För att inte tala om hur ni kan ha en spelare som heter Mikael Johansson. Han borde byta namn för det han har nu kommer han aldrig klara att fylla upp.

Och vill du ha ett exempel på en ful färjestadsspelare så kan jag enkelt komma på ett par. brasan jörgen och skolflickan kåberg är bara två i mängden.

Sen att du går hit in dagen efter att vi lekt ut er på eran hemmaplan är över mitt förstånd. Jag kommer snabbt på ett ord som beskriver dig: PATETISK.




jag håller med dig till 100000000 % patetiska fjolla som kommer till vårt forum och gnäller.
Djuuuuuuuuuuuuu
Användarvisningsbild
slagskott
Inlägg: 93
Blev medlem: 2005-06-25

Inlägg av slagskott »

Låter som att någon är lite besviken för att ni tappade Bäcker till oss
95% av alla som håller på Färjestad tycker att Bäcker fått för många chanser men inte tagit till vara på dem.
Sports dont build character, it reveals it
djurgårdarn3
Inlägg: 90
Blev medlem: 2006-11-04
Ort: Mariestad

förstå orsaken!!

Inlägg av djurgårdarn3 »

det är Löfbergs Lila som har gått in och krävt att dom ska byta färger dom tyckte att deras företag förknippades för mycket med hockey och inte med kaffe så dom krävde ett byte som den huvudsponsor dom är men har forfarande sin logga kvar på bröstet
åhh vad det är skönt att se Djurgårn göra mål!
Användarvisningsbild
easer90
Inlägg: 779
Blev medlem: 2007-11-22
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av easer90 »

HV71 åkte på stordängen mot FBK härligt :P
Skriv svar