Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Salas
Inlägg: 2706
Blev medlem: 2010-09-15
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Salas »

Hahaha, självklart är jag ironisk. Vad fan tror ni om mig? :lol:
medu82
Inlägg: 703
Blev medlem: 2013-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Biljettråden

Inlägg av medu82 »

Salas skrev:Hahaha, självklart är jag ironisk. Vad fan tror ni om mig? :lol:
Salas med dig så vet man aldrig ;)
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Användarvisningsbild
Cirith Ungol
Inlägg: 415
Blev medlem: 2014-05-21

Re: Biljettråden

Inlägg av Cirith Ungol »

Haha herregud. Tycker redan att det kostar en del att gå på hockey i Sverige redan; 160 spänn för en biljett till klacken om man inte har säsongskort (vilket jag inte har eftersom jag bor utomlands). Går man bara på en match är det okej, men jag går på alla matcher jag kan när jag är här. I januari gick jag på 4 matcher (Timrå/JK-dagen, Björklöven, Karlskrona och Rögle) och tog med brorsan på alla utom Timråmatchen. Hade det inte varit för kampanjerna (2 matcher för 1, och 30 spänn för Rögle) så hade det kostat över 1000 spänn, plus alla kostnader kring matchen (käk innan, dricka och nån korv på plats etc). Kan jämföra med där jag bor i Slovakien, 2 euro för ståplats och 4 euro för sittplats, öl/sprit/käk för en-två euro :lol:

Dock kan jag tillägga att jag hellre hade betalat full pris för Röglematchen, den var fan inte kul med alla klackturister och den döda stämningen. Var mest arg hela tiden eftersom jag var omringad av tjejer som mest kollade mobiler och folk som satt ner och inte hakade på sångerna.
Användarvisningsbild
pulverapa
Inlägg: 4815
Blev medlem: 2010-03-31
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av pulverapa »

Inför matcherna i Globen så borde DIF lägga upp på hemsidan att man kan SÄLJA sina biljetter för halva priset nere i DIF-shoppen om man vet att man inte kommer kunna närvara, på så sätt frigörs fler biljetter och vi får ett mer välfyllt Globen.
Kall-El
Inlägg: 5195
Blev medlem: 2005-10-15

Re: Biljettråden

Inlägg av Kall-El »

Om man nu gör reklamen för "superstarten" med tre matcher borde man inte rimligtvis erbjuda ett biljettpaket till samma satsning?

Känns ju lite märkligt kan man tycka med en satsning riktad på publik och sedan inte ha något paket till matcherna, eller det kanske finns fast jag bara missat det.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8123
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Mattias_87 »

Ta det lugnt. Det kommer att komma paketbiljetter. Sen får vi se hur dom ser ut.
Avskaffa tre mot tre.
Skidlöparn
Inlägg: 2331
Blev medlem: 2013-05-19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Biljettråden

Inlägg av Skidlöparn »

Har ni fått era säsongsplåtar än? Börjar bli lite nojjig över att det blivit något fel då jag inte fått någon info efter betalningen.
Användarvisningsbild
android
Inlägg: 4641
Blev medlem: 2007-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av android »

Skidlöparn skrev:Har ni fått era säsongsplåtar än? Börjar bli lite nojjig över att det blivit något fel då jag inte fått någon info efter betalningen.
Fick mina som e-biljett tidigare i veckan.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8123
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Mattias_87 »

Börjar också undra lite. Vid den här tiden som vi brukar fått hämta ut korten tidigare säsonger men nu inte ens ett mail. Antar att det kommer.
Avskaffa tre mot tre.
Manijock
Inlägg: 7868
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: Biljettråden

Inlägg av Manijock »

Nyss bokat biljetter till storpremiären samt Globens dito. Verkar vara ett galet tryck på båda matcherna när man kikar på AXS biljettbokningssystem. Vet dock inte hur mycket klackplåtarna går åt men sittplats går mot slutsålt redan nu. Fantastiskt!
Användarvisningsbild
Skotte
Inlägg: 92
Blev medlem: 2010-12-15

Re: Biljettråden

Inlägg av Skotte »

Manijock skrev:Nyss bokat biljetter till storpremiären samt Globens dito. Verkar vara ett galet tryck på båda matcherna när man kikar på AXS biljettbokningssystem. Vet dock inte hur mycket klackplåtarna går åt men sittplats går mot slutsålt redan nu. Fantastiskt!
Ja jävlar i min låda. Finns bara skymd sikt kvar enligt AXS. Det vill jag ju inte ha. Fan.

Senaste säsongerna har jag haft säsongskort och inte behövt bry mig om sådant här. Avgå Zabel.
medu82
Inlägg: 703
Blev medlem: 2013-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Biljettråden

Inlägg av medu82 »

Skotte skrev:
Manijock skrev:Nyss bokat biljetter till storpremiären samt Globens dito. Verkar vara ett galet tryck på båda matcherna när man kikar på AXS biljettbokningssystem. Vet dock inte hur mycket klackplåtarna går åt men sittplats går mot slutsålt redan nu. Fantastiskt!
Ja jävlar i min låda. Finns bara skymd sikt kvar enligt AXS. Det vill jag ju inte ha. Fan.

Senaste säsongerna har jag haft säsongskort och inte behövt bry mig om sådant här. Avgå Zabel.

Pratade med Jesper Björck igår utanför fotbollen och tror inte alla med säsongskort har blivit placerade ännu för det var tydligen ett jävla meck... Så kan nog vara mkt låsta platser pga det.
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Användarvisningsbild
mallavich
Inlägg: 45
Blev medlem: 2011-01-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Västerhaninge

Re: Biljettråden

Inlägg av mallavich »

Klackbiljett till hemmapremiären mot Växjö bortskänkes.
Kravet är att den lyckliga mottagaren står upp och sjunger hela matchen.
Jävla kräftskiva man lovat bort sig till..
Avhämtas där jag befinner mig, förslagsvis på hovet imorgon.
Användarvisningsbild
Ja-ke den andre
Inlägg: 312
Blev medlem: 2010-08-14

Re: Biljettråden

Inlägg av Ja-ke den andre »

mallavich skrev:Klackbiljett till hemmapremiären mot Växjö bortskänkes.
Kravet är att den lyckliga mottagaren står upp och sjunger hela matchen.
Jävla kräftskiva man lovat bort sig till..
Avhämtas där jag befinner mig, förslagsvis på hovet imorgon.
Jag hade gärna tagit den, men har tyvärr inte råd (student) att gå på matchen imorgon. Kan du maila den så tar jag den som sagt gärna, om det inte går så ge den till någon annan.
Användarvisningsbild
mallavich
Inlägg: 45
Blev medlem: 2011-01-10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Västerhaninge

Re: Biljettråden

Inlägg av mallavich »

Ja-ke den andre skrev:
mallavich skrev:Klackbiljett till hemmapremiären mot Växjö bortskänkes.
Kravet är att den lyckliga mottagaren står upp och sjunger hela matchen.
Jävla kräftskiva man lovat bort sig till..
Avhämtas där jag befinner mig, förslagsvis på hovet imorgon.
Jag hade gärna tagit den, men har tyvärr inte råd (student) att gå på matchen imorgon. Kan du maila den så tar jag den som sagt gärna, om det inte går så ge den till någon annan.
Kan dessvärre inte maila den då det är biljett uthämtad i difshopen.
Skriv svar