Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Staten
Inlägg: 2559
Blev medlem: 2011-09-20

Re: Frågetråden

Inlägg av Staten »

Går att köpa på K nu, men inte mycket biljetter kvar.

https://event.webbiljett.se/roglebk/ste ... 57&eId=306
Användarvisningsbild
crike
Inlägg: 2295
Blev medlem: 2009-11-21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av crike »

Har det kommit ut något slutligt spelschema för kvalserien, där det framgår vilka placeringar som möter vilka?
Det kanske fortfarande är helt beroende på om vi kommer dit eller inte, avseende matcherna mot råttorna.
johan_80
Inlägg: 343
Blev medlem: 2012-08-30
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av johan_80 »

crike skrev:Har det kommit ut något slutligt spelschema för kvalserien, där det framgår vilka placeringar som möter vilka?
Det kanske fortfarande är helt beroende på om vi kommer dit eller inte, avseende matcherna mot råttorna.
Om båda lagen slutar där vi ligger nu så premiär spelar vi kvalserien mot råttorna.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8116
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Mattias_87 »

johan_80 skrev:
crike skrev:Har det kommit ut något slutligt spelschema för kvalserien, där det framgår vilka placeringar som möter vilka?
Det kanske fortfarande är helt beroende på om vi kommer dit eller inte, avseende matcherna mot råttorna.
Om båda lagen slutar där vi ligger nu så premiär spelar vi kvalserien mot råttorna.
Fast det är nog inte alls säkert. Eftersom varken DIF, aik eller polisen vill ha det så.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Amadeus
Inlägg: 225
Blev medlem: 2010-11-12
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermalm

Re: Frågetråden

Inlägg av Amadeus »

Mattias_87 skrev:
johan_80 skrev:
crike skrev:Har det kommit ut något slutligt spelschema för kvalserien, där det framgår vilka placeringar som möter vilka?
Det kanske fortfarande är helt beroende på om vi kommer dit eller inte, avseende matcherna mot råttorna.
Om båda lagen slutar där vi ligger nu så premiär spelar vi kvalserien mot råttorna.
Fast det är nog inte alls säkert. Eftersom varken DIF, aik eller polisen vill ha det så.
Hur vill de ha det då? Hörde att de inte vill att det ska vara i sista matchen, men gäller det även premiärmatchen?
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Användarvisningsbild
cCat
Inlägg: 300
Blev medlem: 2007-05-28
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av cCat »

Fel tråd kanske, men..

Jag vill kolla om någon är intresserad av att köpa Kristofer Ottossons sista matchtröja.

Det är den blå hemmatröjan från Ottossons sista säsong i djurgården.

Om du är intresserad, skicka ett bud i pm.
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
ciirree
Inlägg: 6638
Blev medlem: 2013-07-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Västerås

Re: Sv: Frågetråden

Inlägg av ciirree »

Amadeus skrev:
Mattias_87 skrev:
johan_80 skrev:
crike skrev:Har det kommit ut något slutligt spelschema för kvalserien, där det framgår vilka placeringar som möter vilka?
Det kanske fortfarande är helt beroende på om vi kommer dit eller inte, avseende matcherna mot råttorna.
Om båda lagen slutar där vi ligger nu så premiär spelar vi kvalserien mot råttorna.
Fast det är nog inte alls säkert. Eftersom varken DIF, aik eller polisen vill ha det så.
Hur vill de ha det då? Hörde att de inte vill att det ska vara i sista matchen, men gäller det även premiärmatchen?
Ja både DIF och AIK hade som önskemål att inte mötas i en direkt avgörande match i slutet - men inget är bestämt ännu tror jag.
Inteno
Inlägg: 74
Blev medlem: 2012-01-02
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av Inteno »

Vilken sektion är familjeplatser (familjekvalkortet)
Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
Användarvisningsbild
Amadeus
Inlägg: 225
Blev medlem: 2010-11-12
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermalm

Re: Frågetråden

Inlägg av Amadeus »

Är det någon som vet om Nisses blogg är nedlagd? Hittar inte den någonstans.
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Användarvisningsbild
Godnoken
Inlägg: 820
Blev medlem: 2012-09-15

Re: Frågetråden

Inlägg av Godnoken »

Amadeus skrev:Är det någon som vet om Nisses blogg är nedlagd? Hittar inte den någonstans.
http://www2.difhockey.se/nilsblogg

Inte så aktiv dock.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Användarvisningsbild
Amadeus
Inlägg: 225
Blev medlem: 2010-11-12
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermalm

Re: Frågetråden

Inlägg av Amadeus »

Godnoken skrev:
Amadeus skrev:Är det någon som vet om Nisses blogg är nedlagd? Hittar inte den någonstans.
http://www2.difhockey.se/nilsblogg

Inte så aktiv dock.
Tack så mycket :P
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Användarvisningsbild
easer90
Inlägg: 779
Blev medlem: 2007-11-22
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av easer90 »

Blivit lite halvpanik här hemma, kom helt plötsligt på att jag köpt Kvalseriekort och att det är hemmamatch redan imorgon, problemet är att jag slutar inte på jobbet förrän 18. Hur länge är DIF-butiken öppen i Globen på matchdag (imorgon)? Är det 19 som vanligt eller stänger de tidigare och i så fall när? Tack på förhand!
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8116
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden

Inlägg av Mattias_87 »

easer90 skrev:Blivit lite halvpanik här hemma, kom helt plötsligt på att jag köpt Kvalseriekort och att det är hemmamatch redan imorgon, problemet är att jag slutar inte på jobbet förrän 18. Hur länge är DIF-butiken öppen i Globen på matchdag (imorgon)? Är det 19 som vanligt eller stänger de tidigare och i så fall när? Tack på förhand!
Butiken har ju öppet som standard 19:00 på vardagar och den kommer ju inte stänga tidigare än så första matchen. Var beredd på köer, det kommer vara långa köer.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
easer90
Inlägg: 779
Blev medlem: 2007-11-22
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Frågetråden

Inlägg av easer90 »

Mattias_87 skrev:
easer90 skrev:Blivit lite halvpanik här hemma, kom helt plötsligt på att jag köpt Kvalseriekort och att det är hemmamatch redan imorgon, problemet är att jag slutar inte på jobbet förrän 18. Hur länge är DIF-butiken öppen i Globen på matchdag (imorgon)? Är det 19 som vanligt eller stänger de tidigare och i så fall när? Tack på förhand!
Butiken har ju öppet som standard 19:00 på vardagar och den kommer ju inte stänga tidigare än så första matchen. Var beredd på köer, det kommer vara långa köer.
Tack så mycket för snabbt svar :) Jo, men köer överlever jag, så länge jag får se matchen så är jag nöjd!
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

Re: Frågetråden

Inlägg av minalman »

Varför tror alla som sitter och smäller med klappor att det på något sätt ger det egna laget någon fördel? (Sitter och tittar på Växjö-Luleå).
Påminner mest om någon konsert där publiken i fem minuter försökt klappa in akten till ett fjärde extranummer.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Skriv svar