Linköping HC - Djurgårdens IF, 2/3 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
sthlm stolthet
Inlägg: 147
Blev medlem: 2006-10-18

Inlägg av sthlm stolthet »

Pratade med dom på LHC kansliet idag, det fanns gått om biljetter men man tog bort bokningen på ticnet för man var "rädda" att för många Djurgårdare skulle komma. Därför har Linköping tagit bort möjligheten för oss att köpa ståplatsbiljetter via nätet.
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Inlägg av lilleman »

Jag bor i sthlm. Men min kompis bor också här men hejar på malmö(hahahahhaha) Jag berättade för honom att vi kommer bli 1000 man till den här matchen :D Då sa han: "Jonte du vet själv att det aldrig kan bli 1000 man. Det är alltid någon som avbokar sa han". Då skrattade jag bara och sa DU är bara avundsjuk för att malmö aldrig får några supportrar till sina bortamatcher. haha Det klart vi blir 1000 man eller hur??
Användarvisningsbild
odburt
Inlägg: 849
Blev medlem: 2006-10-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nacka

Inlägg av odburt »

Äppelmos skrev:Asså jag fyller 18 den 8 mars så de blir buss...Jag har några frågor dock:

1. Kommer båda bussarna gå samtidigt och frånsamma ställe?
2. Kommer vi som inte e 18 in på krogen vi har hyrt/lånat?
3. Om inte vad händer med oss stackare då?
4. Hur många kommer vi bli, ha hört runt 1000 Kaminer :P
Ja just det, varifrån rullar bussarna? Klocktornet?
Pinocchio
Inlägg: 88
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Pinocchio »

100 nya plåtar är framfixade till ståplatssektionen och finns till försäljning från och med måndag och då i JKs souvenirstånd bakom klacksektionen. 120 spänn.

På tisdag finns det som är kvar till försäljning i DIF-butiken på Jakobsgatan. All info finns på www.jarnkaminerna.nu.

Bussarna går samtidigt och från Klocktornet. Avresetid blir antagligen 14:30. Framme ca. 17:00. Bussinfo kommer att komma upp inom kort på jk.nu.

18-års gräns är helt upp till ägaren av puben och ingenting JK kan påverka.
Användarvisningsbild
Diffe89
Inlägg: 1130
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Trallkrogen
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Klockrehnt namn på tåget. Bussarna får inte äran att heta något speciellt?

Det där med att "det är upp till ägaren", betyder det att det blir 18-årsgräns eller inte? Åker nämligen med en polare som ännu inte fyllt 18 (som jag).
sthlm stolthet
Inlägg: 147
Blev medlem: 2006-10-18

Inlägg av sthlm stolthet »

Nu säljer vi slut på dessa biljetter också. Vi ska skapa ett fruktansvärt tryck i chokladrullen!

Invadera Linköping!
Västerort
Inlägg: 11
Blev medlem: 2005-06-09

Inlägg av Västerort »

Diffe89 skrev:Klockrehnt namn på tåget. Bussarna får inte äran att heta något speciellt?

Det där med att "det är upp till ägaren", betyder det att det blir 18-årsgräns eller inte? Åker nämligen med en polare som ännu inte fyllt 18 (som jag).
Du kan nog tyvärr räkna med att det är 18 i dörren. Sällan jag har varit med om att de släpper in folk under 18 på bortmatchpubar, speciellt inte när stället riskerar att bli packat med folk. Men det är väll bara testa att ta sig in, går det så går det annars får man väll leta reda på ett annat hak.
Äppelmos
Inlägg: 668
Blev medlem: 2007-01-05
Säsongskort: Ja

Inlägg av Äppelmos »

Västerort skrev:
Diffe89 skrev:Klockrehnt namn på tåget. Bussarna får inte äran att heta något speciellt?

Det där med att "det är upp till ägaren", betyder det att det blir 18-årsgräns eller inte? Åker nämligen med en polare som ännu inte fyllt 18 (som jag).
Du kan nog tyvärr räkna med att det är 18 i dörren. Sällan jag har varit med om att de släpper in folk under 18 på bortmatchpubar, speciellt inte när stället riskerar att bli packat med folk. Men det är väll bara testa att ta sig in, går det så går det annars får man väll leta reda på ett annat hak.
Mm, de e nog hyffsat många som inte är 18, så vi får la tagga nån annan stans om vi inte kommer in :/ Tycker att de edåligt att ta bort bokningen på ticnet bara för att minska antalet Kaminer som kommer dig, dom kommer ju endå få stryk och vi kommer ju endå sjunga tillbaka dom till setnåldern så vad spelar de för roll :P
gulgul
Inlägg: 138
Blev medlem: 2005-12-29

Inlägg av gulgul »

Det är ingen som vet hur mycket liter det går åt från Sthlm C till lkpg?
Varför undrar jag;? För vi ska veta hur mkt vi ska betala var och en.
Användarvisningsbild
Andy
Inlägg: 1514
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Numera norra förorterna

Inlägg av Andy »

sthlm stolthet skrev:Nu säljer vi slut på dessa biljetter också. Vi ska skapa ett fruktansvärt tryck i chokladrullen!

Invadera Linköping!
Dessutom kommer det att släppas returer under veckan.

Finns enl uppgift också biljetter på LHC:s kansli (både till sitt och ståplats).

Nu spelar det ingen roll var man står/sitter - det viktiga är att man är där!

ALLA till Lkpg
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
mforce
Inlägg: 535
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av mforce »

gulgul skrev:Det är ingen som vet hur mycket liter det går åt från Sthlm C till lkpg?
Varför undrar jag;? För vi ska veta hur mkt vi ska betala var och en.
Det bör bli ca 4 burkar var för nerresan. Det är 2 liter per person. Sen beror det på om det blir vinst eller förlust på hemresan. Men minst 2 burkar får du nog räkna på, alltså minst en liter till. Chauffören dricker ingen öl alls hoppas jag. En halvliter går på ca 14 kr beroende på ölmärke.
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Inlägg: 1394
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

mforce skrev:
gulgul skrev:Det är ingen som vet hur mycket liter det går åt från Sthlm C till lkpg?
Varför undrar jag;? För vi ska veta hur mkt vi ska betala var och en.
Det bör bli ca 4 burkar var för nerresan. Det är 2 liter per person. Sen beror det på om det blir vinst eller förlust på hemresan. Men minst 2 burkar får du nog räkna på, alltså minst en liter till. Chauffören dricker ingen öl alls hoppas jag. En halvliter går på ca 14 kr beroende på ölmärke.
Han menar väl bensinen? :wink:
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Mans91
Inlägg: 661
Blev medlem: 2006-11-26
Ort: Eskilstuna

Inlägg av Mans91 »

HAHAHAHAHA ! :D skäämtade du eller !
Användarvisningsbild
mforce
Inlägg: 535
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av mforce »

Jag kunde inte låta bli :-D Ett sånt upplägg...
Användarvisningsbild
Mans91
Inlägg: 661
Blev medlem: 2006-11-26
Ort: Eskilstuna

Inlägg av Mans91 »

:D:D:D:D
Skriv svar