Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
DIFference
Inlägg: 528
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Inlägg av DIFference »

Går inte skylla detta på Reideborn. Pisslaget backar ju hem totalt hela perioden. De vågar inte vinna! För man vinner inte på det sättet!

Sent from my HTC One using Tapatalk
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
Manijock
Inlägg: 7867
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Inlägg av Manijock »

Den där psykologen vi önskat i flera år? Var är han? In med en sådan, förläng med Bobbo och värva en okej målvakt så kan vi snacka sen. Ge oss förutsättningar att lira i Allsvenskan. Tjatar folk om Abbe hit och dit, jag ger fan i publiken. Jag vill ha Djurgården Hockey tillbaka först och främst. Fan den här föreningen är en jävla lekstuga som blivit en jävla börda i ens liv. Ytterligare timmar som den där jävla klubben kostat mig i mitt liv. Som man aldrig får tillbaka. Helst av allt vill man ju bara kunna göra en Bajen och glömma allt ena halvåret, fokusera på en helt annan klubb som är på uppåtgång istället för den här skiten. Men nu går ju inte det för en normalt funtad supporter. Låt mig vakna upp en dag och känna absolut noll för den här jävla skitföreningen så kan man leva ett sunt och lyckligt liv istället för det här självdestruktiva helvetet.
Praetori
Inlägg: 13766
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Sv: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Inlägg av Praetori »

AdamPickard skrev:HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR kan man FALLERA så BRUTALT i tredje perioden? jag förstår inte
Oerfarenhet. Lugnet som fanns i 1a och 2a försvann i 3e när de slappnade av och slutade åka 100. Malmö började äta sig in och när målet kom så var nerverna slut. Inget lugn och stressigt stirr på puck istället för skridskoåkning.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
Zephyrox
Inlägg: 334
Blev medlem: 2012-03-07
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Inlägg av Zephyrox »

Det här är INTE ok Dif!! Om dom ändå bara hade spelat dåligt men det gör dom ju uppenbarligen inte första två perioderna!



Sent from my iPhone using Tapatalk
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Inlägg av Daniel942 »

Magnutz skrev:Det går inte att hålla spelet uppe när för många är allt för rädda att förlora än de är taggade att vinna. Ett nybildat, skört självförtroende brister ikväll. Mycket mycket olyckligt.
Ha tålamod.
DIF!
Brute
Inlägg: 6
Blev medlem: 2013-03-08

Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Inlägg av Brute »

Korthuset har fallit igen, jävla sopor!
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9542
Blev medlem: 2009-12-01

Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Inlägg av Jim Morrison »

Och Honken får rejält med stryk på det. Skönt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Alberget4A
Inlägg: 251
Blev medlem: 2012-09-23

Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Inlägg av Alberget4A »

Jag säger nu upp mitt Viaplay-abonnemang på grund av oro för min hälsa. Jag behöver helt enkelt ett uppehåll för o slippa tänka på denna skiten. "Varför vill du säga upp ditt paket?" undrar då Viaplay.. känns naturligt att välja alternativet "Innehållet lever inte upp till mina förväntningar".
Användarvisningsbild
AdamPickard
Inlägg: 317
Blev medlem: 2012-11-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Inlägg av AdamPickard »

DIFference skrev:Går inte skylla detta på Reideborn. Pisslaget backar ju hem totalt hela perioden. De vågar inte vinna! För man vinner inte på det sättet!

Sent from my HTC One using Tapatalk
Går verkligen att skylla på Reideborn, bara att kolla på målen
Användarvisningsbild
Daniel08
Inlägg: 171
Blev medlem: 2012-01-12
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermalm

Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Inlägg av Daniel08 »

Patetiskt att se detta lag vika ner sig igen i tredje. Fan att man står ut med detta. Orkar inte lägga energi på ett lag som inte ger allt i alla lägen. Tvi!
Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17578
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Inlägg av SirDIFalot »

Jim Morrison skrev:
Magnutz skrev:Det går inte att hålla spelet uppe när för många är allt för rädda att förlora än de är taggade att vinna. Ett nybildat, skört självförtroende brister ikväll. Mycket mycket olyckligt.
Det går väl ändå inte att snacka bort det här Magnus?
Nä det här är nog matchen vi kommer se tillbaka på som den som sög musten ur hela säsongen. Efter typ hundra raka torsk så hade vi tre segrar i ryggen och var på god väg mot vår fjärde när fyra mål rasade in på åtta minuter mot Malmö.
Expert.
#10
Inlägg: 13639
Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige

Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Inlägg av #10 »

Tycker inte man ska skylla på nån speciell idag, alla gör en riktigt bra match i 2 perioder med hög press och i tredje så försvinner det totalt, lagkollaps...
Användarvisningsbild
Taskman
Inlägg: 282
Blev medlem: 2010-04-17
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Inlägg av Taskman »

DIFference skrev:Går inte skylla detta på Reideborn. Pisslaget backar ju hem totalt hela perioden. De vågar inte vinna! För man vinner inte på det sättet!

Sent from my HTC One using Tapatalk

Håller helt med. Målen kommer då vi totalt backat hem i Reideborns knä. Konstigt att det totalt fallerar totalt men det är inte Reideborns fel alls.
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
Användarvisningsbild
DIFtomppa
Inlägg: 1084
Blev medlem: 2012-07-07

Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Inlägg av DIFtomppa »

Nä nu får det va nog me mitt hockeykollande, säsongskortet åker i sopsäcken, pallar inte
Morwin
Inlägg: 2926
Blev medlem: 2011-01-07
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Sv: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Inlägg av Morwin »

AdamPickard skrev:
DIFference skrev:Går inte skylla detta på Reideborn. Pisslaget backar ju hem totalt hela perioden. De vågar inte vinna! För man vinner inte på det sättet!

Sent from my HTC One using Tapatalk
Går verkligen att skylla på Reideborn, bara att kolla på målen
Ja det är hans 3e och 1a målet han får ta på sig det.

Sent from my C6603 using Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Skriv svar