Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Stadion
Inlägg: 409
Blev medlem: 2009-02-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av Stadion »

Lite förvånande att ingen har nämnt Daniel Viksten, en liten och snabb rightare som presterat på en jämn och bra nivå under sina hittills 5 säsonger i allsvenskan.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=7219
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17578
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av SirDIFalot »

Stadion skrev:Lite förvånande att ingen har nämnt Daniel Viksten, en liten och snabb rightare som presterat på en jämn och bra nivå under sina hittills 5 säsonger i allsvenskan.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=7219
Så du har satt en "ignore" på mig alltså? :)

Tror jag nämnt honom två eller tre gånger. Känns som en spelare som kanske skulle behöva ett miljöombyte också.
Expert.
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av -daniel- »

Han är på väg till Malmö, tror inte Mora har råd med honom längre och jag tycker inte riktigt han är så bra att det är värt att bjuda över Redhawks... Iaf inte av det jag sett av honom.
Bild
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17578
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av SirDIFalot »

-daniel- skrev:Han är på väg till Malmö, tror inte Mora har råd med honom längre och jag tycker inte riktigt han är så bra att det är värt att bjuda över Redhawks... Iaf inte av det jag sett av honom.
Trist. Undra vad Challe har i bakfickan då. Han verkade ju inte så sugen på transatlanter om man ska gå efter vad han sa på medlemsmötet.
Expert.
Stadion
Inlägg: 409
Blev medlem: 2009-02-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av Stadion »

SirDIFalot skrev:
Stadion skrev:Lite förvånande att ingen har nämnt Daniel Viksten, en liten och snabb rightare som presterat på en jämn och bra nivå under sina hittills 5 säsonger i allsvenskan.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=7219
Så du har satt en "ignore" på mig alltså? :)

Tror jag nämnt honom två eller tre gånger. Känns som en spelare som kanske skulle behöva ett miljöombyte också.
Har jag missat helt men det är bra att du har nämnt hans namn några gånger, en spelare jag har haft ett gott öga till sen jag såg honom första gången för 2-3 säsonger sedan.
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av -daniel- »

Har ingen aning om det blir så, men Sylvegård har tidigare varit väldigt intresserad av honom så risken är nog stor han går till Malmö....bra fråga vad Challe tänker sig, kommer nog börja hända lite närmaste veckorna är min gissning.

Honken tror jag blir nästa att förlänga, sen lär Hank vara helt klar snart...vi är ju dock i skriande behov av kreativa spelare nu.
Bild
kaminor
Inlägg: 3262
Blev medlem: 2009-11-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av kaminor »

Förvånande att SSK inte förlänger med Gustav Björklund heller...
Göran
Inlägg: 206
Blev medlem: 2012-04-25

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av Göran »

kaminor skrev:Förvånande att SSK inte förlänger med Gustav Björklund heller...
Attityds problem på den killen enligt rykten !
Användarvisningsbild
Rocky3000
Inlägg: 1421
Blev medlem: 2009-01-10

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av Rocky3000 »

När vi ändå är inne på SSK, har de lånat en målvakt från Challes dåvarande klubb Modo förra säsongen.

Om vi har snålt med kapital, borde då inte ett låneavtal med Anton "Sockan" Forsberg vara det givna alternativet, för att göra målvaksidan komplett?

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Någon som är insatt här och vet mer?

När får man se en repris av det här ifrån Jimmie Ölvestad

@HenrikSjowall från den 11:e april: "Jimmie Ölvestad och Challe kommer träffas nästa vecka."
Bild
Harold Camping
Inlägg: 387
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av Harold Camping »

Rocky3000 skrev:När vi ändå är inne på SSK, har de lånat en målvakt från Challes dåvarande klubb Modo förra säsongen.

Om vi har snålt med kapital, borde då inte ett låneavtal med Anton "Sockan" Forsberg vara det givna alternativet, för att göra målvaksidan komplett?

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Någon som är insatt här och vet mer?

När får man se en repris av det här ifrån Jimmie Ölvestad

@HenrikSjowall från den 11:e april: "Jimmie Ölvestad och Challe kommer träffas nästa vecka."
Är du helt sjuk i huvudet?

Vi vet precis vad du tycker och tänker, eftersom du skriver samma sak i varje inlägg. Kan väl räcka snart va? sluta tjata om samma spelare i varje inlägg du skriver, och sluta hetsa och förpesta hela denna sida. Allting du skriver är ändå helt orealistiskt.
Användarvisningsbild
Rocky3000
Inlägg: 1421
Blev medlem: 2009-01-10

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av Rocky3000 »

Harold Camping skrev:
Rocky3000 skrev:När vi ändå är inne på SSK, har de lånat en målvakt från Challes dåvarande klubb Modo förra säsongen.

Om vi har snålt med kapital, borde då inte ett låneavtal med Anton "Sockan" Forsberg vara det givna alternativet, för att göra målvaksidan komplett?

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Någon som är insatt här och vet mer?

När får man se en repris av det här ifrån Jimmie Ölvestad

@HenrikSjowall från den 11:e april: "Jimmie Ölvestad och Challe kommer träffas nästa vecka."
Är du helt sjuk i huvudet?

Vi vet precis vad du tycker och tänker, eftersom du skriver samma sak i varje inlägg. Kan väl räcka snart va? sluta tjata om samma spelare i varje inlägg du skriver, och sluta hetsa och förpesta hela denna sida. Allting du skriver är ändå helt orealistiskt.
Säg mig H. Camping, vad som är orealistiskt med att knyta till sig "Sockan" till DIF?

och är inte du som jag nyfiken på om Jimmie fortsätter en säsong till?
Bild
Harold Camping
Inlägg: 387
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av Harold Camping »

Är väl bara allmänt jävla less på dig och dina bilder som tar upp hela min skärm så fort jag besöker detta forum och alla 20 utländska målvakter du länkar till varje dag. Så på det stora hela tycker jag att du mest kommer med orealistiska alternativ till denna trupp.
medu82
Inlägg: 703
Blev medlem: 2013-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av medu82 »

Harold Camping skrev:Är väl bara allmänt jävla less på dig och dina bilder som tar upp hela min skärm så fort jag besöker detta forum och alla 20 utländska målvakter du länkar till varje dag. Så på det stora hela tycker jag att du mest kommer med orealistiska alternativ till denna trupp.
Du är inte ensam, sa till igår om det också...
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
kaminor
Inlägg: 3262
Blev medlem: 2009-11-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av kaminor »

Vi måste fått pengar för Blomstrand när han kritade på för Vancouver efter säsongens slut va? Får Almtuna del av den kakan eller?
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av -daniel- »

medu82 skrev:
Harold Camping skrev:Är väl bara allmänt jävla less på dig och dina bilder som tar upp hela min skärm så fort jag besöker detta forum och alla 20 utländska målvakter du länkar till varje dag. Så på det stora hela tycker jag att du mest kommer med orealistiska alternativ till denna trupp.
Du är inte ensam, sa till igår om det också...
Ignorera-knappen fungerar. Meeeeen inte när folk quotar posterna i tid och otid...
Bild
Låst