Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.

Kommer du att förlänga ditt medlemskap?

Omröstningen slutade 2013-04-29 13:04:55

Ja
54
84%
Nej
2
3%
Kanske - om styrelsen skärper till sig
8
13%
 
Antal röster: 64

Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8122
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?

Inlägg av Mattias_87 »

JohanPez skrev:
JohanPez skrev:Ett tips, byt plats till en där du har en stol ledig på vardera sida. Risken för att någon köper säsongskort bredvid dig är då rätt liten och dina polare kan således välja dessa platser när de köper lösplåtar.
Finns tyvärr inte så många såna stolar på AS. Kanske ett klippkort vore något? ;)
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
captcash
Inlägg: 4531
Blev medlem: 2012-03-31
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sthlm

Re: Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?

Inlägg av captcash »

självklart, fattar inte vad ev kass styrelse har att göra med min relation till DIF och mitt support via medlemsskap där...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Magistern
Inlägg: 30
Blev medlem: 2013-03-26
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?

Inlägg av Magistern »

captcash skrev:självklart, fattar inte vad ev kass styrelse har att göra med min relation till DIF och mitt support via medlemsskap där...
Nej precis. Om jag ansåg att min förening drevs åt pipan så är det ju självklart att man skulle höja sin röst och driva frågan om att rätta till de fel man inser finns i föreningen. Inte överge den. Det är ju det sämsta man kan göra. Då är ju ett medlemsskap själva grunden för att man ska kunna hjälpa sin förening med att iaf yttra sig inför andra om problemen som finns. Detta gör man på årsmötet. Inte på internet.
Användarvisningsbild
Lidingö DIF
Inlägg: 775
Blev medlem: 2011-01-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Från Ön

Re: Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?

Inlägg av Lidingö DIF »

När det gäller DIF vet de tyvärr exakt var de har mig. Spelar ingen roll hur mycket det misshandlar mig: jag kommer alltid tillbaka. Så som svar på frågan så kommer jag förnya ALLT, precis hela vägen ner i division 7 Östra om så krävs.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
medu82
Inlägg: 703
Blev medlem: 2013-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?

Inlägg av medu82 »

Tänkte att jag kapar denna tråd lite smått eftersom det ändå handlar om det jag tänkte skriva om istället för att skapa en ny.

Efter att ha varit i exil i 2 års tid så hade jag tänkt att köpa mig en säsongsplåt till nästa säsong(förmodligen även medlemskap).
Men undrar om någon har ett ungefärligt hum om vad det brukar gå på...

Sedan kommer även huvudbryt, mina polare är totalt ointresserade utav hockey i all dess form och även orsaken till att jag inte gått så mkt på hockey förr...
Inte direkt så roligt att gå själv tyvärr :/
Men såg förut inför säsongen som gick att ni försökte samla ihop dessa vilsna själar, hur gick det?
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8122
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?

Inlägg av Mattias_87 »

medu82 skrev:Efter att ha varit i exil i 2 års tid så hade jag tänkt att köpa mig en säsongsplåt till nästa säsong(förmodligen även medlemskap).
Men undrar om någon har ett ungefärligt hum om vad det brukar gå på...
Beror ju såklart på vart du vill ha plats. Klacken mellan 1500-2000 och AS betalade jag 2500kr för förra säsongen, det var det priset man fick om man bokade innan första juni.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Amadeus
Inlägg: 225
Blev medlem: 2010-11-12
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermalm

Re: Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?

Inlägg av Amadeus »

Självklart!
Ännu viktigare att vi gör det nu när styrelsen är så kass. Så vi får nåt att säga till om.
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Användarvisningsbild
Alexander
Inlägg: 618
Blev medlem: 2012-09-23
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?

Inlägg av Alexander »

medu82 skrev:Tänkte att jag kapar denna tråd lite smått eftersom det ändå handlar om det jag tänkte skriva om istället för att skapa en ny.

Efter att ha varit i exil i 2 års tid så hade jag tänkt att köpa mig en säsongsplåt till nästa säsong(förmodligen även medlemskap).
Men undrar om någon har ett ungefärligt hum om vad det brukar gå på...

Sedan kommer även huvudbryt, mina polare är totalt ointresserade utav hockey i all dess form och även orsaken till att jag inte gått så mkt på hockey förr...
Inte direkt så roligt att gå själv tyvärr :/
Men såg förut inför säsongen som gick att ni försökte samla ihop dessa vilsna själar, hur gick det?
viewtopic.php?f=5&t=3865 Kanske denna du syfta på dock?
medu82
Inlägg: 703
Blev medlem: 2013-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?

Inlägg av medu82 »

Alexander skrev:viewtopic.php?f=5&t=3865 Kanske denna du syfta på dock?
Jo exakt, någon som deltog i det och kan säga om det vart lyckat eller ej?
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Användarvisningsbild
seppuko
Inlägg: 1665
Blev medlem: 2010-04-06
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Haninge
Kontakt:

Re: Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?

Inlägg av seppuko »

medu82 skrev:
Alexander skrev:viewtopic.php?f=5&t=3865 Kanske denna du syfta på dock?
Jo exakt, någon som deltog i det och kan säga om det vart lyckat eller ej?
Jorå, vi var väl 7-8 eller något men snittade väl en 5 per match. Men vi "kände" ju varandra på forumet lite innan. Oavsett vart du köper stol så kommer du bekanta dig med dina grannar eftersom man sitter bredvid varandra i 25 matcher.

Hur det blir för våran del denna säsong vet jag inte.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
JohanPez
Inlägg: 2244
Blev medlem: 2011-01-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Tyresö

Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?

Inlägg av JohanPez »

medu82 skrev:
Alexander skrev:viewtopic.php?f=5&t=3865 Kanske denna du syfta på dock?
Jo exakt, någon som deltog i det och kan säga om det vart lyckat eller ej?
Det var/är hur bra som helst. Man har alltid någon att surra över en öl innan och gå med, kan man inte gå kan man släppa sin plåt till någon annan som får ta med en vän. Du är givetvis välkommen att sitta med oss om du vill :)

Edit
@seppuko: Jag, Pulver och Sjöwall ska åtminstone förlänga. Vi pratade lite löst om att försöka flytta ner några rader och
sitta vid räcket. Tror det var rad 19..
Användarvisningsbild
Tessan
Inlägg: 777
Blev medlem: 2009-02-16
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Söder om Hovet

Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?

Inlägg av Tessan »

Då hänger jag på till rad 19! Vi hörs!
Användarvisningsbild
seppuko
Inlägg: 1665
Blev medlem: 2010-04-06
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Haninge
Kontakt:

Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?

Inlägg av seppuko »

Jag och Jim ska såklart förlänga. Men tyckte om platserna vi hade, bra överblick. Men om ni flyttar gör väl vi det med :)
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
medu82
Inlägg: 703
Blev medlem: 2013-04-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?

Inlägg av medu82 »

JohanPez skrev:
medu82 skrev:
Alexander skrev:viewtopic.php?f=5&t=3865 Kanske denna du syfta på dock?
Jo exakt, någon som deltog i det och kan säga om det vart lyckat eller ej?
Det var/är hur bra som helst. Man har alltid någon att surra över en öl innan och gå med, kan man inte gå kan man släppa sin plåt till någon annan som får ta med en vän. Du är givetvis välkommen att sitta med oss om du vill :)

Edit
@seppuko: Jag, Pulver och Sjöwall ska åtminstone förlänga. Vi pratade lite löst om att försöka flytta ner några rader och
sitta vid räcket. Tror det var rad 19..
Hänger gärna på till rad 19 då :)
Alltid roligt att lära känna nytt folk! =)
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Användarvisningsbild
JohanPez
Inlägg: 2244
Blev medlem: 2011-01-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Tyresö

Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?

Inlägg av JohanPez »

Vi får se om det finns platser till oss där, första steget är ju att veta hur många vi blir så bolla gärna förslag på en dag som passar för 'upptaktsträff' i vår tråd.
Skriv svar