Nu kör vi - Vi ska tillbaka !

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Mäklaren
Inlägg: 3846
Blev medlem: 2009-06-25
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Nu kör vi - Vi ska tillbaka !

Inlägg av Mäklaren »

SirDIFalot skrev:
Mäklaren skrev:Victor Berglind finns mer i vår roster för PlayOff-serien på stats.swehockey.se


Är det bara jag som finner det ytterst intressant?

Jag menar, Janos Hari står inte med.
Hmm märkligt. Oavsett så får vi väl inte ens värva honom efter 31 januari? Även om det handlar om ett lån
Jag vet inte alls alltså. De har ju uppenbarligen skrivit en ny roster för PlayOff-serien och därför ter det sig väldigt märkligt att Victor Berglind finns med i den.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Manijock
Inlägg: 7887
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: Nu kör vi - Vi ska tillbaka !

Inlägg av Manijock »

Jimmy Peterson skrev:På allmän begäran så lägger vi till Heroes-introt till matcherna framöver!
Hjältar, underbart att höra att ni tar fansens åsikter och tankar på allvar. Det där introt har en fantastisk gåshudseffekt som ingenting kan motsvara.
tramspelle
Inlägg: 20
Blev medlem: 2012-11-19

Re: Nu kör vi - Vi ska tillbaka !

Inlägg av tramspelle »

JK formulerade det bra: Det finns tusentals personer på läktarna som skulle ge vad som helst för att representera DIF. Ett fåtal spelare har fått chansen. Nu har de en möjlighet att bli odödliga.

Jag har inte trivts på Hovet den här säsongen. Jag kommer nog inte göra det under de kommande matcherna som är kvar heller. Nu är det däremot allvar, på riktigt. Imorgon ska Hovet explodera!
Användarvisningsbild
Durden
Inlägg: 91
Blev medlem: 2009-08-22
Ort: 116

Re: Nu kör vi - Vi ska tillbaka !

Inlägg av Durden »

Det finns ett önskemål hos många att vi kör Heroes-introt inför matcherna från och med nu. Detta är nu inlagt och kommer att spelas innan årets intro. Börjar ca 8 min innan matchen.
Suck...
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
Användarvisningsbild
Raus
Inlägg: 866
Blev medlem: 2008-10-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Östermalm

Re: Nu kör vi - Vi ska tillbaka !

Inlägg av Raus »

Vi får väl vara glada för det lilla vi får.
Tror tyvärr inte det går att flytta på årets intro helt och hållet med tanke på nästan hela introt är sponsrat..
Losing all hope was freedom.
Rix
Inlägg: 2666
Blev medlem: 2008-01-12

Re: Nu kör vi - Vi ska tillbaka !

Inlägg av Rix »

Raus skrev:Vi får väl vara glada för det lilla vi får.
Tror tyvärr inte det går att flytta på årets intro helt och hållet med tanke på nästan hela introt är sponsrat..
Exakt, var nöjd med det vi får, sponsorerna och DIF har ju antagligen en deal om att nuvarande intro ska köras hela säsongen ut, vi fick heroes innan inte värre än så
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Nu kör vi - Vi ska tillbaka !

Inlägg av -daniel- »

Självfallet kan man inte stryka introt med sponsorerna. Ska bli galet härligt att höra Heroes igen i vilket fall..!
Bild
Stentuff
Inlägg: 500
Blev medlem: 2012-04-20
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Bromma

Re: Nu kör vi - Vi ska tillbaka !

Inlägg av Stentuff »

Durden skrev:
Det finns ett önskemål hos många att vi kör Heroes-introt inför matcherna från och med nu. Detta är nu inlagt och kommer att spelas innan årets intro. Börjar ca 8 min innan matchen.
Suck...
Klaga inte nu när vi fått tillbaka introt.

Hade ju i och för sig gärna haft Heroes precis innan spelarna kommer in. Men andra introts avslut passar väl bättre antar jag.
Manijock
Inlägg: 7887
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Re: Nu kör vi - Vi ska tillbaka !

Inlägg av Manijock »

Durden skrev:
Det finns ett önskemål hos många att vi kör Heroes-introt inför matcherna från och med nu. Detta är nu inlagt och kommer att spelas innan årets intro. Börjar ca 8 min innan matchen.
Suck...
Vad är det som är det du suckar över? Klart som fan att vi inte kan ta bort årets intro. Dels tycker jag att det är rätt så bra(iallafall i jämförelse med fjolårets pingpong-fiasko), men framförallt så är introvideon tungt sponsrad. Detta är det absolut bästa sättet att trycka in Heroes på. Även om det ger maximal gåshud när spelarna glider in till just den låten istället för något jävla humpabumpa-oljud som vi för närvarande har.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8127
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Nu kör vi - Vi ska tillbaka !

Inlägg av Mattias_87 »

På tal om intro. Varför använder vi inte ice projection längre?
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Raus
Inlägg: 866
Blev medlem: 2008-10-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Östermalm

Re: Nu kör vi - Vi ska tillbaka !

Inlägg av Raus »

Mattias_87 skrev:På tal om intro. Varför använder vi inte ice projection längre?
Jävlar vad upphaussat det var innan. Men har för mig att det vart rena fiaskot i praktiken..och plastigt.
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 8127
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Nu kör vi - Vi ska tillbaka !

Inlägg av Mattias_87 »

Raus skrev:
Mattias_87 skrev:På tal om intro. Varför använder vi inte ice projection längre?
Jävlar vad upphaussat det var innan. Men har för mig att det vart rena fiaskot i praktiken..och plastigt.
Visst är det inte världens grej. Men när det ändå är installerat så tycker jag att vi ska använda det. Men vi kanske inte får eftersom att vi inte spelar i ES? Det var ju Hockeyligan som installerade det.
Avskaffa tre mot tre.
Axel_K
Inlägg: 2177
Blev medlem: 2012-02-03
Säsongskort: Ja

Re: Nu kör vi - Vi ska tillbaka !

Inlägg av Axel_K »

Heroes-introt på projjen nästa säsong! ;)
Användarvisningsbild
Durden
Inlägg: 91
Blev medlem: 2009-08-22
Ort: 116

Re: Nu kör vi - Vi ska tillbaka !

Inlägg av Durden »

Mattias_87 skrev:Men när det ändå är installerat så tycker jag att vi ska använda det. Men vi kanske inte får eftersom att vi inte spelar i ES?
Funkade väl inget vidare med taket?
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
Användarvisningsbild
Tibbe
Inlägg: 311
Blev medlem: 2009-01-30
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Nu kör vi - Vi ska tillbaka !

Inlägg av Tibbe »

Tycker nog när vi hade SAS introt (90-talet?) vart tungt. Sitter i en flygkabin och äter smörgåsar. Det kallar jag gåshud! :D

F.ö. så tycker jag årets intro är rätt dålig försök på kopia av 2009-2010 säsongen som var klasser bättre.
Skriv svar