Rätt intressant att vi nu på kort tid möter Brynäs, Luleå och SAIK. Om jag fattat det rätt liras dessutom två av matcherna hemma. Brynäs borta säger jag inget om det blir torsk i, men om vi inte slår SAIK och Luleå hemma blir det med mycket stor sannolikhet kvalserien. Mycket viktig jul och nyårs helg för hockeygrabbarna. Bara att hoppas Bremberg inte missar annat än Brynäs fajten.
Djurgårdens forward Fredrik Bremberg tvingades bryta tisdagens hemmamatch mot Timrå i början av den tredje perioden på grund av smärtor i ena knäet. Men någon större fara är det inte.
Jag vred knäet lite men vi undersökte det direkt efteråt och det var inget allvarligt, säger Bremberg.
Beslut om han kommer att spela torsdagens bortamatch mot Brynäs tas efter torsdagförmiddagens värmning.
Hoppas hoppas att han kan medverka! Min pappa är brynäsare, och vi ska följa matchen via PPV, nu har jag sagt att vi kommer vinna om inte Bäckis är med, men då förutsåg jag att Linkan skulle vara med. Men men, en spelare gör inte hela laget kanske får nån annan spelare kliva fram nu. Jag säger 3-2 till oss efter sudden death, Dragan gör 2 mål, det sista gör Morten Ask