KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.

Inlägg av minalman »

minalman skrev:Det är absolut något på g på nedre stå. Tyckte de bar in nåt i pausen.
Då såg jag rätt då! Ett litet performance!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9504
Blev medlem: 2009-12-01

Re: KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.

Inlägg av Jim Morrison »

Janne Järlefelt har uppdrag på annat håll. Är inte på plats på hovet :lol:
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
PNY
Inlägg: 612
Blev medlem: 2008-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Hägersten

Re: Re: KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.

Inlägg av PNY »

Jim Morrison skrev:Janne Järlefelt har uppdrag på annat håll. Är inte på plats på hovet :lol:
Fest hos Bajen ikväll?
Användarvisningsbild
Bjurre
Inlägg: 1426
Blev medlem: 2008-03-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Hemligt

Re: KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.

Inlägg av Bjurre »

Jim Morrison skrev:Janne Järlefelt har uppdrag på annat håll. Är inte på plats på hovet :lol:
Kollar in fynd i Huddinge?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
luncano
Inlägg: 134
Blev medlem: 2010-08-12

Re: KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.

Inlägg av luncano »

Starkt av Bajen-Janne att inte ens vara på plats ikväll, verkligen.
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9504
Blev medlem: 2009-12-01

Re: KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.

Inlägg av Jim Morrison »

Bjurre skrev:
Jim Morrison skrev:Janne Järlefelt har uppdrag på annat håll. Är inte på plats på hovet :lol:
Kollar in fynd i Huddinge?
Semestervillan i Södertälje.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
HejaDIF
Inlägg: 13
Blev medlem: 2012-03-24
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.

Inlägg av HejaDIF »

Till alla er som skriker ut ert hat mot spelare och Styrelse, förstå följande: NI ÄR MEDGÅNGSSUPPORTRAR OCH LEVER INTE EFTER DEVISEN "ALLTID OAVSETT". Ni är kappvändare. Punkt.

Däremot verkar det faktiskt trots allt börjat skönja en hel del sunt förnuft bland flera av oss, som faktiskt motsätter sig hot och våld på läktaren. Jag är stolt över er. Men er andra kappvändare bör ta en funderare på vad ni är ute efter.
Användarvisningsbild
Ohddan
Inlägg: 1488
Blev medlem: 2012-03-01

Re: KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.

Inlägg av Ohddan »

Janne måtte vara på möte hos arbetsförmedlingen för några uppdrag från föreningen kan de då fan inte handla om!
Berra
Inlägg: 494
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: 70 km söder om Hovet

Re: KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.

Inlägg av Berra »

Jim Morrison skrev:Janne Järlefelt har uppdrag på annat håll. Är inte på plats på hovet :lol:
Förhoppningsvis är han hos arbetsförmedlingen. Troligare är dock att han är ute på nätet och letar nya fynd på eliteprospects lagsida om SSK. :(
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Användarvisningsbild
Bjurre
Inlägg: 1426
Blev medlem: 2008-03-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Hemligt

Re: KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.

Inlägg av Bjurre »

Ohddan skrev:Janne måtte vara på möte hos arbetsförmedlingen för några uppdrag från föreningen kan de då fan inte handla om!
Söka jobb kurs?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
tomten
Inlägg: 1006
Blev medlem: 2009-01-15
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.

Inlägg av tomten »

Edin skrev:
Jim Morrison skrev:Tror dom är tysta i protest i hela den andra perioden nu? Klacken alltså.
Det är knappast i protest, det är helt enkelt ingen som har orken/viljan. Folk började sätta sig 10 minuter in i första.
Var på matchen men drog efter 15 min, mådde bara dåligt av att stå där....
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9504
Blev medlem: 2009-12-01

Re: KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.

Inlägg av Jim Morrison »

HejaDIF skrev:Till alla er som skriker ut ert hat mot spelare och Styrelse, förstå följande: NI ÄR MEDGÅNGSSUPPORTRAR OCH LEVER INTE EFTER DEVISEN "ALLTID OAVSETT". Ni är kappvändare. Punkt.

Däremot verkar det faktiskt trots allt börjat skönja en hel del sunt förnuft bland flera av oss, som faktiskt motsätter sig hot och våld på läktaren. Jag är stolt över er. Men er andra kappvändare bör ta en funderare på vad ni är ute efter.
KAPPVÄNDARE? ÄR DU DUM I HUVUDET? HAR DU FÖLJT DEN HÄR SÄSONGEN? HAR DU SETT PUBLIKLIGAN? VI HAR SJUNGIT VARJE MATCH, VI HAR STÖTTAT VARJE MATCH. DET ÄR FOLK SOM DU SOM ÄR ANLEDNINGEN TILL DEN HÄR FÖRENINGEN ÄR PÅ VÄG NED I SKITEN. FÖRSTÅR DU DET? VÅGA INTE ANVÄNDA ORDET KAPPVÄNDARE EN GÅNG TILL.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Jim Morrison
Inlägg: 9504
Blev medlem: 2009-12-01

Re: KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.

Inlägg av Jim Morrison »

Hur i helvete kan man tysta ned "avgå styrelsen". FORTSÄTT KLACKEN, så jävla stolt över er.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Ohddan
Inlägg: 1488
Blev medlem: 2012-03-01

Re: KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.

Inlägg av Ohddan »

Bjurre skrev:
Ohddan skrev:Janne måtte vara på möte hos arbetsförmedlingen för några uppdrag från föreningen kan de då fan inte handla om!
Söka jobb kurs?
Ja, troligen. Lär behöva ett kungligt cv efter de här åren :)
Användarvisningsbild
Edin
Inlägg: 4285
Blev medlem: 2008-11-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.

Inlägg av Edin »

Nu börjar AS busvissla igen när klacken kör "avgå styrelsen".

Bara det inte spårar ur...

Sen undrar man vad Honken håller på med. Varför tar han en fight nu?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Skriv svar