Kvalserien 11/12

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
sthlm1891
Inlägg: 1000
Blev medlem: 2009-02-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Farsta

Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av sthlm1891 »

Intressant, någon person på något leksand forum gav som tips att bli medlem i DIF Hockey för att kunna köpa ut fler bijetter.
Kollade dock med Ednertz som även säger att tid när medlemskap beställdes ska kollas, men kanske kan bli ett par kronor till i klubbkassan, kanske ska tacka leksingarna för detta :P
Användarvisningsbild
season
Inlägg: 181
Blev medlem: 2008-10-29
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Södermalm

Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av season »

Min far brukar alltid dra ett trist jävla skämt om varför kråkorna flyger upp och ner över Leksand. Och det är för att slippa se skiten.

När man ser hybrismasarna nu förstår jag varför.
ALLTID, OAVSETT, FÖR EVIGT.
Harold Camping
Inlägg: 387
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av Harold Camping »

Henkos skrev:
Harold Camping skrev:
Henkos skrev:Harold: Åberg då?

Hade satt in han i andra eller tredjelinan. Han behövs med sin avighet. Bara hoppas han kan komma igång med målskyttet - en av få naturliga snipers i laget. Ska givetvis få speltid!

Jag tycker inte att Pontus Åberg bidrar med något bra alls egentligen, förutom straffen mot LHC.
Dom som är bäst ska spela, jag tycker inte att Åberg går in på 2 kedjor. För 3-4 behöver vi andra spelartyper.


DET ÄR VAD TYCKER JAG.
Men Jimmie platsar i andra? Inte direkt rosat marknaden på sistone.
Hade låtit Åberg ta hans plats och sen satt in Ölve istället för Brodin.
Kom igen, Jimmie bidrar med att bara visa plytet. Dessutom är han våran bästa målskytt respektive skridskoåkare så jag förstår faktiskt inte hur du äns kan jämföra han med Åberg.
Användarvisningsbild
Buford
Inlägg: 2346
Blev medlem: 2008-05-09
Ort: South of Heaven

Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av Buford »

För att slippa stanken från masar på Hovet bör vi införa träskoförbud och installera inavelsdetektorer i larmbågarna. Lär inte bli många som slipper igenom :D
Användarvisningsbild
Capcash
Inlägg: 909
Blev medlem: 2010-10-07
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sthlm

Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av Capcash »

Stämmer det som står på Ticnet? Dvs att alla hemma-matcherna är fullbokade direkt efter typ 4timmar? Måste man sitta hemma o glo på TV nu eller? :/
Användarvisningsbild
Salas
Inlägg: 2706
Blev medlem: 2010-09-15
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av Salas »

Capcash skrev:Stämmer det som står på Ticnet? Dvs att alla hemma-matcherna är fullbokade direkt efter typ 4timmar? Måste man sitta hemma o glo på TV nu eller? :/
Köp kvalseriekortet på hemsidan bara, vad har du att tveka över?
Biljetter finns, men säljs inte på ticnet förrän alla Djurgårdare som vill ha biljetter får det. Så köp på hemsidan.
Användarvisningsbild
sthlm1891
Inlägg: 1000
Blev medlem: 2009-02-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Farsta

Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av sthlm1891 »

Alltså det är ju nästan sorgligt hur efter dem är i leksand, alla verkar helt inne på att folk ska bli medlemmar i DIF och sen köpa ut en massa biljetter, för nej att en hel drös folk som bor i leksand blir medlemmar dagarna innan match ser ju inte alls konstigt ut :P
Så både väldigt underhållande och sorgligt att läsa på deras forum och deras ideer :)
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

Kvalserien 11/12

Inlägg av minalman »

Hoppas de kollar medlemskort i entréerna den 19:e så att alla som gynnat "den fria marknaden" på plats för vända, rånade.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
minalman
Inlägg: 8995
Blev medlem: 2012-01-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Moulinsart, Stockholm Nordost

Kvalserien 11/12

Inlägg av minalman »

minalman skrev:Hoppas de kollar medlemskort i entréerna den 19:e så att alla som gynnat "den fria marknaden" på plats för vända, rånade.
Jag vet att alla Djurgårdare inte är medlemmar. Men det borde de vara.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
sthlm1891
Inlägg: 1000
Blev medlem: 2009-02-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Farsta

Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av sthlm1891 »

Jag hoppas verkligen att DIF har benhård koll på biljetterna och medlemmar så att inga leksand folk kan komma och köpa upp, vet ju att det inte vart alltför bra koll tidigare så det får dem ta tag i ordentligt.
Webmaster
Webmaster
Inlägg: 286
Blev medlem: 2005-06-09

Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av Webmaster »

Bjurre skrev:
pulverapa skrev:Så här gör "leksingsarna" för att få biljetter.
Jag gick in på difs sida valde alternativet medlem, därefter slumpade jag ett medlemsnummer och köpet gick igenom
Kollas inte numren upp så dom stämmer?
Skandal om inte är så.
Självklart kommer det att kollas upp vid entrén där biljetterna delas ut.

Det är som att boka en flygbiljett. Går alldeles utmärkt att göra, men du kommer inte in på flygplatsen utan ett pass i handen. På samma sätt fungerar det här: Du kan boka, men biljetterna får du inte utan att uppfylla villkoren (medlemskap).
Användarvisningsbild
sthlm1891
Inlägg: 1000
Blev medlem: 2009-02-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Farsta

Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av sthlm1891 »

Webmaster skrev:
Bjurre skrev:
pulverapa skrev:Så här gör "leksingsarna" för att få biljetter.
Jag gick in på difs sida valde alternativet medlem, därefter slumpade jag ett medlemsnummer och köpet gick igenom
Kollas inte numren upp så dom stämmer?
Skandal om inte är så.
Självklart kommer det att kollas upp vid entrén där biljetterna delas ut.

Det är som att boka en flygbiljett. Går alldeles utmärkt att göra, men du kommer inte in på flygplatsen utan ett pass i handen. På samma sätt fungerar det här: Du kan boka, men biljetterna får du inte utan att uppfylla villkoren (medlemskap).
Fast om nu leksand fansen börjar skaffa medlemskap så kan dem ju få med sig ett par icke medlemmar så att säga så kan ju bli en del leksand folk där vilket vore jäkligt drygt.
Känns lite som att man skulle vilja stoppa alla nya medlemmar från att köpa biljett så man slapp detta mygel
Senast redigerad av sthlm1891 den 2012-03-08 23:01:39, redigerad totalt 1 gånger.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av Magnutz »

Webmaster skrev:
Bjurre skrev:
pulverapa skrev:Så här gör "leksingsarna" för att få biljetter.
Jag gick in på difs sida valde alternativet medlem, därefter slumpade jag ett medlemsnummer och köpet gick igenom
Kollas inte numren upp så dom stämmer?
Skandal om inte är så.
Självklart kommer det att kollas upp vid entrén där biljetterna delas ut.

Det är som att boka en flygbiljett. Går alldeles utmärkt att göra, men du kommer inte in på flygplatsen utan ett pass i handen. På samma sätt fungerar det här: Du kan boka, men biljetterna får du inte utan att uppfylla villkoren (medlemskap).

Hoppas nu detta ovanstående inlägg postas upp på dalkullornas forum/sidor/näverlursgille. Humor!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Bjurre
Inlägg: 1426
Blev medlem: 2008-03-23
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Hemligt

Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av Bjurre »

Magnutz skrev:Hoppas nu detta ovanstående inlägg postas upp på dalkullornas forum/sidor/näverlursgille. Humor!
Dom har spärrat så man inte kan göra sig ett konto på deras forum nu. :lol:
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
sthlm1891
Inlägg: 1000
Blev medlem: 2009-02-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Farsta

Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av sthlm1891 »

Bjurre skrev:
Magnutz skrev:Hoppas nu detta ovanstående inlägg postas upp på dalkullornas forum/sidor/näverlursgille. Humor!
Dom har spärrat så man inte kan göra sig ett konto på deras forum nu. :lol:
Nästan tur annars hade skapat ett konto och ge sig in i en diskussion man inte kan vinna, är ju fan värre än ABs kommentator fält just nu
Skriv svar