Hahah jag kan nämna typ hundra grejjer som jag blir mer arg över hos DIF hockey än att fotografer som ändå var på plats lägger upp sitt jobb från kvällen.Harold Camping skrev:Det man blir mest arg över är att man lägger upp ett bildgalleri från derbyt....
DIF i Media
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: DIF i Media
Expert.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nej det här är ta mig fan det värsta jag har upplevt sen jag började hålla på DIF.SirDIFalot skrev:Hahah jag kan nämna typ hundra grejjer som jag blir mer arg över hos DIF hockey än att fotografer som ändå var på plats lägger upp sitt jobb från kvällen.Harold Camping skrev:Det man blir mest arg över är att man lägger upp ett bildgalleri från derbyt....
Att lägga upp ett bildgalleri efter en match på det här viset är totalt oacceptabelt. Allt förlorar sina proportioner när något sådant här inträffar.
Trodde faktiskt inte att detta skulle hända under ett derby, det ska vara en fest inte en utställning.
EDIT : Möjligtvis kan jag också hitta ett par saker som är värre. Möjligtvis.
- SirDIFalot
Alltså, det är ju inte spelarna, Zabel, styrelsen eller Järlan som lägger upp en bildgalleri. Kan inte påstå att fotografernas arbete stör mig märkbart. Klart de ska göra sitt jobb oavsett om vi förlorar eller inte.Harold Camping skrev:Nej det här är ta mig fan det värsta jag har upplevt sen jag började hålla på DIF.SirDIFalot skrev:Hahah jag kan nämna typ hundra grejjer som jag blir mer arg över hos DIF hockey än att fotografer som ändå var på plats lägger upp sitt jobb från kvällen.Harold Camping skrev:Det man blir mest arg över är att man lägger upp ett bildgalleri från derbyt....
Att lägga upp ett bildgalleri efter en match på det här viset är totalt oacceptabelt. Allt förlorar sina proportioner när något sådant här inträffar.
Trodde faktiskt inte att detta skulle hända under ett derby, det ska vara en fest inte en utställning.
Expert.
-
SirDIFalot skrev:Alltså, det är ju inte spelarna, Zabel, styrelsen eller Järlan som lägger upp en bildgalleri. Kan inte påstå att fotografernas arbete stör mig märkbart. Klart de ska göra sitt jobb oavsett om vi förlorar eller inte.Harold Camping skrev:Nej det här är ta mig fan det värsta jag har upplevt sen jag började hålla på DIF.SirDIFalot skrev:Hahah jag kan nämna typ hundra grejjer som jag blir mer arg över hos DIF hockey än att fotografer som ändå var på plats lägger upp sitt jobb från kvällen.Harold Camping skrev:Det man blir mest arg över är att man lägger upp ett bildgalleri från derbyt....
Men snälla... såklart så tycker jag inte att det är så allvarligt som jag ironiskt påstår.
Förlåt för min otydlighet. Mest irriterad är man såklart av det sportsliga.
- Ja-ke den andre
Vi har backar som skjuter puckout. Vi har backar som tappar pucken och kan inte ens passa. Vi har ex NHL forwards och andra forwards som inte vet hur man gör mål på en 19 åring, och KLubertanz får all skit?
- SirDIFalot
Nog för att Kyle var klart underkänd igår. Men herrejävlar vilken kritik Canal Plus-killarna riktar mot bara honom varje match. Visst, till viss del välförtjänt men vissa spelare är fan lika dåliga och de nämns inte överhuvudtaget.DIFDIF skrev:Vi har backar som skjuter puckout. Vi har backar som tappar pucken och kan inte ens passa. Vi har ex NHL forwards och andra forwards som inte vet hur man gör mål på en 19 åring, och KLubertanz får all skit?
Expert.
De flesta experter är ju exdjurgårdare, tror att det kanske omedvetetsmyger sig in hyperkorrektioner. Dvs de bevisar att de är helt opartiska genom att kritisera laget de har kopplingar till i lite högre grad.
- minalman
DIF i Media
Ja, hur djävla bittra är de egentligen. Om de visat var hjärtat finns och inte varit passande kritiska hade kanske litet självförtroende spridit sig genom laget.mforce skrev:De flesta experter är ju exdjurgårdare, tror att det kanske omedvetetsmyger sig in hyperkorrektioner. Dvs de bevisar att de är helt opartiska genom att kritisera laget de har kopplingar till i lite högre grad.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jag tycker att experterna är förvånansvärt snälla med DIF. Med lite rättvisa så hade de totalsågat hela laget efter varje match.
Och ja, Klubertanz är en jävla nolla.
Och ja, Klubertanz är en jävla nolla.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Angående Kyle så var nog det bästa/värsta igår när han skulle dumpa ner pucken i hörnet men istället skjuter upp den i nätet.. Kyle i ett nötskal kändes det som.
Man kan ju fan tro att Tomas Johansson verkligen hatar DIF ibland. Han verkar verkligen känna att han måste ge mycket kritik till DIF bara för att han har spelat där. Fler experter måste se och lära av Wikegård.
- -daniel-
Han har gjort det till en sport att kritisera de klubbar han spelat för (bara så att man inte skall tro han är partisk). LHC brukar få sig en rejäl känga också. Förövrigt hatar jag karljäveln utan förbehåll. Äcklig.diffarn1 skrev:Man kan ju fan tro att Tomas Johansson verkligen hatar DIF ibland. Han verkar verkligen känna att han måste ge mycket kritik till DIF bara för att han har spelat där. Fler experter måste se och lära av Wikegård.
Men det är ju naturligtvis helrätt att kritisera Djurgården...laget håller knappt Allsvensk klass i stora delar av matcherna.
Individuellt tror jag absolut att det finns konkurrenskraft på många positioner. Men det saknas ledarskap och uppoffring. Det verkar inte som att laget som grupp har en gemensam idé och målsättning.-daniel- skrev: Men det är ju naturligtvis helrätt att kritisera Djurgården...laget håller knappt Allsvensk klass i stora delar av matcherna.
Som jag sa så måste det vara någon sorts bedrift att lyckas samla så många fegisar i samma lag. Vidare saknar vi tyngd. Vi har inte råd med så många spelare kring 1.80, vi måste upp i storlek. Jag vill se max 2 ofysiska spelare nästa år. Tim E kan vara en av dem.
Se på AIK. De gör vad som krävs igår för att vinna matchen. I DIF finns inte detta. Det sjuka var att det FANNS i brynäsmatchen, men vad fan hände sen? Jo, det börjades twittra och larvas om frölunda och en massa annat skitsnack.
Ut och kör över motståndaren istället för att twittra och snacka så mycket skit!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
Att laget saknar många element håller vi nog alla med om, men den solklart största boven i dramat nu är den mentala biten. Alla är så jävla livrädda för den där Kvalserien att de knappt vågar hålla i pucken. Så fort vi tappar momentum i matcherna blir det hönsgård modell värre. Det var så plågsamt uppenbart igår att vi skulle åka på däng när Aik gör 1-1.
Jag tror spelarna i nuläget kan behöva psykologisk hjälp. Sen vet jag inte om det hjälper ett dyft dock.
Jag tror spelarna i nuläget kan behöva psykologisk hjälp. Sen vet jag inte om det hjälper ett dyft dock.