Hemsidan

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
Användarvisningsbild
Jimmy Peterson
Inlägg: 715
Blev medlem: 2007-08-27
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Re: Förbättra sidan

Inlägg av Jimmy Peterson »

Vi sköter inte den reklamen själva så vi vet inte på förhand vilka reklambudskap som kommer upp där. Så fort vi såg att reklamen med Fasth var där såg vi till att den plockades bort.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Förbättra sidan

Inlägg av Magnutz »

Aftonbladet slår DIF Hockeys info-spridning till fansen på fingrarna. Zibanejad borta med hjärnskakning?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Stulle
Inlägg: 1219
Blev medlem: 2010-11-23
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Älvsjö

Re: Förbättra sidan

Inlägg av Stulle »

Stoppa pressarna! Det har kommit upp en ny bakgrundsbild på Challes tröjhissning! Bra gjort, men ni kunde väl ha lagt upp några till när ni ändå höll på?
Jag är inte arg, och inte besviken.
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Förbättra sidan

Inlägg av Daniel942 »

Jag saknar någon officiell representant här på forumet. Kollade in ett annat lags forum och de har en officiell representant som oftast är med i diskussionerna där och för vidare inläggen "högre upp".

Jimmy skriver lite då och då här, men inte är det ofta.

Kanske nåt att titta på mer?
DIF!
Användarvisningsbild
seppuko
Inlägg: 1665
Blev medlem: 2010-04-06
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Haninge
Kontakt:

Re: Förbättra sidan

Inlägg av seppuko »

Kan hålla med Daniel där, men å andra sidan så ser vi ju inlägg från Jimmy och Webmaster i de relevanta trådarna. 98% av trådarna här är ju för tillfället bara negativt och rätt skräpigt även fast vi själva anser oss vilja ha mer information. Det som behöver lyftas är inte forumet utan nyhetsflödet. Det dom kan göra är en speciell forumdel för "interna" nyheter där vi registrerade kan läsa och kommentera utifall att dom inte känner för att flöda framsidan med nyheter.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Förbättra sidan

Inlägg av Daniel942 »

Jimmy Peterson skrev:Vi sköter inte den reklamen själva så vi vet inte på förhand vilka reklambudskap som kommer upp där. Så fort vi såg att reklamen med Fasth var där såg vi till att den plockades bort.
Nu är det tillbaka, "se Viktor Fasth spika igen".
DIF!
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Förbättra sidan

Inlägg av Daniel942 »

VARFÖR får vi info som denna bekräftad på SportExpressen innan den når hemsidan?
t.o.m Mora går ut med det innan oss på sin hemsida. Uselt.

http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... -malvakter
http://www.moraik.se/default.asp?PageID=1&NewsID=1798
DIF!
Användarvisningsbild
Jimmy Peterson
Inlägg: 715
Blev medlem: 2007-08-27
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Re: Förbättra sidan

Inlägg av Jimmy Peterson »

Daniel942 skrev:
Jimmy Peterson skrev:Vi sköter inte den reklamen själva så vi vet inte på förhand vilka reklambudskap som kommer upp där. Så fort vi såg att reklamen med Fasth var där såg vi till att den plockades bort.
Nu är det tillbaka, "se Viktor Fasth spika igen".
Kan ha förhastat mig där. Reklamen kommer genom ett centralt avtal som vi inte har att göra med. Det kan vara så att vi inte kan styra över den. Men vi förstår självklart att man inte vill se Viktor Fasth på vår hemsida.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17576
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Förbättra sidan

Inlägg av SirDIFalot »

Mora har bekräftat att vi byter målvakter. Hallman har intervjuat Sandberg om hur det känns att flytta.

Finns det någon anledning till att det inte är bekräftat på vår hemsida? Är det inte 100% klart eller? Annars är det ju väldigt konstigt.
Expert.
Webmaster
Webmaster
Inlägg: 286
Blev medlem: 2005-06-09

Re: Förbättra sidan

Inlägg av Webmaster »

SirDIFalot skrev:Mora har bekräftat att vi byter målvakter. Hallman har intervjuat Sandberg om hur det känns att flytta.

Finns det någon anledning till att det inte är bekräftat på vår hemsida? Är det inte 100% klart eller? Annars är det ju väldigt konstigt.
Korrekt, inget är påskrivet än.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17576
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Re: Förbättra sidan

Inlägg av SirDIFalot »

Är det min dator eller hemsidan som spökar? För mig är nämligen hemsidan och forumet enooooormt segt idag. Någon mer som har problem?
Expert.
Användarvisningsbild
Jepe
Inlägg: 3056
Blev medlem: 2009-01-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Förbättra sidan

Inlägg av Jepe »

SirDIFalot skrev:Är det min dator eller hemsidan som spökar? För mig är nämligen hemsidan och forumet enooooormt segt idag. Någon mer som har problem?
Samma för mig, går riktigt segt via datorn. Härligt att man kan komma åt forumet genom andra vägar.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Frasse
Inlägg: 1856
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Förbättra sidan

Inlägg av Frasse »

Jepe skrev:
SirDIFalot skrev:Är det min dator eller hemsidan som spökar? För mig är nämligen hemsidan och forumet enooooormt segt idag. Någon mer som har problem?
Samma för mig, går riktigt segt via datorn. Härligt att man kan komma åt forumet genom andra vägar.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samma här
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12860
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Förbättra sidan

Inlägg av -daniel- »

Det var samma här, skulle tippa på att b2b hade något routingproblem från sin serverhall där websajten hostas. Verkar ha släppt på nu för mig i varje fall, nog rätt stor sannolikhet att det fungerar bättre även för andra.
Bild
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Förbättra sidan

Inlägg av Daniel942 »

Daniel942 skrev:Jag saknar någon officiell representant här på forumet. Kollade in ett annat lags forum och de har en officiell representant som oftast är med i diskussionerna där och för vidare inläggen "högre upp".

Jimmy skriver lite då och då här, men inte är det ofta.

Kanske nåt att titta på mer?
Här är ett klockrent exempel på ett inlägg som en officiell representant kunde besvara.
http://www.difhockey.se/forum/viewtopic ... 70#p182870
DIF!
Skriv svar