Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/5

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Jockmaniac
Inlägg: 2143
Blev medlem: 2007-06-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nyköping

Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/

Inlägg av Jockmaniac »

SirDIFalot skrev:
Jockmaniac skrev:Skäms över att ha erat medlemsskap i min ficka. Pengarna tillbaka för helvete!

Kyle och Holm kan rent ut sagt ramla i Östersjön, jag är likgiltig. Försvinn bara! Mackan, Wesslau, Tim, Brodin och Bom Bom är de enda med någon form av känsla idag. Ottosson är tillbaka i gammal god korpen-klass. Fyfan pinsamt att se dig glida runt som om du är på allemansåkning ditt gamla mögel. Kämpa eller dra, du bidrar ju för fan inte ens med god tekningsstatistik längre.

Aik är urusla idag, speciellt Fasth, och det kan vi ändå inte uttnyttja bättre. Fyfan vad jag skäms för er, usch dra åt helvete ni är inga Järnkaminer!
Fyfan vad du hatar Ottosson alltså. Gnällt på honom hur länge som helst, och nu har han varit omänskligt bra väldigt länge, så gör han en svag match och du är på honom igen...
Jag har hyllat gubben hela säsongen... Idag skämmer han ut sig. Förstakedjans svaga länk! Visst alla har rätt till en dålig dag, man tamefan inte hur jävla dålig som helst. Carlsson var bättre idag, det säger det mesta.
100% DJURGÅRDSJ***L
Bigge
Inlägg: 1086
Blev medlem: 2005-06-12
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/

Inlägg av Bigge »

YNWA skrev:Vi har inget jävla spel överhuvudtaget. Alla mål vi gör är oftast individuella prestationer eller på misstag från motståndarna.

Hur kan ett ishockeylag vara så fruktansvärt tafatt och dåligt? Kan någon svara på det?

Hur FAN kan detta få fortsätta? Jag blev inte ens sur när dom avgjorde nu. Det var liksom väntat..
Ja man har liksom inte kraft att bry sig längre.

Något är totalt ruttet i denna förening.

Ser gärna nya spelare och en ny tränare i laget INNAN kvalserien drar igång.
Va fan spelar det för roll att ha Hardy kvar resten av säsongen.
Hur fan blir det i en ev. kvalserie med en tränare som ändå gett upp och ska ta en timeout.
Hardy skiter ju fullständigt i om denna förening lirar Elitserien eller allsvenskan.
Ser man ju redan nu på hans kroppsspråk, coachning osv att han har gett upp.
Förr blev han förbannad på domslut,spelare och skulle prata med domaren osv för att som jag trodde det, psyka han lite. Nu ser man ingenting av det...
There is no I in TEAM!!!!
Användarvisningsbild
jbknigts
Inlägg: 96
Blev medlem: 2008-03-09
Säsongskort: Ja
Ort: Blue Brigade A11

Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/

Inlägg av jbknigts »

När ska ledningen inse att Hardy ska bort? Vad mer behövs?
Blue Brigade STHLM A11 Hovet
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/

Inlägg av Magnutz »

Challen skrev:
Jockmaniac skrev:Skäms över att ha erat medlemsskap i min ficka. Pengarna tillbaka för helvete!

Kyle och Holm kan rent ut sagt ramla i Östersjön, jag är likgiltig. Försvinn bara! Mackan, Wesslau, Tim, Brodin och Bom Bom är de enda med någon form av känsla idag. Ottosson är tillbaka i gammal god korpen-klass. Fyfan pinsamt att se dig glida runt som om du är på allemansåkning ditt gamla mögel. Kämpa eller dra, du bidrar ju för fan inte ens med god tekningsstatistik längre.

Aik är urusla idag, speciellt Fasth, och det kan vi ändå inte uttnyttja bättre. Fyfan vad jag skäms för er, usch dra åt helvete ni är inga Järnkaminer!
Tim? Vem fan är han? Han sög ju fan mest balle av alla idag.
Äh, sluta hopa er på enskilda spelare när laget som helhet inte vet hur de ska spela tillsammans. Det finns inget i laget som funkar. Vi är ett plats 12-lag men Wesslau har ordnat det så att vi är lite mindre skitdåliga.

Jag vill inte följa DIF i ett slutspel med nuvarande lag. Det vore allt för plågsamt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Nummer19
Inlägg: 1001
Blev medlem: 2011-10-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Sollentuna

Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/

Inlägg av Nummer19 »

Dåligt, återigen, att Hardy inte tar snacket med media. Vi får som vanligt lyssna på Glad-Mickes analyser...
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
YNWA
Inlägg: 351
Blev medlem: 2010-03-15
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/

Inlägg av YNWA »

Ja, att Hardy ska coacha det här laget i en eventuell KS får ju en att vilja gräva ner sig för alltid.
Jockmaniac
Inlägg: 2143
Blev medlem: 2007-06-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nyköping

Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/

Inlägg av Jockmaniac »

Challen skrev:
Jockmaniac skrev:Skäms över att ha erat medlemsskap i min ficka. Pengarna tillbaka för helvete!

Kyle och Holm kan rent ut sagt ramla i Östersjön, jag är likgiltig. Försvinn bara! Mackan, Wesslau, Tim, Brodin och Bom Bom är de enda med någon form av känsla idag. Ottosson är tillbaka i gammal god korpen-klass. Fyfan pinsamt att se dig glida runt som om du är på allemansåkning ditt gamla mögel. Kämpa eller dra, du bidrar ju för fan inte ens med god tekningsstatistik längre.

Aik är urusla idag, speciellt Fasth, och det kan vi ändå inte uttnyttja bättre. Fyfan vad jag skäms för er, usch dra åt helvete ni är inga Järnkaminer!
Tim? Vem fan är han? Han sög ju fan mest balle av alla idag.
Tim gjorde en miss på hela matchen. Jag räknade! Alla andra gånger han tappade pucken var på grund av att Kempe och Fimpen stannade på blålinjen medan han själv stred mot tre aikare. Säger det mesta!
100% DJURGÅRDSJ***L
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/

Inlägg av Magnutz »

YNWA skrev:Ja, att Hardy ska coacha det här laget i en eventuell KS får ju en att vilja gräva ner sig för alltid.
Lugn Hardy ska inte coacha laget i KS. Hardly coachar inte alls. Det var länge sedan han gjorde något sånt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
madoox
Inlägg: 23
Blev medlem: 2010-09-16

Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/

Inlägg av madoox »

micael johansson säger de själv, vi är inte bättre, vi tillhör inte toppen.
kämpa djurgården!!!
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald
Inlägg: 11879
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Dallas, Elm Street 411, 6th floor

Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Som sagt, känns svårt att hänga ut vissa spelare när hela laget gör en icke-prestation för typ 35:e gången.

DIF är skit 2011/2012, allt ifrån laget på isen, lagledningen, sportchefer till muppar på läktarplats som har större hävdelsebehov än hockey intresse

Upp med gravstenen! detta går åt helvete på bred front
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
kaminor
Inlägg: 3262
Blev medlem: 2009-11-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/

Inlägg av kaminor »

Fullkomligt rättvist. Sorkarna äger oss i cirka 55 minuter. Vi är lika värdelösa som vanligt. Helt inställd på Kvalserien.

Wesslau är fantastisk.

Edit: 42-22 i skott. Ugh.
Senast redigerad av kaminor den 2012-01-26 22:03:06, redigerad totalt 1 gånger.
lilleman
Inlägg: 1267
Blev medlem: 2007-01-21
Ort: Franska rivieran

Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/

Inlägg av lilleman »

Fy fan. Man blir knappt förbannad.

DIF Hockey har grävt sin egen grav.

Wesslau: Vill du gifta dig med mig?

--------

Och snuten... Vad i helvete håller dem på med?! Jävla megaidioter.

----
GE MIG FOTBOLL OCH EN KLUBB SOM SPELAR FÖR SKÖLDEN OCH BRYR SIG OM SINA SUPPORTRAR!
Senast redigerad av lilleman den 2012-01-26 22:03:09, redigerad totalt 1 gånger.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
sthlm19
Inlägg: 693
Blev medlem: 2011-09-24
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stan

Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/

Inlägg av sthlm19 »

Det är fan ironi att vi klättrar i tabellen efter dagen insats, att fortfarande ha häng på 6e plats och modo bakom sig.

Hur går det till?
Jockmaniac
Inlägg: 2143
Blev medlem: 2007-06-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nyköping

Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/

Inlägg av Jockmaniac »

Kräver att ni som kan åka dit ger ledningen ett helvete på mötet. Nu ska allt tas upp. Jag menar allt, de ska vara lika jävla svettiga som Matte Tjärnqvists hakor efter en timmes hårdpass på den lokala korvkiosken. Nöj er inte med billiga jävla undanflykter som de förmodligen kommer köra med. "Vi bedömmer att det inte behövdes"? Ni bedömmer jävligt fel och det får vi supportrar sota för. Grova tjänstefel och när jag gör det på mitt jobb så får jag kicken.. Va får ni? Lite skit i tidningen och sen kan ni fortsätta lapa in miljonbelopp och fortsätta pilla er i röven era satans slipstomtar.

SKÄMS
100% DJURGÅRDSJ***L
YNWA
Inlägg: 351
Blev medlem: 2010-03-15
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/

Inlägg av YNWA »

Magnutz skrev:
YNWA skrev:Ja, att Hardy ska coacha det här laget i en eventuell KS får ju en att vilja gräva ner sig för alltid.
Lugn Hardy ska inte coacha laget i KS. Hardly coachar inte alls. Det var länge sedan han gjorde något sånt.
Tragiskt, vilket jävla antiklimax vi upplever gång på gång. Och inte en käft agerar. Snacka om att pissa sina fans rätt i ansiktet. Detta är är så fruktansvärt förnedrande!
Skriv svar