Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Jockmaniac
Inlägg: 2143
Blev medlem: 2007-06-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nyköping

Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.

Inlägg av Jockmaniac »

Ser att Magnus och Mäklaren hamnat i centrum för Cavemans "passa er så jag inte ger mig på era barn"-Bulls Eye :lol: Always the gun to a knife fight! Den ponken förgyller det här forumet med sin blotta närvaro så till den milda grad. Blocka aldrig honom snälla :D
100% DJURGÅRDSJ***L
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.

Inlägg av Magnutz »

Jockmaniac skrev:Ser att Magnus och Mäklaren hamnat i centrum för Cavemans "passa er så jag inte ger mig på era barn"-Bulls Eye :lol: Always the gun to a knife fight! Den ponken förgyller det här forumet med sin blotta närvaro så till den milda grad. Blocka aldrig honom snälla :D
Sur och tvär figur. Trist. Antagligen chipsig.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jockmaniac
Inlägg: 2143
Blev medlem: 2007-06-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nyköping

Re: Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.

Inlägg av Jockmaniac »

Magnutz skrev:
Jockmaniac skrev:Ser att Magnus och Mäklaren hamnat i centrum för Cavemans "passa er så jag inte ger mig på era barn"-Bulls Eye :lol: Always the gun to a knife fight! Den ponken förgyller det här forumet med sin blotta närvaro så till den milda grad. Blocka aldrig honom snälla :D
Sur och tvär figur. Trist. Antagligen chipsig.
Haha finns en risk :wink: Han är inte så farlig som han ser ut, vill nog väl han också :D
100% DJURGÅRDSJ***L
Metal Machine
Inlägg: 2066
Blev medlem: 2010-12-09

Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.

Inlägg av Metal Machine »

Jockmaniac skrev:Ser att Magnus och Mäklaren hamnat i centrum för Cavemans "passa er så jag inte ger mig på era barn"-Bulls Eye :lol: Always the gun to a knife fight! Den ponken förgyller det här forumet med sin blotta närvaro så till den milda grad. Blocka aldrig honom snälla :D
Du bjuder själv på en hel del humor emellanåt. :)
Jockmaniac
Inlägg: 2143
Blev medlem: 2007-06-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nyköping

Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.

Inlägg av Jockmaniac »

Metal Machine skrev:
Jockmaniac skrev:Ser att Magnus och Mäklaren hamnat i centrum för Cavemans "passa er så jag inte ger mig på era barn"-Bulls Eye :lol: Always the gun to a knife fight! Den ponken förgyller det här forumet med sin blotta närvaro så till den milda grad. Blocka aldrig honom snälla :D
Du bjuder själv på en hel del humor emellanåt. :)
Jamen här pratar vi inte om bitterhet som kan tolkas kul ibland. Här pratar vi verkligen, ständig prostata-underöknings-ilska gentemot allt och alla. Ibland ska man ta saker med en nypa salt, men när det gäller Caveman pratar vi lastfartyg med salt :lol:

Sen är han ju sådär uppfriskande konstruktiv, saklig och farligt tuff också :roll:
100% DJURGÅRDSJ***L
Metal Machine
Inlägg: 2066
Blev medlem: 2010-12-09

Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.

Inlägg av Metal Machine »

Så är det säkert. :)
Användarvisningsbild
Caveman
Inlägg: 2480
Blev medlem: 2006-10-20
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.

Inlägg av Caveman »

Bara så att alla Djurgårdare vet, har det inte hänt pajasen från Nyköping något, så har det inte hänt.
Han/hon har t.o.m vart på fotboll, men då han smög hon ut via bakvägen, då brydde sig polisen inte, händer det inte mig så händer det ingen.

Jag förstår inte hur folk på detta forum kan lyssna på en 20 åring från Nyköping, han är ju allt som vi hatar...
Användarvisningsbild
kotten
Inlägg: 851
Blev medlem: 2009-03-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Gävle

Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.

Inlägg av kotten »

Tack för att man missade denna våldtäkt.

Avgå tränartrion, det räcker nu!
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.

Inlägg av Magnutz »

Caveman skrev:Bara så att alla Djurgårdare vet, har det inte hänt pajasen från Nyköping något, så har det inte hänt.
Han/hon har t.o.m vart på fotboll, men då han smög hon ut via bakvägen, då brydde sig polisen inte, händer det inte mig så händer det ingen.

Jag förstår inte hur folk på detta forum kan lyssna på en 20 åring från Nyköping, han är ju allt som vi hatar...
Skärp dig nu.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
isolerad
Inlägg: 1365
Blev medlem: 2005-06-09

Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.

Inlägg av isolerad »

Jag hade tippat 5-1. Jag var för positiv.
Caveman skrev:Bara så att alla Djurgårdare vet, har det inte hänt pajasen från Nyköping något, så har det inte hänt.
Han/hon har t.o.m vart på fotboll, men då han smög hon ut via bakvägen, då brydde sig polisen inte, händer det inte mig så händer det ingen.

Jag förstår inte hur folk på detta forum kan lyssna på en 20 åring från Nyköping, han är ju allt som vi hatar...
Du är ta mig fan den mest tragiska personen på hela forumet. Du spyr galla i varenda tråd och hånar andra användare. Få personer på internet stämmer så väl överens med sitt nick som dig.

Var finns ignorera-knappen? Jag är trött på eländet.
i
SebastianK
Inlägg: 162
Blev medlem: 2009-11-21
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Linköping

Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.

Inlägg av SebastianK »

Igår var det pinsamt på många sätt i CC. Dels sektstämningen á la Jerusalem (Jönköping, HV71) med vita "klapp-hjälp". Nästa pinsamhet var kanske grabbarna på isen från den 9:e spelminuten i andra perioden. Därefter gick det utför.

Bäst var DIF-klacken som var på plats.
"Hälsningar Nisse Ekman, fortfarande rik som ett troll"
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald
Inlägg: 11879
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Dallas, Elm Street 411, 6th floor

Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

odburt skrev: Vi måste fatta läget och förstå att vad det laget behöver nu är support och inte hängningar av Järlan och Hardy. Därmed inte sagt att vi inte ska ventilera frustrationen här på forumet men att hålla på och kontakta dem om hur de hanterar media i stridens hetta är inte rätt tillfälle.
Mobilsera kraft, skjutsa ut den på isen och hjälp hjärtats lag att överleva krisen!
Sen på årsmötet är det ett riktigt bra tillfälle att ta upp såna här grejer.

-Det var banne mig det finaste jag hört sedan jag konfirmerades, ska du ha ett fikon?!!

Klokt & moget resonemang, givetvis är det så det borde gå till,
MEEEeen.....supportrar har ju en tendens att "brinna av direkt" & agera där efter, så jag är rädd att du ställer lite höga krav här :wink: .
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
DIF 4 EVER
Inlägg: 317
Blev medlem: 2005-06-09

Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.

Inlägg av DIF 4 EVER »

Ut med den otroligt vaga tränartrion som verkar allt annat än dynamiska.

Sen snälla ledningen: KÖP EN MÅLSKYTT NU!!! SEN ÄR DET FÖR SENT!!! Varför värvades Carlsson och Almtorp från SSK! Var pengarna slut eller? De gör ju inte en poäng och platsar inte i ES: Borde spela i allsvenskan med SSK.
Användarvisningsbild
odburt
Inlägg: 849
Blev medlem: 2006-10-14
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nacka

Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.

Inlägg av odburt »

Lee Harvey Oswald skrev:
odburt skrev: Vi måste fatta läget och förstå att vad det laget behöver nu är support och inte hängningar av Järlan och Hardy. Därmed inte sagt att vi inte ska ventilera frustrationen här på forumet men att hålla på och kontakta dem om hur de hanterar media i stridens hetta är inte rätt tillfälle.
Mobilsera kraft, skjutsa ut den på isen och hjälp hjärtats lag att överleva krisen!
Sen på årsmötet är det ett riktigt bra tillfälle att ta upp såna här grejer.

-Det var banne mig det finaste jag hört sedan jag konfirmerades, ska du ha ett fikon?!!

Klokt & moget resonemang, givetvis är det så det borde gå till,
MEEEeen.....supportrar har ju en tendens att "brinna av direkt" & agera där efter, så jag är rädd att du ställer lite höga krav här :wink: .
Haha humor! :D
Skriver man det inte så så får ju ingen läsa det, eller hur? Man blir väl lite luttrad, det är inte första säsongen man är med runt de här strecken direkt.
Berglund
Inlägg: 141
Blev medlem: 2011-09-07
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF. 19/1, 2012.

Inlägg av Berglund »

Det va då fan va vissa gnäller på den här sidan, fan stöd vårat kära Djurgården i ställe dom behöver vårat stöd mer en någonsin nu. Kämpa Djurgårn Kämpa.
Skriv svar