Roliga filmklipp
Re: Roliga filmklipp
Hur kunde du posta alla dessa med Rick Jeannert och utelämna den bästa av alla?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Nej då, den finns där i listan.Edin skrev:Hur kunde du posta alla dessa med Rick Jeannert och utelämna den bästa av alla?
Jaha, nu såg jag den! Nåväl, den tåls att nämnas två gånger.pulverapa skrev:Nej då, den finns där i listan.Edin skrev:Hur kunde du posta alla dessa med Rick Jeannert och utelämna den bästa av alla?
I filmen Youngblood som jag såg häromdagen nämns en gammal spelare (påhittad) som hette Victor Gunderson. Rätt lustigt med tanke på Victor Bartleys och Ryan Gundersons i högsta grad ihoptrasslade Silly season.
http://www.youtube.com/watch?v=jZIxldDoHmc
http://www.youtube.com/watch?v=jZIxldDoHmc
-
Jag vet inte om ni har sett denna, isåfall mina damer och herrar var beredda på ett riktigt härligt skratt!
På tal om bajare:
Den här var riktigt kul, en Amerikan kommenterar matchen mellan USA och Canada ifrån gårdagens match i Guldcupen.
"Jozy loves scoring like a fat kid loves eating cake!"
"Jozy loves scoring like a fat kid loves eating cake!"
-
Detta är bara sorgligt roligt!
Lägg märke till hur dom kollar in i kameran, men fattar inte riktigt att det är någon som filmar dessa 2 stjärnorna.
Lägg märke till hur dom kollar in i kameran, men fattar inte riktigt att det är någon som filmar dessa 2 stjärnorna.
Fan vad glad man blir när man ser det här igen..
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Träffede en kille daer, och ja, de, i periodpausen gick vi på toan och hade lite gött!lajjnus skrev:
Vi vann ju dåe och ja, de va sjysst sex..
De flesta har ju haft sex på toaletter..
DIF!