Vem är vem?

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.
Användarvisningsbild
seppuko
Inlägg: 1665
Blev medlem: 2010-04-06
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Haninge
Kontakt:

Re: Vem är vem?

Inlägg av seppuko »

Lady Clio skrev:
seppuko skrev:Du letar helt klart på fel ställen. Brukar gå på allmänhetens åkning på torvalla tex, och massvis med Djurgårdare där. Sen nu i slutspelet började mössorna poppa upp i allehanda affärer. Sen så bor ju minst tre i a-laget här i kommunen :)
Kan ju inte påstå att Torvalla är min favoritplats på jorden direkt. Är ju sämre än sämst på att stå på skridskor själv.

Vilka spelare bor i Haninge?
Vet inte om spelarna själva vill att alla ska få reda på sådant, men det har ju hintats på några intervjuer vilka som bor var. Har i alla fall träffat en av dom på Coop :)
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
Enbom
Inlägg: 2772
Blev medlem: 2006-09-19
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Vem är vem?

Inlägg av Enbom »

Alla som inte är helt bakom flötet kan luska fram vars de flesta spelarna bor. Krüger bodde i Huddinge, bla.
Användarvisningsbild
Millwall
Inlägg: 415
Blev medlem: 2010-04-28
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Vem är vem?

Inlägg av Millwall »

Lugn och sansad medelåldersman som älskar mina medmänniskor och Djurgår´n. Säsongare i fotboll, går mer sporadiskt på hockey. Sex matcher gångna säsong. Derbyna och sista HV.
Anderberg
Inlägg: 101
Blev medlem: 2011-03-12
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Vasastan

Re: Vem är vem?

Inlägg av Anderberg »

Millwall skrev:Lugn och sansad medelåldersman som älskar mina medmänniskor och Djurgår´n. Säsongare i fotboll, går mer sporadiskt på hockey. Sex matcher gångna säsong. Derbyna och sista HV.
Varför går du inte mer på hockeyn?
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Vem är vem?

Inlägg av Daniel942 »

Anderberg skrev:
Millwall skrev:Lugn och sansad medelåldersman som älskar mina medmänniskor och Djurgår´n. Säsongare i fotboll, går mer sporadiskt på hockey. Sex matcher gångna säsong. Derbyna och sista HV.
Varför går du inte mer på hockeyn?
Antagligen av samma anledning som vissa här inne inte går på fotbollen lika ofta.
DIF!
Anderberg
Inlägg: 101
Blev medlem: 2011-03-12
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Vasastan

Re: Vem är vem?

Inlägg av Anderberg »

Frågan var inte direkt riktad till dig.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Re: Vem är vem?

Inlägg av DIF_Soldier »

Millwall skrev:Sex matcher gångna säsong. Derbyna och sista HV.
...säger killen som halshugger och fördömer alla som inte följer DIF Fotboll slaviskt på plats.
Hycklerit flödar...

Åh, vänta! Låt mig gissa! "Käften jävla bonde"?
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Vem är vem?

Inlägg av Daniel942 »

Anderberg skrev:Frågan var inte direkt riktad till dig.
Spelar det någon roll? :)
DIF!
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald
Inlägg: 11879
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Dallas, Elm Street 411, 6th floor

Re: Vem är vem?

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Millwall skrev: Lugn och sansad medelåldersman som älskar mina medmänniskor och Djurgår´n. Säsongare i fotboll, går mer sporadiskt på hockey. Sex matcher gångna säsong. Derbyna och sista HV.
Mmh, postad 1:a April.
Men den sista delen var inte så rolig, för den är ju sann....
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Millwall
Inlägg: 415
Blev medlem: 2010-04-28
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Vem är vem?

Inlägg av Millwall »

DIF_Soldier skrev:
Millwall skrev:Sex matcher gångna säsong. Derbyna och sista HV.
...säger killen som halshugger och fördömer alla som inte följer DIF Fotboll slaviskt på plats.
Hycklerin flödar...
Jag vet inte om jag kräver att alla Djurgårdare slaviskt ska följa DIF Fotboll. Är det så det uppfattas har jag uttryckt mig klumpigt. Sorry. Däremot blir jag rätt så sur när Djurgårdare här inne tokdissar DIF Fotboll.

I morgon blir det råttkross!

ÄLSKA DJURGÅR´N - HATA AIK
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Vem är vem?

Inlägg av Magnutz »

Millwall skrev:
DIF_Soldier skrev:
Millwall skrev:Sex matcher gångna säsong. Derbyna och sista HV.
...säger killen som halshugger och fördömer alla som inte följer DIF Fotboll slaviskt på plats.
Hycklerin flödar...
Jag vet inte om jag kräver att alla Djurgårdare slaviskt ska följa DIF Fotboll. Är det så det uppfattas har jag uttryckt mig klumpigt. Sorry. Däremot blir jag rätt så sur när Djurgårdare här inne tokdissar DIF Fotboll.

I morgon blir det råttkross!

ÄLSKA DJURGÅR´N - HATA AIK
Såg referat från en AS-match igår. Fyfan va uselt det var. Satt och rodnade å svensk elitfotbolls vägnar. 0-0 i en premiärmatch, där den efteråt intervjuade spelaren står och leker Conan O'Brien och drygar sig... Nej, Sverige är riktigt usla på fotboll just nu. Sen är vi världsbäst som klubb.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar