K5: Luleå HF - Djurgårdens IF, 16/3 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: K5: Luleå HF - Djurgårdens IF, 16/3 2011

Inlägg av Magnutz »

Sen tycker jag att vi måste samla in en jävla massa namn och typ.. hata kommentatorer som inte klarar av att vara opartiska i en allmän hockey-match. Fyfan.. jag blir alldeles vansinnig på asen.. och, det är tamejfan bara Boorken som står upp för oss och då bara halvhjärtat. Brodins 2a för hög klubba var väl ok men inte Hjalmarsson-b*gens Inzaghi-dyk med enorma smärtor. ilka sjuka, pissnödiga skogstroll de är i det här jävla laget. Vilka i DIF viker ner sig som kärringar under match?! Inte en enda så här långt... Kommentatorerna blåser oss DIF-supporters på matchen eftersom den blir olidlig attse på när Växjös mest inavlade F***a jihde sitter och dregglar över den skit som lulee presterar.. GAH! Vilka ska man kontakta..?

taktik: Åk in och smäll målvakten. Fu8lt?! ja, men Lulee spelar så sjukt fult att jag blir absolut vansinnig. Tant Abbott ramlar och ser efter domaren som Christina Ronaldo... Tant Abbott 2 är lite trånsjuk efter wolmer och det andra riksjonet --- USCH och FY FAN om det här lappträsk-skoterraggar-vargtasssörplande inavelspack-fuck-off-skitlag går vidare.. Det säger fan alldeles för mycket om Svensk hockey... Det ska svinas och filmas och lura domarna... Detta ska videogranskas och när bevis finns ska b*gande lag straffas med matchförlust.

Om Hjalmarsson har så förbannat ont ska han ledas av isen och ut i omklädningsrummet. Där ska han sitta i 10 minuter och ses över av opartisk läkare. Är han inte skadad får han stanna kvar i omklädningsrummet med ett effektivt matchstraff för svinigt filmande och conduct unbecoming a sportsman... hata.-.
Senast redigerad av Magnutz den 2011-03-16 20:36:02, redigerad totalt 1 gånger.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Glory1
Inlägg: 2245
Blev medlem: 2011-03-10

Re: K5: Luleå HF - Djurgårdens IF, 16/3 2011

Inlägg av Glory1 »

Ojdå, vad har Fimpen "ställt till med" nu då? ;)

Förövrigt, fyfan vad smutsigt Abbotarna spelar. Massa små fula onödiga saker..
victorr
Inlägg: 23
Blev medlem: 2008-09-27

Re: K5: Luleå HF - Djurgårdens IF, 16/3 2011

Inlägg av victorr »

Mer skott på mål tack !Inte ofta man sitter och skriker till som man brukar göra !
Användarvisningsbild
Hawk
Inlägg: 1546
Blev medlem: 2006-09-06
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Munkedal västkusten

Re: K5: Luleå HF - Djurgårdens IF, 16/3 2011

Inlägg av Hawk »

Tacka Bombom för att inte den lilla abbot nissen petade in pucken i slutet av andra :!:
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald
Inlägg: 11879
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Dallas, Elm Street 411, 6th floor

Re: K5: Luleå HF - Djurgårdens IF, 16/3 2011

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Det är en sån där match igen, DIF gör sin bästa bortamatch i slutspelet & man känner nästan att tar vi denna då orkar inte luleå fullfölja sin AntiHockey-plan.
Men jag är nästan säker att nästa(för frågan är inte om den kommer utan bara vem som tar den, jag gissar på Fimpen) korkade DIF utv kommer skicka oss på ofrivilligt tidig semester.

Målchanserna är lätträknade & luleå är klart sämre än aik i offensiven, den finns inte stundtals.
Därför DIF:s bedrift (om man ryker) ännu mer ofattbar & illaluktande.
Framtidens hockey sa Boork om luleå förra veckan, jag fasar redan inför framtiden isf
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2011-03-16 20:37:58, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: K5: Luleå HF - Djurgårdens IF, 16/3 2011

Inlägg av Magnutz »

crike skrev:
Magnutz skrev:Känner mig skapligt puckad nu.. köpte matchen av C SPort.. och så visar de matchen på TV4 Sport... helvete. :)
Avd. program-vaskning?
:lol:

ja, jag är fett ekonomisk välmående så jag beställer matchen på DIFs sajt bara för att stödja. ;)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Djurgårn
Inlägg: 1521
Blev medlem: 2005-06-10
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Stockholm

Re: K5: Luleå HF - Djurgårdens IF, 16/3 2011

Inlägg av Djurgårn »

Fimpen är ju bara för skön!
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: K5: Luleå HF - Djurgårdens IF, 16/3 2011

Inlägg av Magnutz »

Gå in på TV4 Sporten

Jag skickade precis:
Magnutz till TV4 Sport skrev:Hej.

Jag börjar med att i förväg be om ursäkt för det språk jag kommer att använda nedan. Så.

Vad i hela helvetet har ni för idioter till Kommentatorer i en direktsänd kvartsfinal?! De sitter ju en masse (förutom Boork) och lovsjunger Luleå. Det är fan så sjukt lågt att det är tjänstefel av er personal. Fyfan. Jag kan inte njuta av matchen för NI FÖRSTÖR DEN! Er uppgift måste väl för helvetes jävlar vara att rapportera OPARTISKT. Skandalkanal. Och det är fan inte första gången ni beter er så här och tamejfan heller inte den sista. Ring upp er studio och säg åt dem att vi som INTE HÅLLER på Luleå måste se skiten UTAN LJUD.

Tack.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Djurgårn
Inlägg: 1521
Blev medlem: 2005-06-10
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Stockholm

Re: K5: Luleå HF - Djurgårdens IF, 16/3 2011

Inlägg av Djurgårn »

Fan, jag håller på att kissa på mig av nervositet...
Användarvisningsbild
Elajtaren
Inlägg: 275
Blev medlem: 2010-02-04

Re: K5: Luleå HF - Djurgårdens IF, 16/3 2011

Inlägg av Elajtaren »

HAHA VARFÖR I HELVETE BLÅSER HAN INTE NÄR LULEÅ SPELAREN LIGGER I MÅLET?!?!?!?!?!
Användarvisningsbild
Henkos
Inlägg: 1268
Blev medlem: 2009-10-24
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Lorensberg

Re: K5: Luleå HF - Djurgårdens IF, 16/3 2011

Inlägg av Henkos »

Haha Magnutz, ditt inlägg verkligen dryper av ilska! Men jag förstår dig och gillar't!

Sen ska vi väl inte hetsa upp oss alltför mycket på "experterna" och studiovärdarna och allt var det är. Även om det är svårt vilket jag själv visar upp. Men men, det är ju bara att skratta åt idioterna.

Kämpa Djurgården!

Edit: Hur i heeeelvete kan inte domarn blåsa av när Mark ligger inknödd i mål av två spelare??
Användarvisningsbild
Frasse
Inlägg: 1856
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: K5: Luleå HF - Djurgårdens IF, 16/3 2011

Inlägg av Frasse »

Tack för det avslutet Tim!
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Användarvisningsbild
Henkos
Inlägg: 1268
Blev medlem: 2009-10-24
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Lorensberg

Re: K5: Luleå HF - Djurgårdens IF, 16/3 2011

Inlägg av Henkos »

Hyfsad backhand av min älsklingsTim ; )
Får inte glömma Bom-Bom, riktigt fint förarbete.
Senast redigerad av Henkos den 2011-03-16 21:01:38, redigerad totalt 1 gånger.
Norrortsgrabben
Inlägg: 88
Blev medlem: 2010-11-02
Säsongskort: Ja

Re: K5: Luleå HF - Djurgårdens IF, 16/3 2011

Inlägg av Norrortsgrabben »

JARRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!
Djurgår'n tills jag dör!
Användarvisningsbild
warrant
Inlägg: 2632
Blev medlem: 2007-11-19
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: K5: Luleå HF - Djurgårdens IF, 16/3 2011

Inlägg av warrant »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Skriv svar